רבים לא מכירים את המונחים הללו, קידום אתרים אורגני ובניית אתרים לעסקים, אבל האמת היא כי אם אתם בעלי מקצוע, מדובר על מושגים שאתם חייבים להיות מודעים אליהם. פשוט, מפני שאם אתם רוצים להביא לקוחות לעסק שלכם, אתם לא יכולים לנטוש את הזירה החדשה, את הרשת הוירטואלית, את המקום בו מסתובבים אינספור לקוחות פוטנציאלים בכל יום שעובר, מחפשים את המוצר אותו אתם יכולים לספק להם, אבל לא יודעים איך. קידום אתרים אורגני זו טכניקה, באמצעותה אנחנו מקדמים את אתר האינטרט של העסק שלכם, בעזרת מניפולציות שונות, בלי לשלם למנוע החיפוש של גוגל בשביל להעלות את החשיפה. כל זה נשמע קצת כמו 'סינית'? אל דאגה, אנחנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
מנוע החיפוש של גוגל הוא מאוד מסודר. הוא בנוי באופן כזה שהאתרים ששילמו עבור חשיפה, ממוקמים בחלק העליון של מנוע החיפוש תחת הכותרת 'מודעה', לעומת שאר האתרים, אלו שיופיעו מיד לאחר מכן. יש הרבה חסרונות לתשלום עבור חשיפה, בעיקר, משום שקידום אתרים בתשלום לא מקצועי, יכול להוריד את החשיפה שלכם בהמשך, הוא עלול למנוע מלקוחות פוטנציאלים להיכנס לאתר, משום שהם לא רוצים להיכנס לאתר אינטרנט שכביכול, מנוע החיפוש 'דוחף להם'. בדיוק בגלל זה, כדאי להיעזר באלטרנטיבה, קידום אתרים באמצעות טכניקה שנקראת בקיצור, SEO. הטכניקה הזו כוללת כמה דברים, עליהם נדבר בהרחבה כעת. אבל כעת רק זכרו, קידום אתרים מתחיל עם בניית אתרים מקצועית ומתוך ניסיון, לבנות קהל גולשים נאמן, לאורך זמן. יש לכם את הכוח לרוץ למרחקים? זה הזמן שלכם להבין איך בדיוק עושים קידום SEO.
קרדיט תמונה: FREEPIK
ברגע הראשון, קידום אתרים הוא הניסיון שלנו לאפיין את המוצר שלכם ולהבין איך אנחנו יכולים להביא אותו לכדי מוצר ויזואלי, כלומר, לתרגם את היתרונות שלכם לעיצוב של אתר אינטרנט רלוונטי ומעניין עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. בניית אתרים חייבת להתייחס לחוויית המשתמש, לעיצוב מרענן ונעים לעין וכן הלאה. בעידן דיגיטלי, כאשר הלקוחות שלכם נכנסים בכל יום, לשלל אתרים אטרקטיביים, המעוצבים ביד אמן, אתם לא יכולים להישאר מאחור.
כדי להבין את החלק הזה, אתם צריכים להבין שהאלגוריתם של גוגל, עושה עבודה לא פשוטה בכלל. ברגע בו גולש אקראי רושם את מילות החיפוש באתר של גוגל, הוא צריך, בתוך כמה רגעים, לסרוק הרבה מאוד אתרי אינטרנט שונים, בניסיון להתאים בין הצרכים של הגולש ובין אתרי אינטרנט שיהיו רלוונטיים עבורו. כל לקוח פוטניאלי עלול לתאר את צרכיו במילים אחרות, אנחנו רוצים, להתאים בין כמה שיותר מילות חיפוש אפשריות ובין התכנים שמופיעים באתר האינטרנט שלכם. כדי להצליח 'ללכוד', כמה שיותר גולשים שיהפכו בהמשך, ללקוחות.
לא מספיק רק שאתר האינטרנט שלכם יהיה מצויין ואטרקטיבי, אנחנו רוצים לסמן למנוע החיפוש של גוגל, כי עוד גולשים סימנו את אתר האינטרנט שלכם בתור אתר אינטרנט מעניין. לכן, אנחנו נרצה לקשר בין האתר שלכם ובין אתרים אחרים, העוסקים בתחומים שנוגעים לתחום העיסוק שלכם. בין היתר, נאסוף מידע על הגולשים שלכם ונעשה כל מה שאפשר כדי להציג את התכנים בפני גולשים עם פרופיל דומה, כלומר, ננסה להציג את אתר האינטרנט שלכם בפני מי שיכולים להיות לקוחות אבל כעת, עדיין לא מכירים את המוצרים שלכם.
כמו שאפשר להבין בניית אתרים כמו גם קידום אתרים, זו לא מלאכה קלה. כדי שהעסק שלכם יצליח, חשוב לבחור באנשים הנכונים, מי שיש להם את הניסיון הדרוש, כדי להביא את אתר האינטרנט שלכם למקום בולט, בתוך הרשת. לפרטים ומענה לשאלות, מוזמנים לדבר איתנו.