שנת 2022 נמצאת ממש מעבר לפינה ואומנם איש לא יודע להבטיח מה יהיה בחובה, אך כדי שהעסק שלכם יוכל להיות ערוך בצורה הטובה ביותר אנחנו רוצים להציג בפניכם כמה מרכזיות לעסקים שיתגלו ככוכבות האמיתיות של השנה המתקרבת. אם עד עכשיו העסק שלכם התבסס על טלפנים ומרכזיה פיזית שיושבת במשרד, אז אנחנו רוצים להציע לכם לשדרג לחלוטין את העסק שלכם כי המרכזיות שאנחנו הולכים לדבר עליהן הן כולן מרכזיות דיגיטליות.
כל מי שעוקב אחרי עולם הטכנולוגיה, וגם אלו שלא, וודאי כבר מכיר את המונח "ענן". המונח הזה מתייחס לשירותים אשר לא יושבים באופן פיזי אצל הלקוח הסופי, אלא מדובר על שירותים שאפשר לגשת אליהם מכל מקום בעזרת חיבור אינטרנט. על בסיס הטכנולוגיה הזו קיימות כיום מגוון של מרכזיות דיגיטליות לעסקים שלמעשה מציעות את כל השירותים המוכרים ממרכזיות, אך לצידם אפשר ליהנות מעוד המון שירותים נוספים.
מרכזיות לעסקים בשנת 2022 אמורות להקל על העסק להתנהל בסביבת העבודה המודרנית. זה למעשה אומר שהמרכזיה צריכה גם להיות מסוגלת להתממשק עם שרתי האימייל ועם תוכנות כמו וואטסאפ, כדי לספק מענה לכל דרכי התקשורת הנפוצים כיום. אך מעבר לכך, מרכזיה דיגיטלית לעסקים משדרגת את שירות הלקוחות על ידי כך שהיא מייעלת את התפריטים הקוליים ומסייעת לנו לנהל את קשרי הלקוחות שלנו בצורה איכותית יותר. לפני שנמליץ לכם להתחבר למרכזיות לעסקים ולפני שנראה מה הן המרכזיות המומלצות לשנת 2022, בואו ונראה בצורה ברורה את היתרונות שבמעבר למרכזיה דיגיטלית.
כמעט כל חברת תקשורת במדינת ישראל מציעה כיום מרכזיות לעסקים. בין החברות הבולטות שמציעות שירותים כדוגמת זה אפשר למצוא את המרכזיות של בזק המציגה עצמה כמובילת החדשנות ועל פי הפרסומים השונים מאפשרת שדרוגים ותוספים חדשים בתדירות גבוהה. באותה נשימה אפשר גם להצביע על חברות הסלולר פרטנר וסלקום שמציעות ללקוחותיהן העסקיים מרכזיות עסקיות המבוססות על טכנולוגיית הענן.
כאשר בוחרים בחברה שמספקת שירותי מרכזיה לעסקים, מומלץ לא בהכרח לבחור באותה חברה שמספקת את שירותי הטלפוניה שלנו. חברות צד שלישי בדרך כלל מציעות חבילות משתלמות ורבות מהן אף מציעות שירותים נוספים שלא קיימים בשירותי המרכזיות של בזק ודומותיה. אך העובדה כי מדובר על חברה וותיקה ומוכרת בציבור הישראלי מסייעת לה להוביל את התחום על סמך העובדה שהיא ספקית התשתית העיקרית במדינה. בכל מקרה, לפני בחירת מרכזיה לעסק תמיד שווה לבצע מחקר שוק ולהבין מי החברות הקיימות ומה אנחנו בדיוק מחפשים מהן כדי שנוכל להיות בסנכרון.