פרסום מאמרים כחלק משיווק העסק

 

פרסום מאמרים וכתבות באתר המלצהכל מי שרוצה לשווק את העסק שלו באינטרנט, צריך לדעת כיצד לבצע SEO באופן איכותי ומתקדם

Search Engine Optimization, כידוע, הוא המנגנון בעזרתו מקדמים אתרים בגוגל. הוא כולל בתוכו הרבה מאוד אלמנטים, אחד המהותיים בהם הוא פרסום מאמרים.

הרעיון של פרסום מאמרים באינטרנט, יש לו מטרות שונות והוא נועד לשרת קהלים מגוונים, בין אם מדובר על בעלי עסקים ובעלי האתרים עצמם, ובין אם מדובר על גולשים שאמורים להיעזר באותם מאמרים לצרכים אישיים ואחרים.

במאמר נסביר איך בדיוק פרסום של מאמרים מסוגים שונים מהווה חלק בשיווק העסק באינטרנט וכיצד הוא יכול לעזור לגולשים באופנים שונים. יחד עם זאת, אנחנו צריכים לומר, עצם הפרסום עצמו הוא חשוב אך הוא לא העיקר. כלומר, יש משמעות לא רק לעובדה שהמאמר מתפרסם אלא גם לתוכן, איכות, למקום בו הוא מתפרסם, מועד ועוד. על כן, כל מי שמבקש להשתמש באופציה של פרסום מאמרים לצורך קידום ושיווק, צריך לזכור שזה אומנם חשוב, אך זה לא עומד בפני עצמו לבד, אלא חייב להיות מבוסס ואיכותי.

למה פרסום מאמרים הוא חשוב?

על פניו התשובה לכך אמורה להיות פשוטה וחד משמעית. כשאנחנו מפרסמים מאמר באינטרנט, זה בעצם מאפשר לגולשים להכיר אותנו טוב יותר, זה מאפשר לגולשים לדעת במה אנחנו מתעסקים וכיצד אנחנו יכולים לעזור להם. דרך המאמרים הם יכולים ללמוד על המוצרים והשירותים שלנו, הם יכולים ללמוד על כל מה שאנחנו מציעים להם.

 

אך מעבר לכך, יש גם אלמנט חשוב, כאמור, בכל מה שקשור לנושא של קידום האתר בגוגל. אחד הכללים החשובים ביותר בתהליך קידום הוא פרסום של מאמרים במקומות שונים, הן בבלוגים ואתרים מקצועיים והן אצל אתרים שעוסקים בתחומים מקבילים ודומים. כך אנחנו גם יוצרים שיתופי פעולה, גם נהנים מקישור חיצוני דרך המאמר אל האתר שלנו, וכן אנחנו יוצרים רשת של פרסום רחבה מחוץ לאתר. כל מי שיכנס לאחד האתרים בהם מפורסם המאמר שלנו, יוכל להכיר וללמוד על העסק שלנו.

 

חשוב להבהיר, פרסום של מאמרים באתרים אחרים, מאפשר לנו להציג את הידע והיכולות שלנו בצורה הרבה מקצועית ואיכותית, באופן שלא חייב להיות בהכרח שיווקי. כלומר, אם באתר שלנו אנחנו מבקשים לפרסם מאמרים בנימה שיווקית במטרה למכור, הרי שבאתרים אחרים, בוודאי מקצועיים, נצטרך להתגבר על כך ולהציג תוכן אמיתי, מקצועי, בשביל למשוך גולשים שיתעניינו באתר שלנו.

איך מפרסמים מאמרים בצורה נכונה?

בעיקרון הכללים לפרסום של מאמרים הם מאוד פשוטים. כל מאמר חייב להיות כתוב בצורה ברורה, מסודרת, רהוטה, הוא צריך להיות מחולק לפסקאות ולכלול כותרות. מבחינת שיווק וקידום, הרי שהוא חייב לכלול ביטויים פופולאריים, שיכולים לשמש כקישורים ולעזור בקידום המאמר (הוא עצמו כמובן נועד לקדם את האתר).

 

מאמרים שאנחנו מפרסמים חייבים להיות בעלי תוכן מקורי, רלוונטי לגולש. אנחנו לא יכולים להציע לו תוכן שאיננו כזה, תוכן שהוא לא ידע מה לעשות איתו. זה יכול לפגוע בנו ובאתר. המטרה שלנו היא שהמאמר יעזור לגולש להכיר אותנו טוב יותר, ויגרום לו לרצות ליצור איתנו קשר. זה נכון, בין אם המאמר עוסק במוצרים ובין אם הוא עוסק בשירותים או דברים אחרים.

 

פרסום של מאמרים גם חייב להתבצע במקומות הנכונים. כלומר, הוא חייב להתבצע באתרים שיכולים לעזור לנו, הן מבחינה שיווקית והן מבחינות אחרות. למשל, אם אנחנו עוסקים בתיירות, אז אנחנו צריכים לבדוק איפה ניתן לפרסם את המאמר באופן שיכול באמת לשרת אותנו. אין טעם לפרסם את המאמר במקום בו לא יהיה קשר אמיתי בין התוכן שלו לתוכן של האתר.

 

אם אנחנו בוחרים לפרסם מאמרים באתר שלנו, הרי שיהיה נכון לייצר הפניות מעמודים שונים, בשביל שהגולשים יוכלו להגיע אליהם. אם אנחנו מפרסמים אותם במקורות חיצוניים בעלי משמעות, נניח, התבקשנו לפרסם מאמר באתר תקשורת גדול ורציני, אז יהיה נכון לייצר הפניות גם אליו.

 

לפני סיום נזכיר, מאמרים זה כלי אטרקטיבי ואיכותי בו אנחנו יכולים להיעזר, ועלינו להקפיד לעשות זאת לעיתים תכופות. זה יכול להיות פעם בשבוע וזה יכול להיות פעם בחודש. אך חשוב שנכתוב ונפרסם מאמרים לעיתים קרובות בשביל לייצר עניין.

 

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר