אחת הרשתות החברתיות הגדולה ביותר בעולם כיום היא ללא כל ספק אינסטגרם. אין ספק כי עם מעל 700 מיליון משתמשים פעילים בחודש וקהל מעורב במיוחד הולכת הרשת הזו ותופסת לה אחיזה גם בתחום העיסקי, ולא רק הפרטי. בתחום פרסום עסקים איכותי כבר ברור כי באמצעות האינסטגרם ניתן להגיע אל קהל ממוקד ובעל עניין ולעשות זאת בסכום כספי נמוך יחסית, זאת בהשוואה לפרסום באמצעות פלטפורמות אחרות. מהו הסוד של אינסטגרם וכיצד ניתן לעשות זאת באופן הנכון וגורף? הנה כמה טיפים לדרך.
ברור בהחלט כי התוכן הויזואלי באינסטגרם הוא הכלי החשוב ביותר כשרוצים לפתוח קמפיין פרסומי. לכן יש לשים כאן דגש באופן מיוחד על הפתרון שאתם מציעים לבעיה של הלקוח קצה שלכם ופחות על המוצר. לכן אם תראו מה ניתן לעשות עם המוצר שלכם, הרי שתוסיפו ערך מוסף ללקוחות הפוטנציאליים. וכמובן אם תדאגו לצלם זאת באופן יפה ומושך הרי שסיכויי ההצלחה יהיו לצידכם.
אם העסק שלכם מוכוון שירות התמקדו בהצגת התהליך שנמצא מאחורי מתן השירותים. מה זה אומר? הציגו את תרבות וה"אני מאמין" של החברה ושתפו את המשימה שהצבתם לעצמכם עם קהל היעד שלכם. כדי לעשות זאת הסטורי של האינסטגרם יעמוד לרשותכם. השימוש במצגת שקופיות שנשארת חיה למשך 24 שעות הופכת את הסטורי שלכם לעכשווי ורלבנטי. אל תשכחו לפרסם את התוכן גם בעמוד שלכם כדי שישאר עבור מבקרים חוזרים. פרסמתם מבצע והוא נגמר? אל תמהרו להוריד את הפרסום, שימו תוקף לפרסום גם בגרפיקה וגם בטקסט כדי שיראו שיש אתלכם מבצעים ושאתם פעילים!
לאינסטגרם מספר כלים שניתן לעשות בהם שימוש כדי לפרסם. הראשון הוא הסטורי המוצג באופן בולט בחלקו העליון של ציר הזמן שלכם, ממש מיד מתחת ללוגו של אינסטגרם. תוכלו להשתמש בו כדי להתמקד בתוכן של מאחורי הקלעים. כאן האיכות אינה חייבת להיות גבוהה במיוחד, ויכולה להיות ברמת ההודעות הרגילות שלכם.
כמובן שגם כאן, כמו ברשתות חברתיות אחרות, יש להתמקד בבניית פרופיל מנצח. 150 התווים שעומדים לרשותכם לא יצליחו להסביר לעולם את מה שהעסק שלכם מציע, כי בינינו הוא עושה הרבה יותר. אבל, השתמשו בהם כדי לתת דגש לדבר החשוב ביותר שהוא כן מציע, או לחילופין לדבר הגדול הבא שעתיד להגיע, כמו אירוע, או השקה וקידום של מוצר.
השימוש ב- #hashtags, יאפשר לכם להגיע לקהל רחב יותר, ולכלול גם את אלו שיהיו מעוניינים ספציפית במוצר או השירות שהצעתם. יש להקפיד להגדיר את ה- hashtag של החברה כראשי (#yourbrandname), ולהשתמש בו באופן מדוד על באינסטגרם, כשלמעשה המטרה היא לנסות ולהקל על מציאת התוכן שקשור אליכם.
באינסטגרם ניתן להשיק גם פרופילים עסקיים ופרסום בתשלום ולהשתמש בכלי ניתוח מתאימים, ומומלץ מאוד לעשות באלו שימוש לצרכי פירסום. השתדלו לבנות ציפייה אצל העוקבים שלכם ותנו להם הצעות בלעדיות, אלו ישמרו על העניין שהם מגלים, וזה יהפוך לחלק מאוד חשוב במסע השיווק שלכם. הפצה של תוכן בלעדי לעוקבים שלכם תסייע מאוד אף היא. שלחו להם מידע ואפשרו להם להיות בין הראשונים ללמוד על מוצרים, שירותים או אירועים חדשים שאתם מתכננים. צרו תמונות מיוחדות לשם טיזר ובניית ציפייה אצלהם.
וכן, מפעם לפעם פשוט תעצרו ותנתחו את ההצלחה שלכם. תבררו מה עובד לכם ומה לא עובד לכם. אחרת אתם סתם יורים באפלה, ומנחשים "על עיוור". הדרך היחידה עבורכם להבין מה עובד עבור הלקוחות שלכם היא באמצעות בדיקות ומדידות של תוצאות הקמפיינים שלכם. לכן השתדלו למדוד בואפן תמידי את העוקבים מעורבותם ומספר הקליקים שקיבלתם מהם, ולאחר מכן דאגו לשפר את האטסרטגיה שלכם פעם אחר פעם.
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים
__________________________________________
הקמתם עמוד עסקי מרשים? מצויין!! הגיע הזמן שעוד לקוחות חדשים ייחשפו אליו
קחו 5 דקות הפסקה והירשמו לאתר
אלפי גולשים כל יום באתר המלצה מחפשים עסקים איכותיים בתחומים שונים
ניתן להירשם לפרסום עסקים עם כרטיס עסק חינמי או כרטיס עסק מקודם בתשלום
למה אתם מחכים? הירשמו והתחילו לצבור המלצות מלקוחות מרוצים