כל בעל עסק או בעל מקצוע שרוצה לקדם את עצמו בגוגל, ואין זה משנה אם מדובר בעסק גדול, קטן, בעל מקצוע שעובד בכל רחבי הארץ או באזור ספציפי, אזי שהוא חייב לעבוד על פרסום מאמרים ברחבי הרשת, על מנת לספק חומרים ומידע אודות העסק, המוצרים והשירותים שהוא מספק.
פרסום מאמרים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך שיווק וקידום עסקים אורגני בגוגל. למעשה, מדובר באחד החלקים החשובים ביותר בתהליך, שכן הוא עוזר לספק לגולשים מידע אינפורמטיבי חשוב ורלוונטי אודות העסק, מוצריו ושירותיו, ובמקביל הוא מעניק לעסק חשיפה בכל רחבי הרשת, ויוצר עבורו פרסום לא רק דרך האתר שלו אלא גם דרך מקורות אחרים. פרסום מאמר תורם גם לשיווק ממומן, מפני שתוכלו להעלות מאמר איכותי ומעניין ולממן אותו בגוגל או ברשתות החברתיות, ברגע שיכנו לקרוא את המאמר יהיהו חשופים לשאר האתר והשירותים אותם אתם מספקים.
כל מי שמתעסק בתחום של כתיבה ופרסום מאמרים ברשת, צריך לדעת כיצד לעשות זאת בצורה נכונה על מנת שהם אכן ישרתו את המטרה שלשמם הם נכתבים ומתפרסמים. קרי, יצירת פרסום, חשיפה, משיכת גולשים אל העסק, יצירת לידים. לשם כך ישנם דברים מסוימים שאסור בשום פנים ואופן לעשות. זאת על מנת שהמאמרים לא יפגעו באיכות הפרסום ולא יגרמו נזק לעסק. חשוב לזכור, לא כל פרסום הוא טוב בניגוד למה שנהוג לחשוב, ופרסום שלילי יכול לגרום נזק משמעותי.
במאמר זה אנחנו נציג שורה של טיפים, המלצות, מה לא לעשות. בשביל שכל מי שמתעסק בתחום של פרסום בכלל ובפרט פרסום של מאמרים ברשת ידע, מה אסור לו לעשות. לאחר מכן נסביר מדוע חשוב לבחור איש מקצוע מקצועי ומנוסה לכתיבת מאמרים ולא לעשות זאת באופן עצמאי, כלומר למה אסור שבעל עסק או בעל מקצוע יעשו זאת בעצמם.
לא להעתיק מכותבים אחרים – הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא, להימנע מהעתקות ממאמרים אחרים. לא רק בגלל שיש כאן עניין של זכויות יוצרים, אלא גם מבחינה טכנית זה עלול לגרום נזק למאמר עצמו. ברגע שמעתיקים פסקה אחת או יותר, גוגל יודע לאתר זאת ויכול לגרום נזק משמעותי למאמר ולאתר עצמו.
לכן חשוב שהחומר יהיה מקורי לגמרי. גם אם מדובר בנתונים או בדברים אחרים, אנחנו צריכים שהוא יהיה כתוב באופן כזה שגוגל לא יוכל לזהות בשום צורה שהיא שהחומר הועתק ממאמרים אחרים.
לא לשכפל מאמרים – אם כותבים מאמר מסוים ומפרסמים אותו ברשת, אסור לשכפל אותו ולפרסם במקום אחר. בדיוק מאותה סיבה שאסור להעתיק מאמרים מגורמים אחרים, כך גם אסור לשכפל מאמרים שלנו ולפרסם במקורות שונים. המאמר חייב להיות חדש לגמרי. הוא יכול להיות באותו נושא ויכול להציג נתונים דומים, אך הטקסט חייב להיות שונה.
חסרי ערך – אסור לפרסם מאמרים חסרי ערך. הכוונה היא למאמרים שכל המטרה שלהם היא להציג תוכן באינטרנט ולא יותר מזה. בעבר, היה נהוג לכתוב מאמרים לשם הכתיבה בלבד ולפרסם אותם ברשת בשביל להציג נוכחות. היום גוגל מחפשים מאמרים בעלי עניין, רלוונטיות וצורך אמיתי. הם צריכים להיות מאמרים מעודכנים, מנומקים, אינפורמטיביים, ולא מאמרים המכילים בליל מילים חסר משמעות.
נתונים לא נכונים – אחת המטרות של גוגל בפרסום מאמרים לצורך קידום ופרסום, הוא לספק לגולשים מידע רלוונטי, אמיתי ונכון. לכן, אסור להשתמש בנתונים לא נכונים, לא מעודכנים ולא אמיתיים. באופן טבעי לגוגל יהיה קשה לבדוק כל פרט מידע, אך הגולשים עצמם כן יכולים לבדוק ולדעת.
אם מאמר מסוים מספק מידע לא נכון ולא אמין, הגולשים יכולים להגיב אליו בצורות שונות. למשל, הם יכולים לא להמליץ עליו, הם יכולים לדווח שמדובר במאמר לא מדויק ולא אמין. יש הרבה דרכים בהן יכולים הגולשים להגיב, מה שיכול לפגוע במעמד של המאמר וביכולת שלו לעזור לבית העסק.
תצוגה לא יפה – המטרה של גוגל היא לא רק שהגולשים יקבלו מאמרים רלוונטיים ומעודכנים אלא גם כאלה שאפשר לקרוא אותם בצורה נוחה ומסודרת. לכן חשוב לשים לב לתצוגה של המאמר, לאופן בו הוא בנוי ומסודר. אסור לפרסם מאמרים כבלוק אחד של טקסט ללא הפרדה וללא פסקאות, אסור להציג טקסטים ללא כותרות משנה, וכן רצוי מאוד לשלב בטקסט תמונות שימחישו את מה שהטקסט מדבר עליו.
הפניות לא נכונות – הכוונה היא לתגיות לא מתאימות, ביטויים שאינם קשורים כלל לתוכן של הטקסט, שימוש במקורות לא נכונים כולל הפניות לא רלוונטיות. אלו דברים שיכולים גם לפגוע באיכות הטקסט וגם לפגוע ביכולת לקדם אותו בגוגל.
כל בעל עסק או בעל מקצוע המעוניינים לפרסם מאמרים לצורך קידום בגוגל, צריכים להיעזר בשירותיהם של כותבים מקצועיים ומנוסים. אומנם מדובר בהוצאה כספית, אך היא משתלמת הרבה יותר מאשר ניסיון לכתוב מאמרים לבד ולפרסם אותם ברשת. בין אם זה מסיבות מקצועיות ובין אם זה מסיבות אחרות.
כותב מאמרים מקצועי, זו עבודתו וזו פרנסתו, מכאן שזו גם אמורה להיות המומחיות שלו לכתוב מאמרים ברמה גבוהה ולפרסם אותם ברשת. הוא יודע כיצד לייצר תוכן איכותי ובכמויות הנדרשות, הוא יודע בדיוק מה גוגל מצפים לקבל ואיפה עליו לפרסם את המאמרים.
בעל עסק או בעל מקצוע אשר לוקחים את זה על עצמם, עלולים למצוא את עצמם משקיעים שעות ארוכות בניסיון להבין מה גוגל דורשים וגם בכל הנושא של הכתיבה עצמה. הרבה פעמים בשביל לבצע קידום נכון בגוגל, יש צורך לכתוב עשרות מאמרים בחודש. לא כל בעל עסק או בעל מקצוע יכולים לפנות לעצמם זמן לכך. כותב מקצועי, יכול גם לעשות את המחקר המקדים לפני וגם לכתוב את המאמרים על פי לוח הזמנים שניתן לו. לכן משתלם יותר להעסיק כותב שיבצע את העבודה כפי שהוא אמור לעשות.
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
|
|