איך תעניקו שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר?

אספקה של מוצר או שירות איכותי הם ללא ספק משמעותיים בשביעות הרצון של הלקוח, אך חשוב לא פחות מאלה – ישנם כמובן שירות הלקוחות. היחסים הבין אישיים עם הלקוח, האופן שבו הוא תופס את בית העסק וכמובן, החיוך איתו הוא יוצא, משמעותיים באופן שבו ישוחח על העסק עם חבריו וחשוב לא פחות – הסבירות שיחזור לבית העסק שלכם שנית. במילים אחרות, הענקת שירות לקוחות ברמה גבוהה היא משמעותית להצלחתו של עסק. למרות שמגיעים לא פעם לקוחות שקשה להתמודד איתם חשוב לשמור על קור רוח ושירות נעים ומזמין. בשביל לעזור לכם להעניק את השירות הכי טוב שיש, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יוכלו לעזור. בהצלחה!

תשמרו על מוקד לקוחות זמין

מכירים את הקושי לחכות על הקו? תהיו בטוחים שגם הלקוחות שלכם סובלים מזה. צעד ראשון במתן שירות לקוחות ברמה גבוהה יהיה לספק ללקוחות שלכם מענה מיידי בטלפון, ברשתות החברתיות ובצ'אטים בפייסבוק או באתר העסק שלכם. בנוסף, חשוב שבכלל הלקוחות ידעו למצוא את הפרטים האלה עליכם. תוכלו לפרסם את פרטי הקשר של העסק שלכם באתר העסק, דף העסק בפייסבוק או בגוגל, או אתרי אינדקס של פרטי קשר כמו "שירות בקליק". באופן כזה הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו למצוא אתכם בקלות וליצור איתכם קשר בלי צורך לחכות.

תתנו מעבר לנדרש

בסופו של דבר, חשוב שהלקוח שלכם יהיה שמח. אנחנו בתור בני אדם וכמובן, בתור ישראלים, אוהבים להרגיש שקיבלנו מה שמגיע לנו ואפילו יותר מזה. פנקו את הלקוחות שלכם במוצר קטן מתנה, בהוזלה במחיר השירות ואפילו, בהנחה לשירות בפעם הבאה. תנו להם אחריות על העבודה או המוצר שהם רכשו מכם ובמילים אחרות – תנו להם להרגיש שאתם בצד שלהם.

וודאו שהלקוח יוצא מרוצה

חשוב לוודא שהלקוח יוצא מבית העסק שלכם מרוצה. במידה ואתם רואים לקוח שמביע תסכול, בין אם הוא מוצדק ובין אם לא, חשוב שתזכרו שהמטרה שלכם היא לרצות אותו. תתעניינו בבעיה, תסבירו את הצד שלכם ובמידת הצורך – תתגמשו לכיוונו. לא פעם צימוק הרווח על טובת שביעות הרצון של הלקוח היא החלטה מושכלת כלכלית.

הכי חשוב – דברו בגובה עיניים

ואולי הדבר החשוב ביותר, דברו עם הלקוחות שלכם בגובה עיניים. בסופו של דבר, אדם שמגיע לחנות שלכם או מעוניין שתספקו לו שירות מסוים, רוצה לקבל הסברים. תספרו ללקוחות שלכם מה אתם הולכים לעשות, תשתפו אותם בנוגע לתמחור במידה והם מתעניינים לדעת ותנהלו איתם שיחות חולין – בסופו של דבר, זה מה שיהפוך את האווירה לנעימה. השיחה הקלילה, השיתופיות והמטרה ההדדית, הם שיהפכו את הקשר שלכם עם הלקוחות להכי טוב שיש. בהצלחה!

רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול