קידום אתרים הוא אחד הכלים החשובים ביותר שעומדים היום לרשות בתי עסק, גדולים וקטנים, על מנת לייצר חשיפה באינטרנט. השימוש בכלי זה מאפשר להגיע לגולשים המתעניינים בתחום העיסוק של בית העסק, מוצריו ושירותיו. זה נכון בין אם מעוניינים להגיע אל גולשים באזור ספציפי ובין אם הכוונה להגיע אל הגולשים בכל מקום, בארץ או בעולם.
מה שעומד מאחורי קידום אתרים מקצועי, היא השאיפה של בית העסק להגיע אל קהל גולשים ספציפי המחפש מוצר או שירות, בעזרת שימוש ביטויים הנחשבים פופולאריים לחיפוש בתחום. מקדם אתרים מקצועי יפעל להביא את האתר להיות מדורג במקומות גבוהים בגוגל באותם ביטויים, כך הוא יקבל חשיפה משמעותית יותר ויגדיל את הסיכוי שגולשים ייכנסו אליו.
על מנת להצליח בתהליך העבודה, מקדם אתרים מקצועי משתמש בידע ובניסיון שהוא רכש במהלך השנים, בכלים שעומדים לרשותו בשביל לנתח פופולאריות של ביטויים, התנהגות גולשים ופרטים אחרים שיכולים לעזור לו לייצר תוכניות פעולה שונות, וכן שיתופי פעולה עם מקדמים אחרים.
יהושע מקדם אתרים מקצועי הוא דוגמא טובה לאיש מקצוע מנוסה ומקצועי, בעל יכולות לקחת אתר אינטרנט שאיננו מדורג גבוה בביטויים משמעותיים בתחומו, ולהביא אותו אל מקומות גבוהים בדירוגים של גוגל (כלומר עמוד ראשון בביטויים הנחשבים פופולאריים לחיפוש). כך הוא מייצר לו חשיפה משמעותית, אשר מייצרת כניסות לאתר, ובהמשך תהפוך את הגולשים ללקוחות של בית העסק.
מה נדרש ממקדם אתרים מקצועי?
מקדם אתרים מקצועי נדרש לכישורים שונים. על פניו, למתבונן מהצד זה נראה שמרבית עבודתו של מקדם היא טכנית וכרוכה בהיכרות עם גוגל והמערכות שלה. זה חלק מהעניין, אך זה לא הכל.
מקדם אתרים מקצועי נדרש לדעת כיצד לאפיין את האתר אותו הוא התבקש לקדם. הוא צריך להכיר את הענף אליו שייך בית העסק, וללמוד על גולשים בתחום, בשביל לדעת מה הם מחפשים וכיצד הם עושים זאת.
כמו כן, מקדם אתרים מקצועי צריך להיות מסוגל לעבוד עם בסיס נתונים רחב ולדעת כיצד לברור מתוכם פרטים רלוונטיים, לנתח אותם ולפעול בהתאם. זה נכון בין אם מדובר בנתוני גלישה או בנתונים אחרים.
בנוסף, הוא צריך להיות יצירתי בעבודתו, מסוגל לעבוד עם גורמים שונים ולשתף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים, וכן להכיר את עולם השיווק הדיגיטלי, בשביל להשתמש בו לצורכי קידום שונים.
כיצד בוחרים מקדם אתרים?
על מנת לבחור מקדם אתרים מקצועי, יש לברר אודות הניסיון שעומד לרשותו בתחום, עם אילו אתרים הוא עבד בעבר וכיצד הוא הצליח לקדם אותם. רצוי לבחון מקדם אתרים שיש לו ניסיון רב לא רק בקידום, אלא ספציפית בעבודה מול אתרים בתחום של בית העסק. ניסיון זה יכול להועיל בצורות שונות בהמשך הדרך.
לסיכום, אם אתם מחפשים בעל מקצוע רציני ויסודי שיקדם את האתר שלכם, יהושע מקדם אתרים מקצועי הוא האיש הנכון עבורכם. מדובר על בעל מקצוע רציני, יסודי, עם ניסיון רב ויכולות מוכחות בתחום.