אין ספק שהקמה וניהול עסק הוא אינם דבר פשוט. תוהים איך לעשות זאת על הצד הטוב ביותר? בעלי עסקים רבים מחפשים מידע בנושאי התייעלות נכונה בעבודה תוך לקיחת מינימום סיכונים, לצד התנהלות נכונה ותקינה של כלל התהליכים הבירוקרטיים של עסק אל מול רשויות המס. תוהים איך לצלוח את זה? במאמר זה תקבלו 5 טיפים שכל עסק חייב להכיר!
עבור בתי עסק רבים, מערכת ה-CRM היא בין החיוניות והיעילות ביותר עבור ניהול לקוחות. במערכת ה-CRM ניתן למצוא את כל המידע הרלוונטי אודות הלקוחות שלכם, על מנת שתוכלו להעניק להם יחס אישי, איכותי ושירותי, כמו למשל פרטי הפרוייקט אליו משוייכים הלקוחות, חשבוניות וקבלות, מסמכים כאלו ואחרים, תיעודים של שיחות.
בעלי עסקים, דעו שנכסים דיגיטליים מהווים אלמנט משמעותי מאוד עבור כלל סוגי העסקים באשר הם. הנכסים הדיגיטליים ממקמים על המפה הדיגיטלית את בעלי העסקים תוך שימוש במספר פלטפורמות המאפשרות להגדיל את הנוכחות העסקית-חברתית של העסקים בהן, כמו למשל, אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, פינטרסט, טוויטר, GMB ועוד. באמצעות הנכסים הדיגיטליים, באפשרות העסקים להגדיל את החשיפה כלפי קהלים רחבים יותר ולהגיע ליותר אנשים.
כיום, עסקים רבים המעוניינים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולייעל את השירות והשיחות, עובדים עם מוקדים. ישנם יתרונות רבים לעובדה שבימינו אנו מרבית הלקוחות מראים נוכחות של 24/7 בערוצי הדיגיטל, כך שניתן לתת שירות במגוון רחב של פלטפורמות. באותה נשימה ניתן לומר כי קיימים גם מוקדי מכירות המניבות פירות עבור חברות רבות באמצעותן.
שירותי הטלמרקטינג נועדו במטרה להרחיב את קהילת הלקוחות, נועדו על מנת להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי וגדול. ניתן להיעזר בחברות אאוטסורסינג, חיצוניות, המאפשרות שירותי טלמרקטינג, וזאת מבלי ליצור חלל ייעודי לכך, כלומר, לא יהיה צורך בפינוי מקום במשרדים שלכם. שירותי טלמרקטינג מאפשרים שימור לקוחות קיימים, ביצוע מכירות של מוצרים בצורה יזומה וישירה ללקוחות החברה.
להבדיל מפלטפורמות ואמצעי הדיגיטל למיניהן, שירות מענה אנושי כשמו כן הוא, אנושי, וזה ההבדל החשוב והעיקרי, שכן, אין הלקוח מדבר עם בוט, מתכתב במייל או עם צ'ט אוטומטי בוואטסאפ. המענה המתקבל הוא אנושי, לכן זה מהווה ערך מוסף גדול מאוד ומשמעותי עבור בעלי עסקים רבים. קיימים יתרונות רבים בעת שימוש בשירות מענה טלפוני אנושי, כמו למשל האפשרות ליהנות מצליל המתנה ייחודי וקבלת מספר טלפון, תפיסת הזדמנויות עסקיות בשל זמינות בקו הטלפוני, אופציה לזמינות של 24/7 עבור הלקוחות, צוות מקצועי שעובד בהתאם לעסק ומתנהל בהתאם לתסריט שיחה מקצועי.
שירותי מוקד מתאימים כמעט עבור כל סוגי העסקים הקיימים, וזה למעשה אחד מהיתרונות הבולטים של שירות מסוג זה. אין זה משנה אם אתם עסק קטן, One Man Show או עסק גדול מתפתח, מוקד טלפוני עשוי להתאים לעסקים מכל הסוגים תוך מתן שימת לב והתייחסו לצרכי העסק.