לפני פחות משנה קניתי מזגן של LG. המזגן כמעט ולא היה בשימוש כל החורף וכשהפעלתי אותו לאחרונה, הוא לא קירר וטפטף. התקשרתי לשירות של ברימאג, הבחורה שענתה לי שהייתה מאוד אדיבה ונחמדה, דאגה שיגיע אליי טכנאי בהקדם משום שהבינה שמדובר במוצר הכרחי בימים חמים שכאלו. הטכנאי שהגיע מיד עלה על התקלה (סתימה בצינור ניקוז), תיקן אותה ואף המליץ לי שכדי לחסוך בחשמל ולשמור על אורך חיי המזגן לנקות פעם בכמה חודשים את הפילטרים של המזגן. אני מוצא לנכון לפרגן לשירות שכזה ואף ממליץ בחום.