שירותיו של רואה חשבון יכולים להיות מאוד יקרים. החל מעוסק פטור שיכול לעלות לכם 120 שקלים לחודש (כאשר זה המחיר הכי זול) וכלה בלכתוב דוח שנתי עבור עוסקים פטורים ומורשים שיכול להגיע לעשרת אלפים שקלים. כל העניין בלקחת מישהו שמתעסק בראיית חשבון לעסק זה בעצם לחסוך לעצמאיים כמה כסף וזמן שאפשר. זוהי הסיבה שכל בעל עסק חייב לעשות את החישובים שלו על הצד הטוב ביותר ובחישובים האלה לקחת בחשבון את מה שהוא יכול לשלם לרואה חשבון. עבור עסקים אשר מוגדרים כעוסקים פטורים ומורשים, לפעמים גם יועץ מס יוכל לעשות את אותה עבודה של רואה החשבון רק במחיר נמוך יותר.
ישנם הרבה סוגי ביטוחים לעסקים. יש ביטוח תכולה, ביטוח צד ג', ביטוח מבנה, חבות מעבידים, חבות מוצר, ביטוח מבנה ועוד. כל אחד מהעסקים מצריך סוג פוליסה שונה, ולכן המחיר יהיה בהתאם. המחיר ייקבע בהתאם לרמות הסיכון של כל עסק, מהו המחזור של העסק, וגם מהו סכום הנזק שאותו מנהל העסק מוכן לבטח. למשל, המחיר הראשוני שיהיה עבור ביטוח למשרד של עורכי דין המכיל 3-2 עובדים יהיה 1,300 ש"ח, ואילו המחיר ההתחלתי לביטוח של מוסך המכיל את אותו מספר של עובדים יהיה כ־3,500 שקלים. זוהי הוצאה יחסית גבוהה פר חודש והפסקה שלה תחסוך לכם כמה עשרות ואפילו מאות שקלים בחודש או בשנה בהוצאות העסק שלכם.
בשביל לפרסם את העסק שלכם, המון אתרים ידרשו מכם סכום לא מבוטל עבור כל יום ויום. הפרסום יכול להעלות לכם את ההוצאות של העסק שלכם ברמה מטורפת, לכן עליכם לחשוב אם זה משהו שישתלם לכם בהמשך ואם תהיה באפשרותכם להחזיר את ההוצאה הזו. במידה והתשובה על השאלה הזו היא לא, תמיד יש תחלופות. יש אתרים אשר מציעים פרסום ללא עלות מה שיכול מאוד להקל על ההוצאות ולהתמקד בדברים החשובים באמת. לסיכום, יש המון שירותים בהם אתם משתמשים שלוקחים סכום לא קטן של כסף. המלצתינו היא לעשות רשימה מסודרת של כל השירותים הללו ולראות היכן אתם יכולים לצמצם ולחסוך.