ישנן דרכים שונות כיצד לפרסם עסקים באופן כללי ובפרט כיצד לעשות זאת באינטרנט. אחת הדרכים הפופולאריות והחשובות ביותר היא באמצעות פרסום מאמרים באינטרנט. יש לפרסם אותם באתר של בית העסק, אך גם באתרים אחרים. במאמר זה אנחנו נסביר את הקשר שבין פרסום עסקים במגוון תחומים לפרסום מאמרים בפלטפורמות דיגיטליות מסוגים שונים.
לפני שנסביר על הקשר בין פרסום עסקים למאמרי תוכן, חשוב להבין מה זה אומר פרסום מאמרים, למה בדיוק הכוונה, איך בדיוק כותבים מאמר ומפרסמים אותו, למי הוא אמור להיות מופנה, באיזו תדירות צריך לכתוב מאמרים ולפרסם אותם והאם יש באמת חשיבות לשאלה האם הכותב הוא איש מקצוע או כותב תוכן שאוסף מידע ומפרסם אותו דרך תכנים שונים.
כשאנחנו ניגשים לכתוב מאמר מסוג כזה או אחר, המטרה שלנו צריכה להיות אחת, לייצר תוכן איכותי, רלוונטי, עדכני עבור הגולשים במטרה שזה יעזור לפרסום ומיתוג של העסק. לכן, בבסיס העניין צריכה לעמוד השאלה מה יכול לשרת את העסק וכיצד. מכאן אנחנו נפנה לנקודות שונות בשביל להשיג את המטרות שלנו.
כשניגשים לכתוב ולפרסם מאמר באינטרנט, נקודת הבסיס צריכה להיות, כיצד המאמר יכול לשרת את בית העסק לצורכי פרסום, אך כאמור, מעבר לכך, צריך להתייחס לשאלה כיצד המאמר יכול לשרת את הגולש.
לכן, חשוב שהמאמר יהיה אמין, עדכני, רלוונטי, כתוב בשפה ברורה ורהוטה, נוח לקריאה עם כותרות משנה וחלוקה לפסקאות וכן הוא צריך לספק לגולש סיבה טובה מדוע עליו לפנות לבית העסק בשביל לקבל שירות או לקנות מוצר.
המאמר צריך להיות מקצועי ורציני, אך הוא יכול וצריך לקחת בחשבון גם היבטים שיווקיים, זאת על מנת שהגולש ידע מדוע ישתלם לו לפנות לבית העסק בשביל לקבל שירות ולא לשום גורם אחר. בסוף, המטרה של כל מאמר שאנחנו מפרסמים באינטרנט הוא להוביל את הגולש לבצע פעולה, בין אם זה באינטרנט, טלפון או פנים אל פנים, ממנה אנחנו יכולים להרוויח.
מבחינת תדירות הפרסום והמיקום בו עלינו לפרסם את המאמרים השונים, הרי שהתדירות צריכה להיות קבועה. עלינו לפרסם את המאמרים מעת לעת, ולא לעיתים רחוקות. כך אנחנו יכולים לייצר נוכחות מורגשת ברשת ולמשוך אלינו עוד ועוד גולשים.
לכן גם חשוב לשים לב איפה אנחנו מפרסמים את המאמרים. מלבד באתר שלנו, אזי שעלינו לפרסם אותם באתרי מאמרים ובלוגים מקצועיים, איכותיים וכאלה שזוכים לחשיפה רבה באינטרנט.
נקודה אחרונה שקשורה לפרסום מאמרים בהקשר זה, עלינו לוודא שהמאמר מקושר לאתר האינטרנט שלנו וכן שיש בו קרדיט לנו או לאתר שלנו. כך הגולשים יוכלו לדעת שאנחנו כתבנו את המאמר, ויוכלו לפנות אלינו בעקבותיו.
ישנן דרכים וכלים שונים אשר יכולים לסייע בכל מה שקשור לתחום של פרסום עסקים באינטרנט. אחד הכלים הפופולאריים והחשובים ביותר, ללא ספק, הוא פרסום מאמרים ברשת. זה נכון לגבי פרסום באתר שלנו וזה נכון לגבי פרסום באתרים אחרים.
סיבה ראשונה – כשאנחנו מפרסמים מאמר באינטרנט, בוודאי הוא מקצועי, רהוט ורלוונטי לגולשים, אזי שאנו יוצרים נוכחות חיובית ברשת. אנחנו מייצרים לעצמנו שם של "מומחים". ככל שאנחנו נפרסם יותר מאמרים, כך גדל הסיכוי שהגולשים יראו בנו דמויות חשובות שמבינות עניין ונכון להקשיב להן.
סיבה שנייה – המאמרים מהווים פלטפורמה טובה לפרסום העסק בדרכים שונות. למשל, אנחנו יכולים לשלב בהם שמות של מוצרים ושירותים שאנחנו מספקים, לתת דוגמאות אמיתיות מהניסיון שלנו, להציג תמונות מהעסק, שם העסק בקרדיט ועוד.
חשוב לציין, עלינו לעשות זאת בצורה נכונה ומדויקת, לא להגזים מצד אחד וגם לא לצמצם את זה באופן שאף גולש לא יוכל לשים לב אלינו. עלינו לשלב את הפרטים בצורה טבעית ונכונה במאמר.
סיבה שלישית – אחד הכלים החשובים ביותר לקידום בגוגל הוא פרסום מאמרים. מנוע החיפוש בוחן אילו מאמרים התפרסמו באתר ובמקומות אחרים, איך הם מקושרים לאתר של בית העסק, האם הם מספקים מידע רלוונטי לגולש, האם הם מקוריים ולא משוכפלים ועוד.
לכן, כל הרעיון של פרסום מאמרים הוא לא רק לצורך פרסום בית העסק בצורה כללית אלא גם לצורך קידום בגוגל. זה חיוני והכרחי, אחרת אנחנו לא נוכל לקדם את האתר ואז לא נוכל לייצר חשיפה שתמשוך אלינו גולשים חדשים.
סיבה רביעית – קישורים. אחד הכלים שמאמרים יכולים לספק לנו, זו היכולת לשלב קישורים במאמר אשר יפנו לאתר של בית העסק או לעמודים עסקיים שלו ברשתות חברתיות. זה כלי חשוב גם לקידום וגם על מנת שגולשים אשר נכנסים למאמר יוכלו להגיע ישירות אל בית העסק.
סיבה חמישית – כלי פרסום. בסוף, מאמרים הם עוד כלי בארגז הכלים שלנו שיכול לסייע לנו לפרסם את העסק. כפי שהיינו משתמשים בכלי זה בעיתונות מודפסת, אם היתה לנו אפשרות וזה היה רלוונטי עבורנו, וכפי שאנחנו משתמשים בכלים אחרים לפרסום, הרי שגם כאן מדובר בעוד כלי שיכול לחשוף את בית העסק, מוצרים ושירותים שלו, לקהל הרחב.
אם אנחנו נוותר על ההזדמנות הזאת נפסיד פעמיים. אנחנו גם לא נהנה מהאופציה שעומדת לרשותנו ואנחנו גם נספק למתחרים שלנו אפשרות ליהנות מחשיפה רבה יותר באינטרנט. לכן חשוב מאוד שאנחנו נעשה זאת, בכל מקום בו יש לנו אפשרות.
לפני סיום נציין, כתיבת תכנים צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך. יש יתרון בכך שגורם מקצועי מתוך העסק יעשה זאת, אך בהחלט אפשרי שכותב תוכן חיצוני ילמד על העסק ויכתוב עבורו מאמרים שיתפרסמו ברשת.
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
|
|