טיפים לבניית קישורים לאתר העסק שלכם

Link-building-tipsמהאלמנטים הכי חשובים במנוע החיפוש גוגל הוא היכולת שלו לזהות את הערך של הקישורים ואת הרלוונטיות של הדפים באתרי אינטרנט. הדבר הזה, שנקרא גם "אלגוריתם", התחיל פעם מהבסיס אך השתפר עם הזמן. כיום מדובר במערכת מתקדמת ומתוחכמת שמסוגלת לעשות את כל זה על מספר עצום של דפי אינטרנט – ובזמן קצר. זה נכון שלקישורים נכנסים תמיד היה תפקיד בקידום של דפים ואתרים במנועי החיפוש, אולם לא תמיד יש אחידות באיכות הקישורים ובערך שהם מעניקים. המשיכו לקרוא כדי להבין יותר וללמוד איך לשפר את מערך הקישורים היוצאים והנכנסים באתר שלכם.

 

לא כל ילד יודע לבנות קישורים היטב – וחוץ מזה, בניית קישורים זה לא משהו שעושים ביום (או בשבוע). מדובר בתהליך שהוא חלק מקידום אתר, הכולל בניית רשת קישורים ברחבי הרשת, ודרך האתר שאתם מקדמים. כל אתר מסתייע בקישורים כדי להביא גולשים ממקום אחד לאחר, אבל החלק המהותי בבניית קישורים, חוץ מחוויית המשתמש כמובן, היא החשיבות למנועי החיפוש. קישור מדף לדף באתר מסייע לגולשים לנווט האתר ולהראות למנוע החיפוש שהאתר שלנו מעניין ואולי אף יעיל לגולשים. מנוע החיפוש גם רואה שגולשים נשארים באתר ולא נוטשים אותו מיד – הם משוטטים בין הדפים ומוצאים בו את מה שהם צריכים.

 

מלבד זאת, קישורים מסייעים למנוע החיפוש להבין את חשיבות הדפים באתר. הם גם מבינים את הרלוונטיות של דף מסוים לדף אחר ומבינים איך לשייך נושאים שונים שהאתר עוסק בהם. תהליך קידום אתרים כולל גם שימוש בקישורים הנכנסים מאתרים חיצוניים. החשיבות לכך רבה: מלבד תנועה חדשה המגיעה לאתר מגולשים חדשים, מנועי החיפוש רואים שאתרים חיצוניים שאינם משוחדים – מקשר לאתר שלכם.

תהליך בניית קישורים כולל הרבה כללים וחוקים שצריך להכיר; צריך להבין מאיפה להוציא יותר קישורים, להבין את ההבדל שבין קישורים פנימיים לקישורים חיצוניים, להבין באיזה קישור עדיף להשתמש ובאיזו לא, וחוקים וכללים נוספים שעשויים להשפיע על עבודת הקידום ואולי גם לחסוך זמן על בניית קישורים ללא ערך או תוצאות בעתיד, ואולי אף יביאו לתוצאה הפוכה ולהשעיית האתר ממנועי החיפוש.

קידום אתרים באמצעות בניית קישורים זו אינה משימה פשוטה, אלא כזו הדורשת זמן, סבלנות והשקעה רבה; עם זאת העבודה משתלמת, וניתן לראות זאת בתוצאות שאתרים רבים נהנים ממנה (במידה שהם עוברים תהליך קידום מתאים).

טיפים נוספים לבניית קישורים

  1. כדאי להעדיף קישורים ממקורות חדשים על פני כאלו שכבר קישרו אליכם בעבר. פרסום שמבוצע תמיד באותם אתרים יהיה פחות אפקטיבי מקישור באמצעות מקור חדש וטרי שמנועי החיפוש יאהבו. גיוון זה עניין חשוב. כדאי גם להעדיף קישורים מאתרים שנמצאים על שרתים שונים – כי זה מה שגוגל מעדיף על פני אתרים הנמצאים על אותו שרת.

  2. תגובות בבלוגים. כתיבת תגובות בבלוגים בקישורים חיצוניים נחשבת לדרך נפוצה במיוחד ליצירת קישורים חיצוניים. כל בלוגרית מתחילה אמורה ליצור קישורים חיצוניים תוך כתיבת תגובות בבלוגים העוסקים בנישה או נושא זהה. למרות העדכונים הרבים של גוגל, כולל עדכון פינגווין מעורר היראה שביצעה החברה לפני כמה שנים, השיטה עדיין נחשבת ללגיטימית – בהינתן שלקישורים מהאתר יש דירוג גבוה.

  3. מידת הרלוונטיות. האתרים המקשרים צריכים להיות רלוונטיים לתחום של האתר המקושר.

  4. כל המוסיף גורע. לא צריך להגזים בקישורים. כתבה עמוסה בקישורים אינה אסתטית ועלולה גם להעיק על הקוראים. לא כדאי להגיע למצב שבו גולש צריך ללחוץ כל רגע על קישור, כי הוא ילך לאיבוד מהמקום המקורי בו התחיל.

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

פרסום עסקים חינם או מקודם בתשלום

המלצות טיולים בארץ

המלצות טיולים בחו"ל

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

פרסום עסקים חינם

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

טיפים לעסקים

מתכונים מומלצים

אינדקס עסקים והמלצות בפריסה ארצית ובתחומים שונים

 

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה