רוצים למכור מגרש בבעלותכם?זה הזמן להיחשף למגוון רחב של טיפים אשר יסייעו גם לכם לקדם את תהליכי השיווק

רוצים למכור מגרש בבעלותכם? זה הזמן להיחשף למגוון רחב של טיפים אשר יסייעו גם לכם לקדם את תהליכי השיווק ולמקסם את הרווח.

מגרשים למכירה הם הגדרה כוללת לכל סוגי המגרשים המיועדים למטרות בניה למגורים ו/או למטרות פיתוח מסחרי. מגרשים אלו הם בדרך כלל בעלי היתרי בנייה לצרכי הקמת מבני מגורים, מבני ציבור, מבני מסחר ותעשייה וכדומה, ולכן, הם מהווים נכסים עם ביקושים גבוהים. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם מגרשים שאינם מחזיקים (נכון למועד מכירתם) בהיתרי בנייה, נחשבים לנכסים עם ביקושים גבוהים בעיקר בקרב משקיעי נדל"ן בתחום ההשקעות בקרקעות.

שלב מקדים לפני מכירת מגרשים: בדיקת מצב רישום מקרקעין

לפני שאתם מתחילים לשווק את המגרש ולקדם תהליכי מכירה, אנו ממליצים לכם לבצע בדיקה מקדימה ומקיפה בכל הנוגע לרישום הזכויות של הקרקע ולוודא שאתם הבעלים הבלעדיים של הנכס והינכם רשאים לבצע תהליכי מכירה. כמו כן, חשוב לציין שבמידה והמגרש שבבעלותכם התקבל במסגרת ירושה, חשוב לפעול להוצאות אישור צו ירושה ולוודא שאתם היורשים הבלעדיים של המגרש.

מכירת מגרשים - מהיכן מתחילים?

לאחר שביצעתם בדיקה מקדימה ומקיפה בכל הנוגע לרישום הבעלות של המגרש על שמכם באופן בלעדי, אנו ממליצים לכם להתחיל לפעול בתהליכי השיווק של המגרש, וזאת באמצעות אסטרטגיות שיווק יעילות למכירת מגרשים, וביניהן:

  • פרסום מגרשים למכירה בכל הפלטפורמות המקוונות - כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פלטפורמות לשיווק נכסים מכל סוג שהוא, לרבות, מגרשים לבניה למכירה או מגרשים לתעשיה למכירה. פלטפורמות אלו מאפשרות לכם לחשוף את הנכס המיועד בפני קהלי היעד הרלוונטיים לכם, כאשר חלק מהפלטפורמות מאפשרות לכם ליהנות ממערכות פרסום מובנות באמצעותן תוכלו לנהל את הפרסום הממומן שלכם. במידת הצורך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיהם של משרדי תיווך בעלי התמחות בתחום הנדל"ן המסחרי לצורך פרסום נכון וממוקד של המגרש המיועד למכירה ברשת האינטרנט. בין יתר הפלטפורמות העובדות לרשותכם תוכלו למצוא את המדיה החברתית ואת אתרי המכירה השונים בענף הנדל"ן. כמו כן, תוכלו לפרסם את הנכס המיועד באתרים העוסקים ומתמחים בפרסום תכנים שונים על ענף הנדל"ן המקומי.

  • פרסום הנכס בעיתונות הארצית/מקומית - אפיק פרסום נוסף עומד לרשותכם באמצעות העיתונות הארצית ו/או המקומית, כאשר פרסום מגרשים למכירה יכול להיעשות באמצעות מודעות לוח במוספי נדל"ן וכדומה.

על מנת לפרסם נכון את המגרש אותו אתם מעוניינים למכור, אנו ממליצים לכם ליישם את כל אחד מהטיפים הבאים:

  1. צילום מקצועי - תמונה אחת טובה שווה יותר מאלף מילים, ולכן, לצרכי הפרסום בפלטפורמות המקוונות או בעיתונות, אנו ממליצים לכם לא לוותר על צילום מקצועי של המגרש. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של צלם העוסק ומתמחה בצילומי נוף ושטח, וזאת על מנת להוציא את התמונות המוצלחות והמושכות ביותר. מעבר לכך, אנו ממליצים לכם לעשות קצת פוטושופ על התמונות ולייפות אותן באמצעות רקעים שונים ו/או הדמיות של בתים או מבנים מסחריים בהתאם לייעוד המגרש.

  2. סיור וירטואלי – במידה ואתם משקיעים בפרסום בפלטפורמות המקוונות, אנו ממליצים לכם לבצע צילום וידאו מושקע לטובת סיור וירטואלי במגרש. סיורים וירטואליים מהווים אמצעי למשיכת לקוחות פוטנציאליים.

  3. תיאור טקסטואלי מדויק ומעורר עניין של המגרש – פרסום נכון ויעיל של המגרש חייב להיות מלווה בטקסט מקצועי וענייני המתאר באופן המדויק ביותר את המגרש ואת אפשרויות השימוש בו על פי הייעוד שלו. גם כאן, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע דוגמת קופירייטרים וכותבי תוכן העוסקים ומתמחים בכתיבה שיווקית.

טיפים נוספים לשיווק ומקסום ערך

בנוסף לפרסום הממוקד ברשת האינטרנט או בעיתונות הארצית/מקומית, או בשניהם יחד, אנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים הבאים לצורך שיווק ומקסום ערך המגרש.

  1. יום סיור פתוח - במסגרת הפרסומים השונים שלכם באמצעי המדיה, אנו ממליצים לכם לפרסם מועד מסוים בו יהיה ניתן לסייר במגרש, כאשר ההרשמה ליום הסיור תעשה מראש. ימי סיור נועדו לעורר את הביקושים ולהפעיל לחץ סמוי על הרוכשים הפוטנציאליים בכך שהם יודעים מראש שישנם מספר רוכשים פוטנציאליים לכנס.

  2. הכינו מצגת מפורטת על המקום ושלחו אותה בדוא"ל לכל מתעניין - הכנת מצגת יכולה להיעשות באמצעות חומרי הגלם של הפרסום (תמונות, טקסטים וכדומה), ומומלץ לשלב בתוכה גם נתונים שונים על המרחב הדמוגרפי של האזור בו ממוקם המגרש (נתונים על האוכלוסייה, על סוגי העסקים באזור וכו). את המצגת אנו ממליצים לכם לשלוח באמצעות הדוא"ל לכל אדם שיתעניין ברכישת המגרש.

  3. יצירת הצעות מכירה ייחודיות ואטרקטיביות – על מנת לקדם תהליכי שיווק ומכירה של המגרש, אנו ממצילים לכם לגבש מספר הצעות מכירה ייחודיות אותן תפנו ללקוחות פוטנציאליים בשלבי משא ומתן מתקדמים. באופן זה, תוכלו לדעת מראש לאן אתם חותרים ומהו השווי הכספי אותו אתם דורשים ברמה הגבוהה ביותר בהתאם למשא ומתן מול הרוכשים הפוטנציאליים. הכנת ההצעות מראש, תאפשר לכם לדעת מאיפה להתחיל את המשא ומתן ואיך אם רוצים לסיים אותו.

בנוסף לכל הטיפים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיהם של אנשי מקצוע מענף הנדל"ן, וביניהם, שמאי מקרקעין לצורך הערכת שווי של המגרש בהתאם למאפייני המגרש ותנאי השוק, וזאת לצד שירותיהם של מתווכי נדל"ן העוסקים ומתמחים בתהליכי שיווק ומכירה של מגרשים לבניה למכירה או מגרשים לתעשיה למכירה. מעבר לכך, שכרו את שירותיו של עורך דין מקרקעין שילווה אתכם לאורך כל שלבי המשא ומתן מול הלקוחות הפוטנציאליים ויכין עבורכם את כל מסמכי המכירה הנחוצים לכם. לקבלת מידע מקצועי נוסף על ניהול תהליכי מכירה של מגרשים לחצו כאן

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה