בעבר, עסקים היו פועלים בעיקר בשוק המקומי והיו מגיעים אליהם מפה לאוזן. רק עסקים מאוד גדולים היו מפרסמים עצמם ברדיו ובטלוויזיה כי הם פעלו בעיקר מול הקהל הרחב. עם כניסת האינטרנט ועולם הדיגיטל אל מחוזותינו, עסקים רבים החלו להבין כי פלטפורמת הפרסום אינה מקומית יותר ועולם הדיגיטל מאפשר לכל עסק לפרסם עצמו ברמה הארצית ואפילו ברמה העולמית. כיום, עסק שרוצה לפרסם את עצמו בצורה טובה, חייב להשקיע לפחות 40% אחוזים מזמנו בפרסום. האם זה חכם? זה יכול להיות חכם במידה ונותנים למומחים בתחום לבצע זאת עבורכם.
איך משרד פרסום יכול לסייע לכם בקידום של העסק?
אתר אינטרנט וגוגל – כיום, ענקית הפרסום היא כמובן גוגל. כל אדם שמחפש עסק מסוים יתחיל בחיפוש אחריו בגוגל. עכשיו ברור שאותו אדם יסתכל בעיקר על העסקים שנמצאים בעמוד הראשון וכדי להגיע לשם יש לעשות עבודת שיווק חזקה מאחורי הקלעים הכוללת עבודת תוכן נכונה. משרדי פרסום ידאגו לפרסם תוכן בתוך האתר שלכם, בבלוג של האתר וגם באתרים אחרים ברשת שיביאו תנועה חזרה אל האתר.
פייסבוק – הפלטפורמה השנייה בגודלה לשיווק ופרסום היא כמובן פייסבוק המאפשרת לעסקים להקים עמוד עסקי. יש לפרסם את העמוד העסקי באמצעות פוסטים ולדאוג שהם יגיעו לקהלי היעד הנכונים שירצו לרכוש את השירות או המוצר. פייסבוק גם מייצרת תנועה אל האתר שלכם במידה וחברת הפרסום מפרסמת בתוך עמוד הפייסבוק כתבות מתוך האתר ופעולה זו גם גורמת לדירוג האתר להיות יותר גבוה.
אינסטגרם – עוד מדיה מאוד חזקה בשנים האחרונות היא האינסטגרם אשר עושה אותו דבר כמו בפייסבוק, רק באמצעות תמונות. גם בפלטפורמה הזו ניתן לפרסם מתוך האתר וכך לייצר אליו תנועה ולגרום עלייתו בדירוגים.
לסיכום, פרסום ושיווק נכונים מחייבים עבודה על מספר פלטפורמות במגביל, דבר שלוקח זמן רב ולכן כל עסק חייב למצוא חברת פרסום איכותית שתעשה זאת עבורו.