העולם שלנו משתנה באופן תדיר, וכך גם הדרך שבה אנשים אוספים מידע ומתקשרים. מדי יום, אנשים נחשפים לתוכן במגוון רחב של פלטפורמות ומדיומים, זוהי הסיבה שלמשווקים המבינים את המדיומים היעילים ביותר, יש את היכולת ליצור אסטרטגיות שיווק חזקות במיוחד. ההבדל בין משווק ממוצע למשווק מצליח טמון בידיעה כיצד להשתמש באלמנטים ויזואליים בשיווק, במיוחד אלו המושרשים במושגים פסיכולוגיים כמו פחד, אהבה, הנאה ומחסור. כל אלו יכולים להיות מניעים רבי עוצמה של רצונות ופעולות צרכנים. אם אתם חדשים בתחום הרי שבמיוחד בשבילכם אספנו כמה עצות כלליות לצד עצות ספציפיות לפרסום העסק שלכם שיאפשרו לכם להשתמש בשתי הפלטפורמות שנאמר עליהן שהן כנראה החזקות ביותר כיום - האינסטגרם והטיקטוק.
טיפים שיסייעו לסרטים שלכם להצליח
באופן כללי מומלץ למזער את ההשפעה השלילית ולמקסם את היתרונות החיוביים, לכן השתדלו להימנע מפרסומות הכוללות אלימות, ניבולי פה ועירום.
- כוחו של צבע - הוכח כי צבעים מסוימים יוצרים תחושות של התרגשות, אנרגיה, שלווה וכו'. תשקלו איך אתם רוצים שלקוח ירגיש, והשתמשו בשילוב של צבעים במאמצי השיווק שלכם כדי להשפיע על קהל היעד.
- אפקט ההילה- אפקט ההילה הוא הטיה קוגניטיבית הכרוכה בהתרשמות חיובית על אופיו או אישיותו של אדם על סמך תכונה אחרת שאתם יודעים עליו, כולל אטרקטיביות פיזית. ניתן לרתום את אפקט ההילה על ידי שיוך המותג לאדם מסוים, כמו סלבריטי. כאשר ידוען או דובר ידוע מאשרים מוצר או שירות מסוים, מעמדם יכול להתפשט לתפיסת המוצר או השירות עצמו.
- חזרה - סביר להניח שידוע כי לחזרה יש מקום משמעותי בטכניקות הפרסום. החזרה מולידה היכרות, אך היא עלולה להוביל לעייפות לקוחות אם משתמשים בה יתר על המידה. יש אם כן לזכור שמתינות היא המפתח. אבל יצירת תחושת היכרות זו יכולה לשמש לטובת המותג כאשר יש משהו חדש לשתף. אנשים נוטים להקדיש יותר תשומת לב למוצר או שירות כאשר הם חדשים או בלתי צפויים.
- טכניקת המבט הישיר - קשר עין, אפילו בתמונה, יכול להיות חזק יותר ממה שניתן לחשוב. הרעיון הוא ליצור פרסומות המעודדות את הצרכן להסתכל ישירות לתוך עיניו של האדם המצולם, בין אם הם על שלט חוצות או מסך ענק, או בדפוס, ולהקל על תחושת היענות, אמון ודרישה.
- סמיוטיקה - חקר סמלים וסימנים, היא טכניקה נפוצה בשימוש בפרסום. מותגים וחברות פופולריים משתמשים בדפוסים ייחודיים שזכו להכרה רחבה, שימוש בסמלים עקביים אלו כדי לבנות קשרים חזקים ועמוקים יותר למוצר מאפשר להשתמש בסימן מופשט או בסמל שמתאים לפרשנויות שונות, או שתוכלו ליצור ייצוג מדויק של מוצר או שירות ספציפיים.
איך לרתום את את כוחו של האינסטגרם לטובת העסק
הכוח של סרטוני אינסטגרם הוא בלתי מוגבל. הם יכולים לעזור לשפר את המעורבות בדף העסק, לקדם בהצלחה את השירות או המוצרים, להגדיל את הנוכחות במדיה החברתית. לפי הסטטיסטיקה, פוסטים של וידאו באינסטגרם מקבלים 38% יותר מעורבות מתמונות, מה שאומר שצריך להשתמש בתוכן וידאו אם רוצים שעמוד האינסטגרם יגדל.
הנה כמה טיפים שיסייעו להשיג את התוצאות הרצויות. אין צורך להשיג מצלמה מקצועית, הטלפון החכם עם הגדרת מצלמה טובה יכול לעזור מצוין. אבל ישנן כמה נקודות חשובות שיש להקפיד עליהן.
- האור - קודם כל, יש להימנע מאפקט ה"צריבה" בסרטונים על ידי כך שהאור נמצא מול מי שמצטלם או נופל על האובייקט שמצלמים בוידאו.
- יציבות וקיבוע של התמונות – יש להכין סצנות מובנות וקבועות, ולא כאלו שנותנות הרגשה של רכבת הרים.
- שימוש ברשת – המצלמה מחולקת לתשעה סקטורים שווים על ידי שני קווים אופקיים ושני קווים אנכיים. יש לצלם את אובייקט הווידאו בחלק של מסך המצלמה, שבו שתיים מארבע הנקודות מצטלבות..
- לבחור את התמונה הממוזערת המושלמת - יש למצוא צילום נהדר בסרטון ולהפוך אותו לשער.
- שימוש בסרטונים קצרים וערוכים – יש לזכור כי הסטורי באינסטגרם לא יכול להיות ארוך מ-15 שניות, הרילס (הסלילים) אותם סרטונים משעשעים לא יכולים להיות יותר מ-30 שניות, ופוסטים של וידאו לא יכולים להיות יותר מדקה אחת.
- הוספת כתוביות - אנשים צופים לרוב בסרטוני אינסטגרם מבלי להפעיל את הסאונד, לכן יש להוסיף כתוביות.
- שימוש במימד הנכון – רצוי לפרסם סרטונים בפורמט פורטרט, מה שגורם לו לבלוט בפיד בשל גודלו ועוזר לאנשים להבחין בו מהר יותר.
- הוספת מוסיקה דינמית, שימוש בכלי עריכה והוספת תוכן איכותי – כל אלו יעזור לסרטונים לבלוט.
איך לרתום את כוחו של הטיקטוק לטובתו של העסק
מאחר וטיקטוק הוא פלטפורמה מהירה וקלילה התחילו עם נעיצת הנושא ישר ולעניין, תנו לצופים שלכם סיבה להגיב וענו על כמה שיותר הערות. בהמשך כדאי ליצור עוד סרטונים בהמשך להערות וכדאי לזכור לפרסם אותם בזמן הנכון. השתמשו בצלילים מגמתיים וכן כדאי לקפוץ כאן על טרנדים, אבל יש לזכור להשאיר כל סרטון קצר ומתוק, ולא לקחת את הכל יותר מדי ברצינות.
המלצה - אתר ההמלצות של ישראל
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם: