אתר אינטרנט משמש אותנו על מנת להציג את המוצרים והשירותים שלנו. אנו כבעלי אתרים רוצים שאותם מוצרים ושירותים ימכרו לגולשים. מה שכן, מרביתנו לא לוקחים בחשבון שהעיצוב של האתר לא תמיד מספיק ולעיתים יש עוד פרמטרים וגורמים שיכולים להשפיע על הפיכת הגולשים ללקוחות שיקנו את המוצרים והשירותים שאנו מציעים. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לגלות את הטיפים שלנו להגדלת המכירות שלכם באמצעות אתר האינטרנט.
אם אין לכם ניסיון בתחום בניית אתרים, עדיף שתשאירו את העבודה למקצוענים בתחום. ישנן המון חברות טובות המציעות את השירות. עליכם לבדוק שאכן יש המלצות על החברה ושהיא מספקת שירות מקצועי וטוב.
כאשר אתם בונים אתר, עליכם לדאוג לכתוב את תיאורי המוצרים והשירותים שלכם באופן שמותאם לחיפוש באינטרנט. עליכם לנסח את שמות המוצרים באותו אופן שהגולשים יחפשו אותם. יתרה מזאת, כדאי מאוד שגם תטמיעו תוסף למערכת ניהול התוכן של האתר. באמצעות התוסף, תוכלו לקבל עזרה בכתיבת התיאור וגם תוכלו לראות בפועל כיצד העמוד שלכם ייראה בתוצאות החיפוש.
אם אתם מעוניינים להפוך את הגולשים ללקוחות שלכם, עליכם לגרום להם לתת בכם אמון מלא. אגב, הדבר הזה נכון גם לגבי אבטחת דפי התשלום באתר וגם לגבי השארת פרטים ליצירת קשר. עליכם להשתמש בתקן של פייסבוק להרשמה לאתר וכמו כן לתת אפשרות תשלום בכלים שהגולשים כבר מכירים – באמצעות כרטיס אשראי וכמו כן דרך שירות PayPal.
יש לא מעט גולשים שיעדיפו לדבר אתכם לפני שהם נותנים פרטי תשלום. על כן, מומלץ שיופיעו פרטי הקשר שלכם בצורה ברורה. אלו יכללו את הטלפון והמייל שלכם. על מנת לייעל את התהליך, תוכלו לצור טופס יצירת קשר, בו הגולשים ישאירו את פרטיהם ולאחר מכן, אתם תחזרו אליהם עם כל הפרטים על המוצר או השירות בהם הם מעוניינים.
SSL הוא תקן להצפנה. מה הכוונה? מתקיימת הצפנת מידע בין הדפדפן שבו גולש הלקוח שלכם לבין השרתים עליהם מאוחסן האתר שלכם. כאשר מתבצעת רכישה, אנו נעדיף שהיא תבוצע בצורה מאובטחת. אם הגולשים יראו שהרכישה אצלכם באתר היא מאובטחת, הדבר רק יוסיף לאמון שלהם בכם.
אם יש לכם אתר אבל אתם לא פעילים ברשתות החברתיות, אתם עשויים להפסיד לא מעט גולשים שיכולים להתעניין במוצרים והשירותים שאתם מוכרים. על כן, יש להפעיל דף עסקי גם ברשתות החברתיות. באמצעות הדף, תוכלו להפנות גולשים לאתר שלכם. מעבר לכך, תוכלו גם לרכוש קהל אוהדים ובכל פעם שתפרסמו מבצע, הנחה או פרטים על מוצרים ושירותים חדשים, אותו קהל אוהדים יקבל את כל הפרטים ישירות לפיד שלו.
העיצוב שלכם צריך להיות כזה שיניע את הגולש לפעולה. כאשר אתם בתהליך של עיצוב האתר, עליכם להטמיע כלים המיועדים לביצוע פעולות שונות באתר בהם: הוספת מוצרים לסל קניות, הרשמה לניוזלטר ועוד.