מאת:
אין ספק שאם אתם מקבלים קהל, אתם רוצים לעשות את זה בצורה הכי טובה שאפשר. זה פחות משנה איזה סוג של שירות אתם נותנים לקהל שפונה אליכם, כי מה שחשוב זו השאלה איך אתם עושים זאת. למשל, האם עשיתם קורסים שונים של לימודי אנגלית כך שאם יגיע קהל דובר אנגלית תוכלו לתת לו מענה? האם אתם יודעים איך להתמודד גם במצבים פחות נעימים, כמו אדם שמגיע נרגז, מאיים או אגרסיבי? אנשים שמקבלים קהל צריכים להיות, לפני הכול, גם מאוד סבלניים. לא אחת קורה, למשל במערכות גדולות, שהדברים מתנהלים בצורה איטית ולעיתים הקהל שמגיע מתוסכל. במקרים כאלה, לדוגמא, צריך להיות בעלי יכולת הכלה. לכן נשאלת השאלה: מה באמת צריך לעשות כדי לדאוג גם לקהל שמגיע וגם לעצמכם? לימודי אנגלית זו אופציה טובה וחשובה לצד שלל קורסים שקשורים במתן שירות ברמה גבוהה. תודעת השירות שלכם, אחרי הכול, חייבת להיות גבוהה אם אתם רוצים לדאוג גם לעצמכם וגם לקהל שמגיע למקום.
לקריאה בהרחבה >>>