כל בעל עסק או בעל מקצוע אשר בונים אתר אינטרנט, דרכו הם מבקשים להציע מידע, מוצרים ושירותים לגולשים, חייבים לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים אשר תעזור להם לשווק ולקדם את האתר בגוגל.
הרבה פעמים, בעלי עסקים ובעלי מקצוע, נוטים לחשוב שבעצם הקמת האתר והעלאתו לרשת, הם סיימו את עבודתם, וכעת כל הגולשים ידעו על קיומו ויגלשו בו. זו טעות. כאן נגמר השלב הראשון של תהליך העבודה על האתר, ומתחיל שלב שני, הרבה יותר ארוך, ממושך, ובמובנים רבים, גם הרבה יותר קשה.
בחלקים הבאים של המאמר, נציג טיפים לבחירת חברת קידום אתרים וגם נסביר, מדוע עדיף לעבוד עם חברה ולא עם גורמים אחרים או לנסות לקדם את האתר לבד. לפני כן, נסביר בקצרה, מה זה אומר קידום אתר באינטרנט.
מנוע החיפוש של גוגל, המנוע החשוב והמשמעותי ביותר ברשת, בנוי על אלגוריתמים שפועל על פי כללים מסוימים שהחברה קובעת. על מנת שהגולשים יגיעו לאתר שלנו, אנחנו צריכים להשקיע בתהליך הקידום שלו, על פי כללים שגוגל קובע. המטרה היא, לייצר אתר שהוא רלוונטי לגולש, אתר בנוי היטב, מספק חווית גלישה עם מידע מקורי ואיכותי.
תהליך קידום אתרים מבוסס, כאמור, על פרמטרים שונים, בין אם זה בהקשר של תכנים, קישורים פנימיים וחיצוניים, כותרות, תמונות ועוד. מעבר לכך, אנחנו צריכים לקדם את האתר על בסיס ביטויים שהם רלוונטיים לתחום שלנו ופופולאריים לחיפוש. כך נוכל להגיע גבוה במנוע החיפוש ולזכות בו לחשיפה, אשר תמשוך אלינו גולשים, בזכות העובדה שהם יגיעו אלינו בעזרת ביטויים אלו.
כאמור, מי שאמור לעזור לנו בתהליך הקידום, היא חברה שמתמחה בכך. חברות קידום אתרים מעסיקות צוותים מקצועיים בתוך החברה וכן הן עובדות עם גורמים חיצוניים, פרילנסרים, על ביצוע עבודות שקשורות לתהליך לקידום. חשוב להדגיש, היום הרבה מאוד חברות, מתעסקות לא רק בקידום בגוגל, אלא בכלל בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי באינטרנט, כולל רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד.
הטיפ הראשון לבחירה, זה הניסיון שעומד לרשות החברה. אנחנו צריכים לבחור חברה שאפשר לסמוך על הידע והניסיון שעומד לרשותה ולרשות הצוות שלה. הניסיון צריך להתבטא באופן כללי בתחום הקידום ובפרט בתחום העיסוק שלנו. ניתן למדוד ניסיון זה, בין היתר דרך עבודות ישנות שהחברה ביצעה והצלחתה בתחום.
הטיפ השני הוא מה בדיוק החברה מספקת לנו. ככל שהחברה תספק לנו יותר שירותים, כך נוכל להיות בטוחים שנקבל מעטפת רחבה יותר שתעזור לנו בתהליך הקידום. למשל, קידום אורגני, קידום ממומן (יצירת קמפיינים בגוגל), פרסום ברשתות חברתיות, ניהול עמוד עסקי בפייסבוק ועוד.
הטיפ השלישי, יש לבחון את הזמינות והנגישות של החברה לביצוע הפרויקט, כמה מהר היא יכולה לבצע אותו עבורנו, וכיצד אנחנו יכולים למדוד את תהליך העבודה של החברה. נכון שתהליך הקידום לוקח זמן, אך אנחנו צריכים לראות ולהרגיש שינוי חיובי, על מנת לדעת האם להמשיך עם החברה או לא.
הטיפ הרביעי, חשוב שהחברה תציג בפנינו תוכנית עבודה מתאימה לצרכים, יכולות וכן לתקציב שעומד לרשותנו. תוכנית מתאימה ואיכותית.
למה משתלם לעבוד עם חברת קידום?
יש לנו אפשרות לעבוד עם חברת קידום אתרים, ויש לנו גם אפשרות לעבוד עם מקדם אתרים פרילנס. ההבדל טמון, בין היתר, בכך שהחברה יכולה לספק לנו מעטפת רחבה של אנשי מקצוע ותוכנית פעולה שלמה, בזמן שמקדם פרילנס, מבצע הכל לבד, מה שיכול לקחת יותר זמן ולייצר תוצאות פחות איכותיות עבורנו.
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
|
|