ישנן דרכים רבות לקדם מותג. מותגים יכולים להשתמש בכספם או בכספי השותפים שלהם לקידום. ניתן גם להשתמש ב-100% ממותג כדי לקדם מוצר או שירות. עם זאת, אתה חייב לבחור את האסטרטגיה הנכונה לקמפיין הקידום שלך. אלה כמה עצות שיעזרו לבחור את האסטרטגיה הנכונה. הבנת מקור המימון היא הצעד הראשון. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מימון: 100% במימון מותג, במימון שותף, ובמימון מותג.
תכנית עסקית מוצקה חיונית למותג כדי להיות מסוגל להבטיח שותפות. הוא צריך לפרט את הפעילויות ואת המימון הנדרש לכל צעד. זה גם צריך להסביר את מטרות השותפות. תוכנית מתוכננת היטב תעורר התלהבות ותפגין יכולת. היא צריכה לכלול גם פרטים שיהיו שימושיים למהנדסים.
שותף יכול להביא כישורים ומשאבים ייחודיים לשותפות. הם יכולים גם לארגן קואליציות. שותפים יכולים גם לשמש מממנים, ספקי מידע ומשאבים חיוניים אחרים. כשמדובר ביוזמות בריאות, פילנתרופיה יכולה להיות שותפה יקרה לאין ערוך. היא יכולה לתמוך בארגונים מקומיים וביוזמות קהילתיות על ידי מתן מקור קבוע ואמין למימון הליבה. השותפויות הנכונות יכולות ליצור תוצאות סינרגיסטיות בין מקורות המימון.
קידום במימון מותג יכול להיות דרך מצוינת למנף את תקציב השיווק המסחרי של הקמעונאים, במיוחד עבור קמעונאים קטנים יותר וקמעונאים עצמאיים. קידומים אלה מסייעים למותגי CPG לשפר את המבחר ולהעביר מוצרים. קמעונאים יכולים גם להפיק תועלת מקידום זה על ידי קבלת תמריצים לקידום מוצריהם, והגדלת רווחיותם. על ידי מינוף Skupos Engue, חברה המקבצת נתונים מאלפי מפעילי סי-סטור עצמאיים, מותגי CPG יכולים לייעל את המגוון שלהם ולהזיז את המוצר מהר יותר.
למרות שהתוכן במימון מותג קיים מההתחלה, רק לאחרונה הוא עשה את דרכו לתוך המדיה המרכזית. רשת עשר, למשל, הודיעה לאחרונה כי היא תגביר את הכנסותיה על ידי שילוב תכנים במימון מותג בתוכן שלה. הרשת נאבקת כלכלית כבר מספר שנים, וסביר להניח שרשתות אחרות ילכו בעקבותיה. לשינוי הזה יכולות להיות השלכות משמעותיות על עסקים קטנים, שכבר מתקשים להתחרות בארגונים רב-לאומיים.
קידום במימון מותג אינו ללא מע "מ. לפני קבלת קידום מימון מותג, קמעונאים צריכים להיות מודעים להשלכות המע "מ שלהם. בחלק מהמקרים, פייר תגיש בקשה למע "מ לפני שהקמעונאי יקבל תשלום. קידומים במימון מותג מיושמים לעתים קרובות לסכום הכולל של ההזמנה ולהפחית את הסכום הנובע מהקמעונאי.
תוכן במימון מותג הוא סוג רב עוצמה של שיווק תוכן, שמטרתו להגדיל את פרופיל המותג של מפרסם או מותג. דוגמה ידועה היא תוכנית הטלוויזיה ”בתים וגנים טובים יותר”, המספקת מידע שימושי לצופים ובו זמנית מקדמת את המותג. בניגוד לשיווק תוכן מסורתי, תוכן במימון מותג הוא בחינם ומגיע לקהל רחב.
תוכן במימון מותג מתבשל בשקט ברקע כבר שנים, אבל הוא אמור להפוך לזרם המרכזי בשנים הקרובות. רשת עשר כבר הודיעה על כוונתה להגדיל את ההכנסות מתוכן במימון מותג בשנת 2015. זו יכולה להיות פריצת דרך משמעותית עבור רשת עשר ועבור SMEs שכבר נאבקים להתחרות נגד רב-לאומיות גדולות.
ישנם מספר כלים ומשאבים חופשיים העומדים לרשותך כדי לעזור לך לנהל את הכספים שלך. רבים מהם מאוד מקיפים, ויעזרו לך לעקוב אחר ההוצאות שלך ולקבוע תקציבים. משאבים אלה כוללים גיליונות אלקטרוניים ויישומים, כמו גם מידע ושירותים. אך אם אתה רציני בנוגע לניהול כספך, כדאי שתשקול לרכוש כלי בתשלום.
רוב המוסדות הפיננסיים ואפילו PayPal מספקים דרך חופשית למשתמשים להקצות כסף לחשבונות חיסכון. כלים אלה מאפשרים לך להגדיר חיסכון אוטומטי מבוסס על אחוז מהמשכורת שלך. מערכות אלה ניתן להגדיר באופן חלק ויכול להיות דרך נהדרת כדי לקבל להתמודד על הכספים שלך.
סורק המניות של זקס הוא כלי מעולה לפקח על שוק המניות. אתם יכולים גם לנצל את Escalize, אתר שאוסף נתונים על רווחים. טוב יותר ובלום הן שתי אפשרויות אחרות. שתי האפשרויות האלה נועדו לעזור למשקיעים להגיע ליעדיהם ארוכי הטווח. בעזרת כלים אלה, משקיעים יכולים לפקח על כל תיק ההשקעות שלהם ולהשתמש בנתונים כדי לקבל החלטות מושכלות.
נכתב בשיתוף חברת PPC ISRAEL