טיפים לעיצוב פוסט באינסטגרם

 

בתי עסק, בעלי מקצוע וגורמים אחרים המעוניינים לפרסם את עצמם וכן מוצרים ושירותים שהם מספקים, חייבים לעבוד בנישות שונות בשביל להגיע לכמה שיותר אנשים. אחת הנישות המשמעותיות ביותר הן רשתות חברתיות, ובפרט פרסום באינסטגרם. הרשת המתבססת על תמונות וסרטונים.

 

אך זה לא מספיק רק לפרסם בתי עסק, מוצרים ושירותים באינסטגרם אלא צריך גם לדעת כיצד לעשות זאת בצורה מקצועית ונכונה, הן בשביל למשוך כמה שיותר גולשים, הן בשביל לעורר עניין ולהשיג את המטרה שלשמה נעשה הפרסום, והיא למשוך גולשים לבצע פעולה, הן של פנייה, הזמנה או רכישה של מוצר ושירות.

 

אנשים שמתעסקים בתחום של פרסום בכלל ובפרט פרסום באינסטגרם ידעו לספר, שישנם טיפים שונים כיצד לעשות את זה נכון, כיצד לעצב פוסט אותו מבקשים לפרסם ברשתות השונות. באופן טבעי, אנשי מקצוע ומפרסמים גיבשו את הטיפים השונים אחרי תהליך ארוך של ניסוי וטעייה, בעזרתו הם בחנו מה עבד ומה לא.

 

בחלק הבא אנחנו נציג שורה של טיפים לעיצוב פוסטים באינסטגרם ולאחר מכן נסביר בקצרה, למי הפרסום ברשת חברתית מסוג זה יכול להתאים והאם הוא מתאים לכולם.

טיפים לעיצוב נכון של פוסטים באינסטגרם

טיפ ראשון – הקפידו לבחור תמונות או סרטונים באיכות גבוהה.

לא כל תמונה ולא כל סרטון מתאים לשמש כפרסומת. אפילו אם מדובר במשהו מקורי, משהו מיוחד, לא כל דבר ראוי לעלות לרשת ובוודאי שלא כל דבר יכול לשמש לפרסום העסק. אנחנו צריכים לזכור, אם נעלה דבר שלא נראה טוב, לא רק שזה לא יועיל, זה גם עלול להזיק למוניטין של בית העסק.

 

טיפ שני – הקפידו על תמונות וסרטונים שמעבירים את המסר

אפשר להתחכם, אפשר להיות מקורי ויצירתי, אך בסופו של דבר אנחנו צריכים לזכור את המטרה שלשמה יצרנו את הדבר הזה. אנחנו מבקשים לייצר פרסום מסוים בשביל להציג את בית העסק, למכור מוצר או שירות. לכן, חשוב מאוד שאנחנו נדע להציג דברים שיכולים להעביר את המסר שלנו בצורה נכונה.

 

טיפ שלישי – הקפידו להציג את הלוגו והשם של בית העסק.

הגולשים אמורים לדעת מי עומד מאחורי הפרסום, יתרה מזו אנחנו צריכים להבליט את הלוגו והשם של בית העסק, בשביל שיהיה אפשר למתג אותם בעזרת הפרסום.

צריך לציין עוד נקודה והיא קשורה כבר לנושא של זכויות יוצרים וכדומה. ברגע שאנחנו מציגים את הלוגו ושם העסק שלנו, אז הרבה יותר קשה לעשות שימוש בחומרים שאנחנו מפיצים ללא אישור.

 

טיפ רביעי – שימוש בכלים מתאימים

ישנם לא מעט כלים שיכולים לעזור לנו לעצב את הפוסטים בצורה נכונה, גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינה טקסטואלית. מוטב להשתמש בהם בשביל התמונות יצאו יפות והפוסטים יהיו איכותיים.

 

טיפ חמישי – עזרה של אנשי מקצוע

ישנם לא מעט אנשי מקצוע שיכולים לעזור לנו לבצע את התהליך, מבלי שאנחנו נצטרך לבצע זאת בעצמנו לבד. אותם אנשי מקצוע מחזיקים בידע, ניסיון ויש להם מספיק כלים ותוכנות בשביל לעצב פוסטים בצורה נכונה. מוטב להיעזר בהם. זה יכול לחסוך לנו זמן וכסף.

למי הפרסום באינסטגרם יכול לעזור?

על פניו, הפרסום יכול לעזור לכל אחד מאיתנו. לא משנה באיזה תחום אנחנו עוסקים, לא משנה אם מדובר בעסק גדול או קטן, וגם לא משנה מי קהל היעד שלנו. מאחר ומרבית הפעילות שלנו מתבצעת היום דרך הרשת, אז אנחנו חייבים להיות מחוברים לרשתות חברתיות ולפרסם שם.

 

יחד עם זאת, פרסום באינסטגרם מתאים יותר למי שלא בהכרח יכול להשתמש בפרסום מסורתי בצורה יעילה או שהוא כלל לא יכול להשתמש בה מסיבות כלכליות. למשל, אם לעסק מסוים אין מספיק כסף בשביל לפרסם בעיתונות המודפסת, אינסטגרם זה בהחלט פתרון עבורו.

 

כמובן שהפרסום יכול לעזור, לא רק עם הפוסטים מעוצבים היטב אלא גם בעזרת מיקוד נכון של המודעות לקהל יעד ספציפי וכן במקרים בהם אנחנו פונים לאנשים מסוימים באופן שבאמת יכול לענות על הצרכים שלהם. לכן חשוב שאנחנו נאפיין את קהל היעד שלנו ונדע למי וכיצד לפנות.

 

לפני סיום נדגיש, פרסום באינסטגרם הוא לא שונה מפרסום במקומות אחרים מבחינת היכולות והעבודה שעלינו לעשות, לפני שמתבצע התהליך ואחרי שהוא מגיע לסיומו.

 

 

המלצה - אתר ההמלצות של ישראל

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 



המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר