עסקים קטנים לרוב עושים את הטעות הנפוצה של הזנחת מאמצי המיתוג כי הם חושבים על עצמם כעסק ולא כמותג. לדעתם מותגים הם הדג הגדול בבריכה עם תקציבים עצומים והכרה ארצית. השלמה עם מעמדם כדג קטן, מאפשרת לעסקים קטנים לעשות לא יותר מלהמציא לוגו חביב ואולי כמה כרטיסי ביקור נוצצים.
אך מיתוג חשוב עבור עסקים מכל הגדלים, הוא מגדיל את הערך שלהם, נותן לעובדים מוטיבציה, ומאפשר ביתר קלות לרכוש לקוחות חדשים. אז הנה כמה סיבות מדוע מיתוג חשוב עבור העסק שלך.
כאשר חברה מציגה את עצמה באופן מקצועי, וקיימת הוכחה לכך שהמוצרים שלה והשירות הם באיכות, לקוחות פוטנציאליים יחושו אמון בחברה וירגישו הרבה יותר נוח להשקיע את כספם.
בעוד הלוגו שלך לא צריך להיות כל סוף כל מאמצי המיתוג שלך, עדיין רצוי שיהיה לך לוגו מעוצב מקצועי, בלתי נשכח. לא רק הלוגו שלך צריך להיות בלתי נשכח, זה צריך לתת את הרושם הרצוי על החברה שלך, כך כאשר אנשים יראו אותו, הם מיד יחשבו ויחושו את שרצית לבטא.
שיווק הוא מרכיב חשוב של המותג שלך. המדיומים והערוצים שנבחרו והמיקוד הדמוגרפי עוזרים לבנות את המותג שלך. היזהר מהתמקדות צרה מדי של מאמצי השיווק, מה שעלול לגרום לך לאבד את היכולת שלך להתרחב לשווקים חדשים. במקביל, מאמצי שיווק עם מיקוד רחב מדי עלולים להוביל לחוסר יכולת ליצור רושם מוגדר עבור החברה שלך במוחם של הצרכנים.
מיתוג מניע עובדים
כל אחד יכול לשכור עובדים, אבל רק מותג חזק יכול לשכור עובדים עם מוטיבציה, כי אז הם מקבלים השראה לבצע את החזון שלך ואת המשימות שלהם. המותג שלך מייצר "גאוות יחידה" אצל העובדים שלך. כשיש לך מותג חזק הוא הופך לחיוני עבור מורל העובדים והפרודוקטיביות שלהם.
מיתוג יוצר הכנסות חדשות
מיתוג היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג הפנייות או להפוך לשם העובר מפה לפה. ושוב, זו הסיבה שחשוב שהלוגו, השיווק והמוניטין שלך יפעלו בצורה אחידה כדי ליצור רושם בל יימחה על מוחות הצרכנים. תחשוב על זה, אתה לא יכול לספר לחבר שלך על עסק מסויים אם אתה פשוט לא יכול לזכור את המותג.
מיתוג יכול לעזור לך לזכות בהשקעות חדשות
מותג חזק וידוע יכול לעזור לך ליצור עסקים בעתיד, ואף להגדיל את הערך של העסק שלך ולהפוך אותו להזדמנות השקעה מושכת יותר בגלל מקומו היציב בשוק.
עכשיו כשאתה יודע למה חשוב לפתח אסטרטגיה מיתוג מוצקה, הנה כמה דרכים בהן אתה יכול לעשות זאת:
תמיד יש לזכור את הלקוחות שלך - אתה חייב ליצור מסר ישיר ופשוט שיסביר מדוע המותג שלך חייב להיות חשוב ללקוח. לרוב הצרכנים אין זמן או צורך להבין זאת. המותג שלך חייב ליצור סיפור שעונה על השאלה, "למה אתה?"
השתמש ברגש - אם אתה נותן לצרכנים סיבה להרגיש משהו אל המותג שלך, אז יש להם סיבה לקנות. רוב האנשים מבצעים החלטות רכש כשהם מתבססים על רגשות ולא היגיון. אם כך עלייך ליצור רגש אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלך בכל פעם שהם נתקלים במותג שלך.
לא משנה מה גודלם, העסקים המצליחים ביותר הם אלה שהציבו את עצמם כמובילים בתעשייה שלהם על ידי יצירת מותג חזק. וכאשר עסקים אלה מתמקדים בבניית חוויות לקוח יקרות, הם הופכים לקוחות בקלות לשגרירי מותג.