עצות לחיפוש מילות מפתח רלוונטיות בפרסום עסקים

 

חיפוש מילות מפתחאחת הדרכים הטובות ביותר לפרסום בית עסק, אם לא הטובה ביותר היום, היא בעזרת גוגל. בעלי עסקים רבים בוחרים לפרסם את העסק שלהם במנוע החיפוש, הן באופן ממומן והן באופן אורגני, מתוך הבנה שמרבית הצרכנים מחפשים היום עסקים בתחומים שונים דרך הרשת, בדגש על מנוע חיפוש גוגל. לכן כל הנושא של פרסום עסקים עבר לרשת באופן משמעותי.

 

הרעיון הוא פשוט ומוכר. בעל עסק בונה אתר אינטרנט או דף נחיתה עם מידע על מוצרים ושירותים, מבצעים והנחות, ודואג לקדם אותו בגוגל, כאמור באופן ממומן (פרסומות) ובאופן אורגני (קידום אתרים), מתוך כוונה שהאתר יופיע כמה שיותר גבוה בעמוד הראשון של גוגל, בביטויים שהם רלוונטיים לבית העסק. כך הוא יזכה לחשיפה הרבה יותר משמעותית ורלוונטית עבורו.

 

בשביל שזה יקרה, פרסום עסקים בגוגל מבוסס על שימוש במילות מפתח רלוונטיות לתהליך. כלומר, על מנת שבית העסק יזכה לחשיפה, הוא צריך לחפש מילות מפתח שמרבית הגולשים משתמשים בהם בשאילתות כשהם מחפשים עסק בתחום. אם בעל העסק ימצא את המילים המתאימות וישתמש בהן בצורה נכונה, אזי שהוא יוכל לקדם את האתר בגוגל ובכך למשוך אליו הרבה מאוד גולשים.

 

הכלי בו משתמשים בשביל לחפש מילות מפתח הוא גוגל אדוורדס. זה כלי שכל אחד יכול להירשם אליו ולהשתמש בכלים שלו, בשביל לעשות מחקר מילים. הכלי מאפשר בין היתר, לבחון מה הם המילים הפופולאריות ביותר בתחומים מסוימים, באזורים וארצות, עבור אילו מילים היו הכי הרבה הקלקות, ואם בוחרים לעשות קמפיין ממומן, אזי שהכלי גם מאפשר לקבל כלים לבניית מודעות וכן מידע על עלויות שונות.

איך עושים מחקר מילות מפתח בצורה נכונה?

זה לא מספיק רק להשתמש בכלי המתאים, אלא גם צריך לדעת כיצד לעבוד איתו בשביל לעשות מחקר מילים לצורך פרסום עסקים בצורה נכונה. כאן צריך לומר, כל אחד יכול ללמוד על הכלי הזה ולהשתמש בו. יחד עם זאת, ישנם אנשי מקצוע שמתמחים בתחום ויש להם הרבה יותר ידע וניסיון.

חמישה דרכים כיצד לייצר מחקר מילות מפתח

ראשית, אפשר לאפיין את אופי בית העסק, להתייחס לביטויים ספציפיים שהם פופולאריים לשימוש, בין אם תחומי עיסוק, מוצרים, שירותים וכדומה. ואז להתחיל לחפש מילים שיכולות להתאים. אלה לא חייבים להיות הביטויים כפי שנהוג להשתמש בהם בז'רגון המקצועי. צריך לקחת בחשבון, שמרבית הגולשים אינם אנשי מקצוע ולכן הם ישתמשו בביטויים בצורה הרבה יותר פשוטה.

 

שנית, אפשר לעשות מחקר שוק על אתרים אחרים בתחום ולראות אילו מילים בעלי עסקים אחרים בתחום מקדמים, ואז להשתמש במילים דומות. כאן חשוב לציין, אחד המכשולים הגדולים של קמפיינים זו התחרות. ברגע שביטוי מסוים הוא מאוד תחרותי, אז גם העלות שלו הוא עולה וגם קיים קושי רב להצליח בו מול מתחרים ותיקים. מנגד, אם הביטוי איננו תחרותי, ייתכן מאוד שלא הרבה גולשים משתמשים בו, מה שכמובן יפחית את החשיפה באופן משמעותי.

 

שלישית, צריך לחפש ביטויים מקומיים. למשל, אם יש לנו עסק לריהוט, אז לא מספיק להשתמש רק בביטויים כלליים, אלא חשוב להשתמש בביטויים לוקאליים שמתייחסים גם לאזור וגם ליישובים בהם אנחנו מספקים שירותים. הסיבה היא שיותר ויותר גולשים מחפשים עסקים על פי חיפוש לוקאלי ולא באופן כללי בהכרח.

 

ארבע, הרבה פעמים לקוחות כותבים שאילתות עם ביטויים ארוכים, ביטויים שהם למעשה חצי משפט, למשל "המלצות על מסעדות בתל אביב". אז יהיה נכון לחפש גם ביטויים בסגנון כזה בשביל לראות האם באמת יש ערך להשקיע בהם.

חמש, אפשר לבדוק ביטויים עם שינויים מסוימים בכתיב, למשל טורקיה ותורכיה. אנשים נוהגים להשתמש בשתי הצורות ולכן יכול להיות שתהיה לכך השפעה מבחינת החשיפה.

איך ואיפה משתמשים במילות מפתח?

כבר בתחילת הדרך כשמתחילים לבנות אתר אינטרנט, צריך להשתמש בביטויים מסוימים. השימוש נעשה בעמוד הראשי של האתר, עמודי קטגוריות, כפתורים ובדברים נוספים באתר. לכן המחקר חייב להתבצע עוד לפני שמקימים את האתר או במהלך תהליך הבנייה.

 

לאחר מכן, השימוש ייעשה בטקסטים בתוך האתר, מאמרים ובטקסטים אחרים בעמודים השונים. כמו כן, יש להשתמש בכיתובי תמונות או דברים אחרים שמופיעים באתר. חשוב שהשימוש ייעשה בצורה נכונה, מדויקת ולא בכמויות מוגזמות. מאוד חשוב להקפיד שהמילים יופיעו בצורה טבעית ורלוונטית לתוכן.

 

כמו כן, השימוש בביטויים יעשה בכל מה שקשור לקישורים חיצוניים ופנימיים. כלומר, בשביל לקשר לאתר עצמו יש להשתמש בביטוי שמבקשים לקדם, וזה נכון גם לגבי קישור פנימי בתוך האתר. הקישורים חייבים להיות דרך אותם ביטויים שמבקשים להשתמש בהם.

 

לפני סיום נציין, התהליך חייב להיות הגיוני, מבוקר, להתאים לאופי האתר ולצרכים של הגולש. מעבר לכך, יש להקפיד היטב שהביטוי הוא נכון ומדויק, ולא להשתמש בביטויים שאין להם שום תכלית לאתר, אך הם פופולאריים. בסופו של דבר המטרה היא שדרך הביטוי, הגולש יגיע אל האתר שלנו.

 

 

המלצה - אתר ההמלצות של ישראל

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 



המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה