בעל עסק אשר מעוניין למשוך אליו לקוחות דרך האינטרנט, יעשה זאת בעזרת כלים שונים. מעשיים ורעיוניים. באופן טבעי הוא יציג את איכות השירות של בית העסק, הניסיון והידע המקצועי, יציג בפני הגולשים את המוצרים והשירותים שהעסק מייצר ומשווק, וכיצד הצוות המקצועי של בית העסק יכול לשרת את הלקוחות בכל עת, לכל עניין. כמו כן, הוא ירצה להציע תדמית מקצועית, איכותית ואמינה לעסק. זאת הוא יעשה, בין היתר, באמצעות פרסום תכנים מקצועיים, קרי פרסום מאמרים ברחבי הרשת.
הרבה פעמים נהוג להתייחס לפרסום מאמרים ותכנים ברשת אך ורק בהתייחסות כאל אמצעי לקידום האתר בגוגל, כלומר ההתייחסות היא כחלק מסט הכלים שעומד לרשות המקדמים של העסק באינטרנט ולתועלת השיווקית שלהם. אך פרסום מאמרים ברשת, בין אם זה עבור בית עסק ובין אם זה עבור בעל מקצוע בתחום כזה או אחר, הם הרבה מעבר לכך.
כפי שנוכל לראות בחלק של המאמר, המאמרים מהווים כלי משמעותי ליצירת מוניטין ותדמית מקצועית ואיכותית. דבר שיכול להשפיע מאוד על היכולת של העסק לייצר לו קהל לקוחות נאמן דרך הרשת.
כאמור, ישנן את הסיבות הרגילות, המוכרות, בגינן חשוב לפרסם מאמרים באינטרנט לצורך קידום בית העסק. זה ידוע שמאמרים עוזרים בתהליך הקידום בגוגל, המאמרים מהווים כלי ליצירת קישורים, יוצרים תוכן מקורי, מעודכן ורלוונטי באתר או במקומות אחרים. זה הכרחי וחשוב לצורך קידום האתר בגוגל. ללא פרסום מאמרים, קשה עד בלתי אפשרי שהאתר יקודם כפי שמצפים.
כאמור, ישנן סיבות נוספות מדוע חשוב לפרסם מאמרים מקצועיים ואיכותיים, לא רק באתר של בית העסק אלא גם באתרים אחרים, בפרט כאלה שעוסקים בתחום בו מתעסק בית העסק. הסיבות הן מקצועיות ותדמיתיות.
נניח ובית העסק עוסק בתחום התיירות. ברגע שהוא מפרסם מאמר מקצועי, רציני, רלוונטי ואמין על יעד מסוים, מצב התיירות או כל דבר אחר, אז הגולש שקורא את המאמר מבין שמדובר בבית העסק רציני, בית עסק בו מועסקים אנשי מקצוע שמבינים את התחום, מכירים אותו לעומק ויכולים לעזור לו. המאמר עוזר לבית העסק לבסס תדמית רצינית ומקצועית.
מאמר מקצועי ואיכותי, שמופיע באתר העסק, באתרים שקשורים לתחום ובמקרים מסוימים גם באתרים כלליים, בפרט כשמדובר על אתרים שנתפסים כרציניים (למשל אתרי חדשות), יוצרים תחושה בקרב הגולש, שלא מדובר בעוד מאמר אינטרנטי שנועד כולו לשיווק, אלא מאמר מקצועי, שמספק מידע אינפורמטיבי אמיתי, אמין ואיכותי, מידע שיכול לא רק לשרת אותם בשאלות כגון מה לקנות, איפה לקנות, איך לקנות, אלא בשאלות הרבה יותר משמעותיות, למשל, איך מחשבים ערך כלכלי, איזו מגמות התרחשו בשוק, אילו שינויים צפויים להתרחש ועוד.
ברגע שבית עסק בוחר לפרסם מאמרים מקצועיים ואיכותיים, אז באופן טבעי קהל הלקוחות מסתכל עליו בצורה הרבה יותר רצינית ומשמעותית, גם כאשר הוא ניגש לאתר שלו, כאשר הוא יוצר איתו קשר וזה כמובן משפיע על השאלה האם לעבוד איתו או לא. במקרה שתיארנו, אם מדובר על בית עסק שמשווק מוצרי תיירות, ברגע שמדובר על מאמרים רציניים ואיכותיים, אז זה יוצר אמינות גבוהה בקרב הגולשים, שאכן משתלם לעבוד עם בית העסק, מאחר ועובדים שם אנשים שמכירים היטב את התחום. כפי שהם הוכיחו במאמרים שפרסמו.
אם אנחנו רוצים לפרסם מאמר מקצועי ואיכותי, מאמר שיאפשר לנו לייצר תדמית חיובית לבית העסק, הרי שאנחנו צריכים להתייחס למכלול. קרי, לא רק לתוכן המאמרים או לאופן בו הוא בנוי, אלא גם לפלטפורמה בה אנחנו בוחרים לפרסם אותו.
מבחינת התוכן והאופי, עלינו לשים לב לנקודות הבאות:
מבחינת המקום בו המאמר צריך להיות מפורסם, הרי שיש לבחור בקפידה את הפלטפורמה שלו. אפשר לפרסם אותו כמובן באתר של בית העסק, אך יהיה נכון גם לפרסם אותו בבלוגים מקצועיים, אתרים של כלי תקשורת ידועים ופלטפורמות אחרות שנחשבות אמינות ומקצועיות, אשר מושכות אליהן קהל גולשים גדול ומגוון.
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
|
|