גם אשפי מחשבים מיומנים לפעמים נתקלים בתקלות מורכבות שלא תמיד ניתן לפתור באופן עצמאי. לקבלת סיוע תפעולי לטיפול בתקלות תוכנה ובתכנות בפרט, מומחי תמיכה טכנית יכולים להתחבר למחשב שלכם ובאמצעות תמיכה מרחוק, בזמן אמת, לפתור את התקלות המאתגרות, התקנת מערכות, ביצוע עדכוני תוכנה ושדרוג תכנים. כמו כן, בארגונים גדולים העובדים עם מערכות מקוונות, לרוב ממספר יעדים בעולם, חלק חשוב מתוך פתרונות מחשוב שיציע עבורכם הספק של שירותי מחשוב לעסקים הוא תמיכה מרחוק לכל מערך העובדים של הארגון, כולל פתרון תקלות, תחזוקה שותפת ועדכוני תוכנה הכרחיים להמשך עבודה תקין של מערכות החברה.
מערכות מחשב בארגוני החברה עובדות כמעט ללא הפסקה במשך שעות וימים ארוכים, מה שמביא לפעמים לשחיקה של המערכת או לתקלות לא צפויות אשר משבשות את כל מערך העבודה. לעיתים, יש צורך בתיקון דחוף של מחשב, ייעוץ בעבודה או פתרון דחוף של בעיה מערכתית. בעולם שבו זמן שווה לכסף, אין לך אפילו שעה לחכות עד שהמומחה יגיע כדי לפתור את התקלה.
במיוחד בשביל זה נוצר שירות של תמיכה מרחוק. מומחה למערכות מחשוב יכול להשתלט מרחוק על המחשב שלכם ולפתור כמעט כל בעיה, להתקין תוכנית או להסיר וירוס. התנאי היחיד לביצוע העבודה הוא הזמינות של ערוץ גישה לאינטרנט יציב.
חד משמעית, אחד היתרונות הבולטים של שימוש בשירותי תמיכה מרחוק עבור עסקים, הוא חיסכון בזמן. כאשר אתם נתקלים בבעיה, על ידי השתלטות מרחוק על המחשב שלכם איש המחשבים יכול לפתור את המשימה שהוטלה עליו מכל מקום, מבלי להגיע פיזית עד אליכם למשרד. תמיכה מרחוק משמעותית חוסכת זמן בזיהוי וטיפול ברוב המשימות הקשורות לתפעול המחשבים. אין צורך בהמתנה ארוכה עד להגעתו של מומחה טכני, דבר שגם חוסך עלויות עבור הגעתו של הטכנאי באופן פיזי עד אליכם ומאפשר לעסק לחזור ולהיות פרודוקטיבי תוך זמן קצר לאחר נטרול התקלה.
כדי להבטיח שהנתונים והמידע הסודי שלך מוגנים, חשוב להשתמש בתוכנת גישה מרחוק ממפתח מהימן. בעת פניה לשירותי תמיכה מרחוק, ודאו שהפעלות חיבור מרחוק מוצפנות בצורה מאובטחת ונגישות רק למשתמשים מורשים. לעולם אל תיתנו גישה מרחוק אם מישהו מנסה להתחבר אליכם ראשון! אפשרו גישה מרחוק רק לספק אמין, אותו בחרתם מראש עבור העסק שלכם.
עד לאחרונה, כדי להפעיל שליטה מרחוק, נדרשו להתקין רכיבי תוכנה שונים בשני המחשבים האישיים – מחשב הטכנאי ובמחשב של המשתמש. פעולה זו היתה מסורבלת ומקשה על פתרון הבעיה, במיוחד עבור משתמש לא מנוסה. עם כניסתו של פרוטוקול Google WebRTC, הכל הפך להרבה יותר קל! באמצעות דפדפן אינטרנט בלבד וועידת ווידאו, ניתן בקלות להפעיל תמיכה מרחוק בכמה לחיצות.
מאידך, הקלות בה ניתן להשתלט על המחשב שלכם כמו שהיא נוחה היא גם מסוכנת. על ידי שימוש לא אחראי או לא מושכל בפשטות ניתן ליפול למתקפת סייבר או גניבת מידע משרתי החברה. חשוב ביותר לעבור מול ספק פתרונות מחשוב אמין, מקצועי ובעל מוניטין ללא רבב, בדיוק מה שחברת 'יזמקו' מייצגת. חברת 'יזמקו' מביאה פתרונות תמיכה מרחוק, מערך תמיכה טכני של מומחים הטובים בארץ, אבטחת מידע ברמה גבוהה ביותר וכל פתרונות המחשוב המתקדמים ביותר בעולם הטכנולוגי.
קרדיט תמונה: Freepik.com