כמה טיפים לעסקים שרוצים להתחיל לפרסם בטיקטוק

 

עסקים, גדולים וקטנים, אשר רוצים להגיע אל קהלים חדשים, קהלים שלא נחשפו בעבר למוצרים ולשירותים שהם מייצרים ומשווקים, או קהלים שנחשפו אך לא הפכו ללקוחות של בית העסק מסיבות שונות, צריכים לחפש כל הזמן דרכים כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. פרסום עסקים בטיקטוק, זו דוגמא טובה לכך.

 

אחת הדרכים לעשות זאת, היא לחפש פלטפורמות שיאפשרו לבית העסק להגיע אל קהל לקוחות חדש בצורה נכונה, ספציפית וישירה. במילים אחרות, אחד הדברים שכל בעל עסק צריך לעשות או מי מטעמו שמתעסק בפרסום ושיווק עבורו, הוא לחפש פלטפורמות חדשות לפרסום ושיווק. כל הזמן אפשר לגלות כלים חדשים, רעיונות חדשים, דברים שיכולים לעזור בפרסום העסק בכלל ופרסום מוצרים ושירותים בפרט.

 

ברגע שמשתמשים בכלים חדשים, כמו למשל, פרסום בטיקטוק לעסקים, אז בית העסק גם מצליח להיחשף בפני לקוחות חדשים אך זו הוכחה שהוא מעודכן, רלוונטי, מכיר את השוק, ולא נתקע בעבר עם כלים ישנים ומוגבלים מבחינת פרסום ושיווק.

 

בחלק הבא של המאמר אנחנו נסביר מדוע פרסום בטיקטוק יכול לעזור לעסקים רבים, גדולים וקטנים ואיך באמת אפשר להשתמש בכלי הזה בשביל לייצר פרסום בצורה נכונה. אך לפני כן, נסביר בקצרה למה חשוב כל הזמן לחפש דרכים ופלטפורמות חדשות לפרסום ושיווק, הן של בית העסק והן של מוצרים ושירותים.

מדוע חשוב לחפש פלטפורמות חדשות?

ההסבר העיקרי הוא, דרך פלטפורמות חדשות אפשר להגדיל באופן ניכר את כמות האנשים שנחשפים לבית העסק. זה נכון שאם מפרסמים את העסק ברדיו או בטלוויזיה, אפשר להגיע אל קהלים מאוד גדולים, אך יחד עם זאת יש היום קהל, בעיקר צעיר, שלא נמצא שם. יש גם אנשים מבוגרים שצורכים יותר אינטרנט מאשר טלוויזיה או רדיו. לכן, צריכים למצוא פלטפורמות חדשות, גם בשביל להגיע אל אותם אנשים וגם בשביל שיהיה ניתן לכסות כמות גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים.

 

הסבר אחר הוא, אם אנחנו נחפש פלטפורמות חדשות כל הזמן, נוכל להרחיב את מערך הפרסום ואת האופי והסגנון שלו. נוכל לייצר הרבה יותר תהליכים במקביל, מה שיכול לשרת גם בשביל למצוא לקוחות חדשים וגם בשביל לייצר פרסום ושיווק הרבה יותר מסיבי ומעניין.

 

נקודה אחרונה שצריך לזכור, פרסום בטיקטוק או ברשתות חברתיות אחרות, יש לו אפקט משמעותי, הן מבחינת הפרסום עצמו והן מבחינת הכלים שאנחנו יכולים למצוא ולהיעזר בהם, בשביל לנתח את הפרסום והתוצאות שלו. במובנים רבים, זה יכול לעזור לנו הן בהמשך תהליך הפרסום והן בדברים אחרים. 

למה משתלם לפרסם בטיקטוק ואיך עושים את זה נכון?

אחת הפלטפורמות החדשות, יחסית, היא טיקטוק. מדובר ברשת חברתית אליה פונים הרבה מאוד צעירים וצעירות, במקביל לפייסבוק ולעיתים גם במקומה. כידוע, אחת לכמה זמן יש רשת חברתית חדשה שתופסת תאוצה ומקבלת נוכחות ברשת.

 

כל בעל עסק צריך להיות ער לכך ולראות כיצד הוא יכול לשלב את העסק שלו ברשת. זה יכול לבוא לידי ביטוי בפתיחת עמוד רגיל וזה יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות פרסום ממומן ובדרכים אחרות.

 

פרסום בטיקטוק הוא משתלם משלוש סיבות: ראשית, הקהל ברשת החברתית, קהל צעיר, אשר מושפע מפרסומת מצד אחד, וקונה הרבה באופן יחסי, מצד שני. שנית, אפשר לייצר סרטונים מאוד יפים ומרשימים ברשת, כאלה שיעוררו תגובה בקרב הגולשים, שלישית, זה אף פעם לא נגמר בטיקטוק. כלומר, כל סרטון שמופיע שם, בסוף מופץ גם לרשתות חברתיות אחרות, עובר בהודעות וואסטאפים בין אנשים, מגיע לתקשורת ועוד.

 

בשביל לפרסם בטיקטוק בצורה נכונה, חשוב לשים לב לדברים הבאים:

ראשית, הפרסום צריך להיות ברור, חד וממוקד. טיקטוק זו רשת חברתית שהסרטונים בה מאוד קצרים ולכן יש לקחת את זה בחשבון.

 

שנית, הפרסום צריך לדבר בשפה של האנשים אליהם אנחנו פונים. חשוב להבין למי מופנים הפרסומים ולדעת מה הם מצפים לקבל מאיתנו ומה אנחנו יכולים לתת להם.

 

שלישית, חשוב להפיץ את הסרטון בימים ובשעות הנכונות, לקהל ממוקד, בצורה נכונה אך לא אגרסיבית מדי.

ארבע, אנחנו צריכים לייצר תהליך כולל. כלומר, לא להתבסס רק על פרסום בטיקטוק, ומנגד להפנות אנשים אל הרשת, לפתח איתם תקשורת דרכה, כך נייצר באז אמיתי.

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ