ישנן דרכים שונות ומגוונות כיצד לקדם את העסק שלנו בכלל ובפרט באינטרנט. בשביל לעשות את זה בצורה נכונה,באופן שיאפשר לנו ליהנות מחשיפה רחבה בפני קהלים שונים ומגוונים. אחד הכלים שעלינו להיעזר בהם הוא פרסום מאמרים לצורך קידום העסק באינטרנט וכן לצורך קידום האתר שלו.
בשביל להבין מה המשמעות של פרסום מאמרים ואיך עושים את זה בצורה נכונה, צריך להבין תחילה מה זאת אומרת קידום העסק. המטרה שלנו בתור בעלי עסק, היא להביא לכדי מצב בו כמה שיותר לקוחות ובפרט גולשים יכירו את העסק שלנו, ייחשפו אליו וירצו לעבוד איתו. לשם כך, אנחנו משתמשים בכלים שונים, למשל, פרסום מודעות בעיתונות כתובה, פרסום בטלוויזיה וברדיו, שלטי חוצות ועוד.
קידום של אתר האינטרנט שלנו הוא אחד הכלים החשובים ביותר לפרסום וקידום העסק בכלל, זאת מאחר והרבה מאוד לקוחות משתמשים ברשת, לצורך חיפוש עסקים בתחום שלנו וכן לצורך הזמנת מוצרים, שירותים או ביצוע עסקאות אחרות. לכן חשוב שנשקיע בכך משאבים שונים, מחשבה, זמן וכסף. על מנת לקדם את האתר שלנו בצורה נכונה, הרי שעלינו לפרסם מאמרים הן באתר והן במקורות אחרים.
פרסום מאמרים זו פעולה שמתחלקת למספר רבדים:
רובד אחד מתייחס לפרסום תכנים מקצועיים ואיכותיים באתר שלנו. יש לכך שתי מטרות עיקריות. הראשונה היא לספק חומר מקצועי, איכותי, אמין ורלוונטי לגולשים שנכנסים לאתר, השנייה, פרסום תכנים באתר הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר לצורך קידום שלו במנועי חיפוש ובפרט בגוגל. ככל שנפרסם יותר מאמרים איכותיים, רציניים ורלוונטיים לגולשים, כך נגדיל את הסיכויים שלנו לשפר את המיקום שלו במנוע החיפוש בגוגל, מה שיגדיל את החשיפה אליו.
רובד שני מתייחס לפרסום תכנים מקצועיים באתרים שקשורים לתחום. ישנם אתרים שמספקים במה לבעלי אתרים ובעלי מקצוע, בשביל לפרסם מאמרים מקצועיים ובכך לייצר תוכן מקצועי ואיכותי לגולשים שנכנסים אליו. אותנו זה יכול לשרת גם באמצעות קישור שמגיע אל האתר שלנו מהמאמר, וגם באמצעות קרדיט שנקבל על המאמר ובכך נייצר לעצמנו שם של בעלי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם ולהיעזר בהם.
רובד שלישי מתייחס לפרסום מאמרים באתרים כלליים. מדובר על אתרים שמפרסמים כל סוג של מאמרים ותכנים מקצועיים. כולל אתרים עם התייחסות לוקאלית לאזור מסוים, אתרי צרכנות ועוד. דרך אתרים אלו אנחנו גם נקבל חשיפה באמצעות המאמר וגם נקבל קישור שיפנה לאתר שלנו ויכול לעזור לנו לקדם אותו.
רובד רביעי הוא פרסום מאמרים באתרים שמוכרים ספוטים לתוכן ממומן. אנחנו יכולים לראות את זה באתרי חדשות ובאתרים אחרים בעלי חשיפה משמעותית. זה יאפשר לנו לקבל חשיפה באתרים גדולים. אומנם זה יחייב אותנו בתשלום, אך זה בהחלט יכול להחזיר את ההשקעה, אם הגולשים באתר ייכנסו למאמר, ייחשפו אליו ודרכו ייחשפו גם אלינו ולעסק שלנו.
זה לא מספיק רק להשתמש בכלי של פרסום מאמרים אלא אנחנו צריכים לדעת לכתוב מאמר בצורה נכונה וכיצד לפרסם אותו באופן שיאפשר לגולשים ליהנות ממנו ולנו ליהנות מהחשיפה שהוא מקבל.
לכן, עלינו להקפיד על כתיבת מאמרים בצורה נכונה וכן לפרסם אותם בצורה כזו שתאפשר לגולשים ליהנות ממה שאנחנו מציעים להם. זה לא דבר מורכב, אך הוא חייב להתבצע באופן חכם.
כשאנחנו ניגשים לכתיבת מאמר, עלינו לדעת מה בדיוק אנו רוצים לספק לגולשים, איזה מידע ברצוננו לספק להם, מה תוכן הדברים שאנחנו רוצים להעביר וכיצד ברצוננו לעשות זאת. חשוב שהמאמר יהיה ברור, קריא, רהוט, כתוב בשפה שהגולשים יבינו, בין אם מבחינת גיל, בין אם מבחינת תוכן, ובין אם מבחינת מקצועיות. קרי, אם אנחנו מפרסמים מאמר באתר רגיל, מוטב לא לכתוב בשפה מקצועית מדי שהגולשים עלולים לא להבין. לעומת זאת, אם אנחנו מפרסמים את המאמר באתר שפונה לצרכנים מקצועיים (למשל, אם ברצוננו לכתוב מאמר בתחום של מוצרי גבס וברצוננו לפרסם אותו באתר שמיועד לקבלני גבס, אז הגיוני שנכתוב אותו בשפה מקצועית ונשתמש במונחים מקצועיים).
המאמר צריך להיות מחולק לפסקאות, הוא צריך לכלול כותרות ראשיות ומשנה, חשוב שהוא לא יהיה ארוך מדי, שהוא יהיה מחולק בצורה שיהיה נוח לקרוא אותו, וכמובן שהוא צריך להכיל אך ורק מידע אמין, מדויק, עדכני ורלוונטי לגולש.
מבחינת פרסום המאמר, הרי שהמובן מאליו הוא שהמאמר יתפרסם במקום המתאים לו, בין אם זה על פי הנושא ובין אם זה על פי החשיבות. כלומר, באתר שלנו או באתרים מאוד חשובים נפרסם מאמרים מאוד מושקעים, באתרים פחות חשובים, נפרסם מאמרים פחות מושקעים.
חשוב מאוד שבעת פרסום של כל מאמר נדע לעשות את הקישורים הנכונים לאתר ולעמודים המתאימים, חשוב שנבליט את הקרדיט, בפרט לעסק שלנו, ואם אפשר, יהיה נכון מצידנו להוסיף תמונות וסרטונים בשביל שהמאמר ייראה יפה יותר וימשוך את תשומת הלב של הגולשים.
זהירות! אין להעתיק תוכן מאתרים אחרים!!!
1. יכול להיות התוכן מוגן בזכויות יוצרים ועלולים לתבוע אתכם
2. גוגל לא אוהב תוכן משוכפל
קחו את הזמן וכתבו מאמר מקורי, מעניין ועם מידע רלוונטי לקורא
המלצה - אתר ההמלצות של ישראל
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
|
|