בעלי מקצוע איכותיים ואמינים לצורך מעבר משרדים יוכל לשנות את חוויית המעבר מקצה לקצה. המעבר הוא מרגש ומלחיץ כאחד – מצד אחד, משרד חדש מסמל צמיחה והתקדמות, עמו יגיעו הזדמנויות חדשות ומסלולים חדשים להשתפרות. מצד שני, מדובר באתגר אירגוני גדול.
החששות הגדולים ביותר עבור חברות או עסקים אשר עוברים משרד הינם בתחום הסדר והארגון. כיצד נדאג שכל החפצים והמסמכים יעברו בשלום מהמשרד הישן לחדש? כיצד נוכל להיות בטוחים שלקחנו הכל איתנו? לכן, לפני שאנו עוברים משרד, ישנן הכנות שחשוב לעשות:
במסגרת איתור בעלי מקצוע רצוי לעשות סקר שוק נרחב אשר ייתן תמונה כללית לגבי המחיר שאנו עתידים לשלם על המעבר. כלומר, לא לקפוץ על ההצעה הראשונה שעומדת לפתחינו, אלא להכיר את התחום ולהבין כמה התהליך עולה.
בקירוב, מחירי הובלת משרדים נעים בין 500 ל3,500 ש"ח, זאת בהתאם לגודל המשרד וכמות החפצים (500 עבור משרד חדר אחת ועד 15 קרטונים בערך, 3,500 עבור משרד שישה חדרים עד 90 קרטונים).
יש לשים לב שמחירי המעבר יכולים לעלות במידה ויש צורך בעבודת סבלות במדרגות (כלומר, ללא מעלית), ואם ישנם חפצי כבדים או יקרי ערך. לכל חברות הובלות ישנו שיקול דעת בנושא תמחור שירותים אלו בהתאם לניסיון שלהן, לכן חשוב לערוך סקר שוק מעמיק בתהליך איתור בעלי מקצוע על מנת להיות בטוחים שמצאנו את העסקה הכי משתלמת ואמינה.
זהו זה, הגענו ליום הגדול בו עוברים למשרד החדש. יום זה מלא בהתרגשות ותקווה שהכל ילך כמתוכנן. חשוב לוודא שישנה מעלית בבניין ממנו עוברים וגם בזה החדש, כי עבודת סבלות במדרגות יכולה לעלות תשלום נוסף. במידה ויש צורך במנוף, גם הוא צריך להיות מוכן לפעולה מבעוד מועד.
אחרי שכל הארגזים הגיעו למשרד החדש נוכל להשתמש ברשימות שהכנו מבעוד מועד על מנת לוודא שכל המסמכים והציוד עבר יחד איתנו, ושלא שכחנו כלום במשרד הקודם או אצל במשאית.
לחבר את הכונן עליו שמרנו את סריקות המסמכים מראש למחשב במשרד החדש.
משרדים חדשים לרוב זקוקים לגימורי תחזוקה אחרונים (התקנת ארוניות, חיפוי קירות וכו'). בנוסף, גם המעבר עצמו אשר כולל העברת רהיטים גדולים לפעמים פוגע בצבע על הקירות או ברצפה.
לפני שמזמינים בעלי מקצוע שיטפלו בנושא, ישנה אפשרות לטפל בהם בעצמנו באמצעות מדריך תיקונים אותו נמצא באינטרנט.