תפקידה של התקשורת לדווח על דברים שקורים בעולם. התקשורת היא כלי רב עוצמה להפצת מידע. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת וחידושים חדשים יוצאים לאור, התקשורת הופכת קשה יותר להעביר את המסר שלה לאנשים. זה יוצר בעיה כי זה הופך להיות קשה יותר לאנשים להישאר מעודכנים לגבי מה שקורה בעולם או אפילו לדאוג למה שקורה מחוץ לחייהם האישיים. השינוי הזה גרם להרבה אנשים לפנות לרשתות חברתיות כדרך להתעדכן באירועים אקטואליים. זה הוביל ערוצי חדשות רבים ליצור חשבונות מדיה חברתית שבהם הם מפרסמים קישורים ומאמרים שכתבו על אירועים אקטואליים. ניתן לראות זאת כניסיון של ארגונים אלו לוודא שהם לא מאבדים את הקהל שלהם בכך שהם לא מסתגלים לשינויים בטכנולוגיה ובנורמות החברתיות. הכירו את האתר גולד חדשות, מגוון רחב של נושאים בתחום הכלכלה, נדל"ן, פנאי, תיירות ועוד..
תעשיית החדשות נאבקת להסתגל לנוף המדיה המשתנה. כתוצאה מכך, צרכנים מקבלים את המידע שלהם ממגוון מקורות. ארגוני חדשות ועיתונאים צריכים לעבוד קשה מתמיד כדי להיות תחרותיים בסביבה הזו.
מדור הצרכנות והחדשות עוסק בדרכים שבהן צרכנים משתמשים בטכנולוגיה כדי לקבל את החדשות שלהם. בחלק זה, נחקור את הנושאים הבאים:
צרכנות היא הרעיון של אנשים קונים סחורות ושירותים כדי לספק את הצרכים שלהם. היא תוצאה של החברה בה אנו חיים. החברה הנוכחית בה אנו חיים הביאה לצרכנות מוגברת, ולכן חשוב לדעת כיצד לדאוג לצרכים שלנו. החדשות הן העובדות שעליהן מדווחים עיתונאים או כתבים כדי ליידע את הציבור על האירועים האחרונים. הם מתפרסמים בדרך כלל על ידי עיתונים, מגזינים, אתרי אינטרנט וערוצי טלוויזיה. כלי תקשורת חדשותיים בדרך כלל מכסים סיפורים הנחשבים למענינים עבור קהל הקוראים או הצופים שלהם.
חדשות יכולות להיות כלי רב עוצמה להפצת המודעות לעולם הסובב אותנו. עם זאת, בעידן המדיה החברתית, קל ללכת לאיבוד בתוך ים של תוכן שלא תמיד מדויק. צרכנים מופגזים כל הזמן בהודעות לגבי מה עליהם לקנות אחר כך. מחקר שנערך לאחרונה מצא שיש יותר מ-5,000 פרסומות בפייסבוק בלבד מדי יום. צרכנות וחדשות הם שניים מהנושאים החשובים ביותר בעולם של היום. כולנו צריכים להישאר מעודכנים במה שקורה בעולם, אבל זה יכול להיות קשה למצוא זמן לקרוא את החדשות. צרכנות היא נושא נוסף שצריך לדון בו. האנשים שצורכים את החדשות תורמים לה גם על ידי שיתוף דעותיהם במדיה חברתית ובפלטפורמות אחרות כמו בלוגים או פורומים. האינטרנט הקל על אנשים לחלוק את דעותיהם, מה שהוביל לפרסום הרבה יותר תוכן באינטרנט.