בניית חנות אינטרנטית כרוכה במספר צעדים. ישנם גורמים רבים שיש לשקול בעת בחירת פלטפורמה למסחר אלקטרוני, בונה אתרים, או שיטת תשלום.
יש לרשום ולחדש את שם התחום בכל שנה. כדי להפוך את תהליך הקמת חנות מקוונת לקל עוד יותר, תוכל להיעזר בבונה תחומים.
יש עלויות רבות הכרוכות ביצירת חנות מקוונת. חלקם מראש בעוד אחרים מתמשכים. עלויות מסוימות כוללות דמי הגדרה מראש, עלויות כל עסקה, וגיבויי נתונים. שירותים אלה להבטיח שהאתר שלך נשאר מאובטח וכי המידע של הלקוחות מוגן. עלויות משלוח וניהול מלאי יכולים להיות מעורבים גם בהתאם לגודל האתר.
שם תחום נדרש להקים חנות מקוונת. זה משמש ככתובת האינטרנט שלך. שמות דומיין אינם חופשיים, והם חייבים להתחדש בכל שנה. בהתאם ל-TLD (תחום ברמה העליונה), העלות יכולה להיות בין 10 ל-30 דולר. פלטפורמות eCommerce רבות חופשיות לשימוש. עם זאת, יש עלויות אחרות.
שיווק רב-צורכי נדרש כדי ליצור ולתחזק חנות מקוונת. כדי ללקוחות להימשך, טכניקות SEO הן חיוניות. בנוסף, כמה עסקים אקדמיים משתמשים במכירות פנים אל פנים בקופצים או אירועים. בעוד הקמת חנות מקוונת יכולה להיות יקרה, ישנן דרכים רבות לקצץ בעלויות ולשמור על עלויות נמוכות.
העלות של הקמת אתר אינטרנט הוא חלק חשוב בתהליך קבלת ההחלטות. אתה צריך להבטיח שאתה בוחר פתרון שמתאים לצרכים של העסק שלך. תוכל להימנע מעלויות מיותרות מאוחר יותר על ־ ידי הגדרת צרכיך מראש. אז איך אתה מתחיל עסק אקומרס?
ישנן פלטפורמות אקומרס רבות זמינות, מכיכר Online עד Shopify. לכל פלטפורמה יש תכונות ואפשרויות התאמה אישית משלה. בחירת הנכון לצרכים שלך תשפיע על כמה זה סביר, כמו גם כמה ידידותי למשתמש. בהתאם לגודל העסק שלך, אולי כדאי לך לשקול פתרון קוד פתוח כמו Square או WordPress. הפתרונות האלה זולים, קלים לשימוש, ומציעים הרבה התאמה אישית.
ברגע שבחרת פלטפורמה, תצטרך ליצור חשבון עם ספק הפלטפורמה. בחר שם תחום וספק מידע על העסק שלך. לאחר מכן, להתאים אישית את דף הבית וכל דפי האינטרנט האחרים. לאחר השלמת השלבים שלעיל, אתה יכול להוסיף מוצרים. אתה לא צריך ליצור קטלוג מוצרים מאפס. במקום זאת, אתה יכול להשתמש בתבנית או לייבא את המלאי שלך מגיליון אלקטרוני של אקסל.
חשוב לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה כאשר אתה בונה חנות מקוונת. ישנן אפשרויות רבות זמינות, עם תכונות שונות, עלויות, גמישות ותמחור. לפני שאתה בוחר פלטפורמה, לקבוע את הצרכים המדויקים שלך. שקול גם את התקציב שלך ואת המוצרים שתמכור. שקול אם אתה מעדיף פתרון מארח או מארח עצמי ואיזה מאפיינים הכי חשובים לצרכים שלך.
פלטפורמה אקומרית טובה צריכה להיות בעלת מאפיינים רבים עבור SEO. זה כולל אופטימיזציה של תיאור המוצר וקישור פנימי לראות טובה יותר של מנוע החיפוש. זה גם צריך להציע חנות אפליקציות שמציעה אינטגרציות שנבנו מראש, תוספים קלים לשימוש, ותוספות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר שלך. לבסוף, עליך לבדוק את אפשרויות התמיכה והניתוח של הפלטפורמה.
פלטפורמות למסחר אלקטרוני צריכות להיות פשוטות לשימוש ויש להן עקומת למידה נמוכה. הפלטפורמה אמורה לאפשר לך להתאים אישית את עיצוב החנות שלך, להוסיף מוצרים ודפים חדשים, ולהגדיל את קיבולת רוחב הפס שלך אם העסק שלך גדל. זה גם צריך להיות מסוגל בקנה מידה עם העסק שלך, מאפשר לך להגדיל את המלאי שלך ככל העסק שלך מתרחב.
האתר שלך צריך להיות ידידותי לנייד. תנועה ניידת מהווה חלק גדול ממכירות eCommerce. בחירת פלטפורמת eCommerce ידידותית לנייד היא המפתח להפיכת האתר שלך נגיש בכל המכשירים. יתר על כן, פלטפורמות eCommerce דורשות לעתים קרובות לקוחות כדי ליצור חשבון, המאפשר המשך תקשורת ומעקב דמוגרפי.
עליך גם לשקול מי יפתח את החנות המקוונת שלך. אתה רוצה לשכור מישהו שיפתח את האתר שלך? הפלטפורמה שתבחר תהיה הבסיס לעסק שלך. בין אם אתה תעשה את זה בעצמך או לשכור יזם, זה חשוב לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלך. פלטפורמת מסחר אלקטרוני מקצועית תעזור לך להתקדם מהר יותר ולהגיע ליותר לקוחות.
פלטפורמת ה ־ ecommerce החדשה שלך אמורה להשתלב היטב עם תוכניות אחרות בהן אתה משתמש כרגע. זה צריך להיות אפשרויות לשלב אותו עם תוכנת ניהול המלאי שלך, כמו גם דרך בשבילך לנהל ולסנכרן את החנויות המקוונות והלא מקוונות שלך. כדאי גם לשקול האם הפלטפורמה מאפשרת ניהול קל של נתוני לקוחות.
ישנם גורמים רבים שיש לשקול בבחירת בונה אתרים לחנות המקוונת שלך. כדאי שתשקול תבניות שנבנו מראש. זה יקל עלינו להתחיל מהר. אם אתה רוצה יותר אפשרויות התאמה אישית, אתה יכול גם לבחור תבנית מקצועית. חשוב לשקול את עלות התאמת האתר.
בוני אתרים מסוימים גובים דמי העברה נוספים. לדוגמה, Squarespace גובה תשלום קטן עבור שימוש במעבד תשלום צד שלישי. בכי מציע משפט חינם של 15 יום. התוכנית המקצועית היא רק 12 דולר לחודש. ביג-מסחר, Shift4Shop וויקס לא גובים דמי עסקה נוספים.
אתר eCommerce מאפשר לכם למכור מוצרים ושירותים מספקים שונים. אתה יכול להתחבר לספקים מרובים וגם להתחבר עם סיטונאים או מפיצים. ניתן גם למכור מוצרי תווית פרטיים. מוצרים אלה מיוצרים על ידי חברה אחת אך נמכרים תחת שמו של אחר. מוצרי תווית פרטיים דורשים רכישת מוצרים מקמעונאים שונים ומיתוג לפני שניתן להציג אותם באתר האינטרנט שלכם. שימוש באתר אקומרס הוא דרך מצוינת לייעל את התהליך הזה ולחסוך זמן וכסף.
עליך לבחון גורמים רבים בעת בחירת בונה אתרים שיארח את החנות המקוונת שלך. לדוגמה, אם אתם בונים חנות מקוונת כדי למכור מוצרים, תצטרכו בונה אתרים שיהפוך את בניית האתר שלכם לקלה ואינטואיטיבית. תזדקק לפלטפורמה שתוכל להתאים לעסק שלך, בנוסף לפונקציונליות שלו.
מעצב אתר אקומרס טוב צריך להציע מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית. זה כולל כלי עיצוב מתקדמים ותבניות אקדמיות. זה רעיון טוב לבחור בונה אתרים עם בחירת נושא רחבה. התבניות האלה מושכות מבחינה ויזואלית וקלות להתאמה אישית. באפשרותך להוסיף טקסט, תמונות וכפתורי קריאה לפעולה.
קבלת תשלומים אפשרית בדרכים רבות. הנפוצות ביותר הן העברות כרטיסי אשראי, העברות בנקאיות, ארנקים אלקטרוניים ותשלומים ניידים. לכל אחד יתרונות משלו, כולל ביטחון ונוחות. שיטת התשלום הנכונה תעזור להגדיל את שיעורי ההמרה והמכירות.
ברגע שיצרת את החנות המקוונת שלך והתחלת למכור מוצרים, הגיע הזמן לבחור שיטת תשלום. זה יכול לכלול חשבון סוחר, או שער תשלום eCommerce. אתה יכול גם לקבל תשלומים דרך PayPal Express או Google Warlet. אפשרויות תשלום אלה עשויות לקחת קצת זמן כדי לקבל אישור.