פרסום עסקים ושיווק באינטרנט בצורה הקלה והאיכותית בארץמה נותן לי פרסום עסקים חינם?
|
הדיון במעבר מה"אוף ליין" אל ה"און ליין" ממשיך להיות במרכז העניינים גם בשנת 2019, שבה אין בכלל ספק בכך שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט ולדומיננטיות ברשת, על מנת למקסם את החשיפה שלו בפני לקוחות פוטנציאליים ולשמר לקוחות קיימים. נוכחות דיגיטלית משמעותית הפכה למשאת נפש של בעלי עסקים, לכן אסטרטגיות של פרסום עסקים כוללות כיום מערכות שיווק דיגיטליות מפותחות, כחלק בלתי נפרד ואף מרכזי מכל תקציב פרסום. האם זה אומר בהכרח כי הפרינט כבר איבד לחלוטין מהאפקט שלו?...
יתרונות פרסום עסקים באתר המלצה
עולם הפרסום הוא עולם רחב היקפים וכל בעל עסק רוצה להגיע לאנשים רבים ככל האפשר, להגדיל את החשיפה לעסק ולהביא יותר לקוחות לעסק. על הנייר המחשבה הזו אמורה להיות נכונה אולם בכל הקשור להשקעת כסף ומשאבים בפרסום כדאי למקד יותר את הפרסום לקהל יעד רלוונטי וממוקד יותר לעסק שלכם על פני קהל גדול ורחב יותר שיביא פחות תוצאות ויגרום להם לזרוק כסף לפח. כמו כן כדאי לצמצם, לפחות בהתחלה, את ערוצי הפרסום שאתם משקיעים בהם כדי להשקיע את המשאבים שלכם בערוצים הנבחרים בצורה אפקטיבית יותר. לאחר קבלת תוצאות והתפתחות העסק ניתן להתרחב לערוצים נוספים. אתר המלצה הינו אינדקס העסקים וההמלצות המוביל בישראל. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של עצמאיים ובעלי עסקים בכל סדר גודל ומכל מקום בארץ, כמעט בכל תחום ולכל שירות/מוצר. לפרסום באתר יתרונות רבות אך לפני שנדבר על זה כדאי להחליט האם מתאים לכם לפרסם באתר המלצה.
היכן אתה רוצה לפרסם את העסק שלך?
מרבית בעלי העסקים המגיעים לעולם האינטרנט כדי להתחיל להשקיע בו בפרסום מגלים מגוון אפשרויות פרסום, תשתיות שהם צריכים לבנות או אינדקסים שונים שהם יכולים להירשם אליהם בתשלום דמי מנוי ולקבל נוכחות בעמוד התוצאות של אותו אינדקס בקטגוריה הרלוונטית לתחום העסק שלו. לאחר שתבנו תוכנית פרסום מסודרת עם איש השיווק שלכם תוכלו להחליט היכן להשקיע את הכסף והמשאבים שלכם ואילו ערוצי פרסום דיגיטליים מתאימים ביותר לעסק שלכם. כמובן שאחד המובילים שבהם הוא פרסום העסק באינדקסים מובילים ופופולריים שאנשים מחפשים בהם בעלי מקצוע אמינים – לדוגמה: אתר המלצה.
האם כדאי לפרסם את העסק באינדקס עסקים והמלצות?
כאשר אתם בוחנים את האפשרות לפרסם את העסק שלכם באינדקס עסקים אתם וודאי חושבים על כמה דברים עיקריים: האם זה ישתלם ויביא לכם יותר הכנסות מהוצאות הפרסום באינדקס? ומה יקרה אם נקבל תגובות שליליות שיהרסו את המוניטין שלנו יותר מאשר יביאו תועלת?
ובכן יש פה כמה דברים שכדאי להתייחס אליהם. ראשית – עלות מול תועלת. כמו בכל טכניקת פרסום שתשקיעו בה – כדאי יהיה לבדוק האם ההכנסה שלכם תהיה גדולה יותר מההוצאה והאם זה משתלם להשתמש בטכניקת הפרסום הזו. לדוגמה: צימר המשקיע 150 שח בחודש דמי מנוי כדי להשתייך לאינדקס צימרים מוביל. האם בטווח סביר של חצי שנה – שנה – זה יהיה משתלם? ייתכן וחודש אחד לא תקבל לקוחות כלל וייתכן שבחודש אחרי תקבלו 3-4 לקוחות ולכן כדאי לתת לזה מספיק זמן לבדוק אם משתלם לפרסם באותו אינדקס. זה יכול להיות תקף גם לבעלי עסקים המפרסמים באתר המלצה, ליזמי נדל"ן המפרסמים נכסי נדל"ן במגזיני נדל"ן נחשבים, לבעלי אטרקציות המפרסמים באינדקסים של אטרקציות וכו'.
בנוגע לפידבקים שליליים יש פה 2 דברים שנתייחס אליהם: פידבק אותנטי שלקוח משאיר כי נתתם לו חוויית שירות גרועה ופידבקים שמתחרים שלכם שילמו לאנשים כדי לכתוב כדי לעשות לכם שיימינג ולהוריד אתכם בתוצאות. אנו באתר המלצה לא נותנים במה לשיימינג אלא רק לתגובות אותנטיות.
איך אתר המלצה נמנע משיימינג לעסקים המופיעים באתר?
כדי למנוע את תופעת השיימינג ולהעלים אותם מעמודי אתר המלצה אנו דואגים שמנהל האתר יעבור על התגובות על בתי העסק לפני פרסומן ולאחר בדיקת אמיתות התגובה מול בית העסק ומול המגיב (בהנחה שמדובר בתגובה שלילית כמובן) היא תאושר ותופיע באתר. תנו שירות טוב ואנשים יפרגנו לכם. אם מדובר בתגובה מלקוח לא אמיתי ששילמו לו לפגוע במוניטין שלכם באמצעות תגובות שליליות – נדע לעצור זאת בזמן.
יתרונות נוספים של פרסום עסקים באתר המלצה: