טיפים למפרסמים בקידום ממומן בפייסבוק

 

בעלי עסקים ובעלי מקצוע אשר רוצים לקדם את עצמם באינטרנט ולהיחשף בפני קהל רחב, יכולים להשתמש בכלים שונים אשר עומדים לרשותם, כלים שחברת גוגל מציעה להם, וכן כלים שרשתות חברתיות שונות מציעות להם לשם כך. אחד מהם, הוא קידום ממומן בפייסבוק.

 

רובנו מכירים את פייסבוק, בתור רשת חברתית בה אנחנו משתמשים על בסיס יומיומי, בין אם זה בשביל ליצור 'קשרים עם אנשים אחרים, לפרסם דעות והגיגים, תמונות וסרטונים, לחפש פתרונות או מציאות ועוד. אך פייסבוק גם משמשת כלי מאוד אטרקטיבי לצורך פרסום וקידום של בעלי עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שונים. החל דרך יצירת עמוד עסקי ופרסום פוסטים באופן סטנדרטי וכלה דרך קידום של פוסטים באופן ממומן.

 

לפני שנסביר כיצד עובד קידום ממומן בפייסבוק ואיך משתמשים בו בצורה נכונה, חשוב להבין למה בעלי עסקים ובעלי מקצוע בכל תחום שהוא, לא יכולים לוותר היום על שימוש באוםציה זו וחייבים לייצר נוכחות ברשת. במקרים מסוימים זה אפילו יותר משתלם מאשר שימוש בכלים אחרים לפרסום, כמו למשל גוגל.

מדוע הפרסום בפייסבוק משתלם?

יש לכך שלוש סיבות עיקריות. ראשית, מדובר לא רק ברשת החברתית המובילה בעולם אלא גם באתר המוביל בעולם. אנשים נכנסים לפייסבוק מספרים פעמים ביום ולעיתים הם מבלים בו שעות ארוכות, בין אם באופן מעשי ובין אם זה אומר שהאתר רץ ברקע כשהם עושים דברים אחרים. זאת אומרת שהחשיפה של המשתמשים לפרסומים שונים, בפרט פרסום ממומן, הוא מאוד גדול ומשמעותי. אי אפשר לוותר עליו.

 

שנית, אופי הפרסום הוא מאוד אטרקטיבי וחכם. החל מהעובדה שאפשר לשתף אותו, המשך בזה שניתן דרך הפרסום לגרום לגולשים לרכוש את המוצר באופן ישיר, אפשר למשוך אותם ליצור קשר עם בית העסק או בעל המקצוע, ניתן לייצר אינטראקציה חברתית משמעותית ועוד. זה סגנון פרסום הרבה יותר אקטיבי, אשר יותר אינטראקציה הרבה יותר משמעותית עם הגולשים.

 

שלישית, הפרסום הוא ממוקד. כפי שנוכל לראות בחלק הבא, כל מי שמפרסם בפייסבוק יכול להגיע ישירות אל קהל יעד שמתאים לעסק שלו. זה הופך את הפרסום להרבה יותר חכם, הרבה יותר משתלם ובוודאי יותר יעיל כלכלית או בהיבטים אחרים. זאת להבדיל מפרסום בכלים אחרים, בוודאי כלים לא דיגיטליים, שהם הרבה פחות משתלמים היום.

כיצד מפרסמים בפייסבוק בצורה נכונה?

פרסום בפייסבוק, כאמור, מתבסס על מיקוד. המטרה היא לא להגיע לכמה שיותר גולשים באופן כללי, אלא להגיע לכמה שיותר גולשים אשר מתעניינים במוצר או בשירות שאנחנו מבקשים לספק להם. אין היגיון בכך שאנחנו נגיע לקהל רחב בזמן שאף אחד מתוכו לא באמת יתעניין וירצה לקנות את המוצר או את השירות שלנו. לעומת זאת, אם נגיע לקהל מצומצם באופן יחסי וכל אחד ממנו ירצה לרכוש מאיתנו את המוצר או את השירות, אז זה ישתלם לנו. אנחנו נוכל לייצר המרה למכירה בצורה הרבה יותר טובה.

 

לכן, עלינו להכיר את המערכת של פייסבוק לפרסום ממומן, עלינו לאפיין בצורה נכונה את קהל היעד שלנו ולדעת כיצד אנחנו יכולים להגיע אליו בצורה אופטימאלית. כמובן שזה לא מספיק רק להגדיר את הקהל שלנו בצורה נכונה, אלא אנחנו צריכים גם לכתוב פוסט בצורה חכמה ולדעת כיצד להציג אותו. חשוב שהפוסט יעמוד בכללים של פייסבוק, חשוב שהוא יכלול תמונה או סרטון, הפנייה לאתר שלנו ואפשרות ליצור קשר איתנו.

 

מעבר לכך, חשוב מאוד שאנחנו נבחן כל הזמן את האפקט של הפרסום, נעקוב אחרי הנתונים ונלמד מי נחשף אליו, מי מקליק על הפרסום ומי יוצר איתנו קשר. ככל שנאסוף יותר מידע ונשתמש בו בצורה חכמה, נוכל לשפר להבא את אופן השימוש שלנו בכלים של קידום ממומן בפייסבוק ונקבל תוצאות הרבה יותר טובות.

 

לסיכום, חשוב לשים לב לכל הנקודות שציינו בשביל שנוכל לייצר פרסום חכם ויעיל.

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ