כל בעל עסק המחזיק ברשותו חנות אינטרנטית, באופן טבעי, מחפש דרכים כיצד לפרסם את החנות שלו בכלל, ובפרט את המוצרים ושירותים שהוא מציע לקהל הרחב. כך הוא יוכל ליהנות מחשיפה גבוהה יותר של לקוחות, בתקווה להגדיל את כמות המכירות של החנות. לשם כך נועד פרסום עסקים, ולשמחתנו אפשר היום ליהנות משורה ארוכה של אפשרויות ואמצעים בהם ניתן להשתמש לשם כך.
אחד האמצעים הטובים ביותר עבור פרסום עסקים בכלל ובוודאי עבור פרסום חנויות אינטרנטיות, הוא פרסום בגוגל. מדובר על פרסום ממומן אשר נעשה הן באמצעות מודעות פרסום במנוע החיפוש והן באמצעות רשת הפרסום של גוגל. הרעיון הוא מאוד פשוט, עושים מחקר מקיף, משתמשים בביטויים מתאימים ודואגים לפרסם בהם בשביל לייצר מודעות פרסום שימשכו גולשים אשר ירכשו את המוצרים והשירותים שעומדים מאחורי אותם ביטויים.
בחלק הבא, אנחנו נציג שורה של טיפים כיצד לעשות את זה בצורה נכונה. בשלב הראשון, אנחנו נציג טיפים איך אפשר לבצע את זה בצורה חכמה מבחינה טכנית, מעשית. בשלב השני אנחנו נתייחס לטיפים שיכולים לעזור מבחינת הפרסום, מה מוטב לעשות ומתי, בשביל שהפרסום באמת ישרת את המטרה.
חשוב להבהיר, שום פרסום לא מבטיח תוצאות במאה אחוז. מדובר על תהליך של ניסוי וטעייה. אנחנו יכולים לעשות דברים מסוימים ולהצליח, בזמן שעסק אחר יעשה אותו דבר וייכשל. אנחנו יכולים לפעול בצורה מסוימת ולהצליח עד לנקודת זמן ספציפית, ואחרי זה נראה שזה לא כבר מביא תוצאות ונצטרך לפעול אחרת. חשוב שנבין שאין הבטחה במאה אחוז שאכן מה שנעשה יביאו לתוצאות להן אנחנו מייחלים.
הטיפ הראשון הוא לשכור אנשי מקצוע. לא משנה עד כמה אנחנו חושבים שאנו מכירים, מבינים ויודעים את התחום, מוטב אם נשכור אנשי מקצוע שמתמחים בכך. זה יחסוך לנו טרחה, יחסוך לנו עבודה, וכן עוגמת נפש. גם אם זה ידרוש מאיתנו הוצאות מסוימות, זה עדיין ישתלם לנו יותר.
הטיפ השני הוא חשוב לאפיין את העסק, לאפיין את הצרכים שלו, וכן את המוצרים והשירותים שהוא מבקש להציע לקהל הגולשים. אז אפשר יהיה לדעת איך בדיוק לבנות קמפיין פרסום, באילו ביטויים להשתמש וכיצד לעשות זאת.
הטיפ השלישי, כל תהליך הפרסום חייב להיות מבוסס על פי דוחות שונים. יש לבצע מעקבים מקיפים אודות הפעילות של כל קמפיין ולראות האם באמת הוא מצליח. אין סיבה לשפוך הרבה כסף אם בסוף הקמפיין לא מביא לתוצאות להן מייחלים.
הטיפ הרביעי, התהליך חייב להיות מבוסס על פי היכולת של בית העסק. אין טעם לבצע קמפיין אם בית העסק לא יכול לעמוד מאחוריו ולא יכול לספק לגולשים את מה שהם מצפים לקבל. לכן חשוב שהוא גם יהיה תואם ליכולות התקציביות של בית העסק.
מעבר להיבטים המעשיים, רצוי לדעת איך לייצר קמפיין מצליח. כלומר, קמפיין שיכול באמת לקדם את המכירות של מוצרים ושירותים שהחנות האינטרנטית מציעה לגולשים.
למשל, אם מדובר על חנות שמציעה מוצרים עונתיים, אז יש לייצר קמפיין עונתי מתאים. רצוי להתחיל כמה שבועות מראש, בשביל שהגולשים יוכלו להתרשם ולקנות את אותם מוצרים.
דוגמא אחרת היא לבצע קמפיינים מיידים. כלומר, אם מכניסים מוצר מסוים לחנות ורוצים לקדם את המכירות שלו, אז מוטב לא לחכות עם זה, אלא לייצר קמפיין מיידי, להשקיע בו כסף, בשביל שקהל הגולשים ייחשף אליו בהקדם.
עוד דוגמא היא, חשוב לא להשתמש רק בביטויים ספציפיים, גנריים. חשוב להיות מקוריים, רצוי לחפש ביטויים שיכולים לקדם את המכירות, כולל על פי מיקומים. זאת בשביל לפנות לקהל באזורים מסוימים באופן ספציפי.
טיפ נוסף לפרסם חנות וירטואלית בגוגל הוא, לא לשווק אך ורק מוצרים ושירותים אלא גם את החנות עצמה. כך יהיה אפשר לקדם אותה ולעודד אנשים שאינם מחפשים מוצר ספציפי, להיכנס אל החנות. תמיד קיים סיכוי, שאם הם ייכנסו ויבחנו את מלאי המוצרים, אז בסופו של דבר הם ימצאו מה לקנות.
לפני סיום נציין, בשביל שהקמפיין אכן יביא תוצאות, אזי שהחנות עצמה חייבת לספק חווית גלישה נעימה ובעלי החנות צריכים לספק שירות אמין, מקצועי ומהיר לכל מי שנכנס אל החנות דרך הפרסומים השונים.
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
|
|