קניות אונליין הפכו להיות חלק אינטגרלי מהחיים של כולנו. בשנים האחרונות עולם הצרכנות הפך להיות מוכוון דיגיטל, וצרכנים עוברים לרכוש הכל אונליין, וכשאנחנו אומרים הכל - אנחנו מתכוונים ממש הכל. אפילו דברים טיפשים כמו מתלה עוגיות לכוס התה, מקלף בננות, גרביים עם ציורים של כוסות בירה או נרתיק קשיח לקאפקייקס. אל תשאלו מאיפה אנחנו יודעים.
אם אתם בעלי עסק שמעוניינים להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את מחזור המכירות שלכם, יכול מאוד להיות שכניסה לעולם האונליין תיתן לכם בדיוק את מה שאתם צריכים – חשיפה לקהל יעד שלא הכיר אתכם ופוש במכירות. כדי שיהיה לכם קל לעשות את זה, נספר לכם כאן על שלושת הטיפים החשובים ביותר לבניית אתר eCom מעולה בשנת 2024.
הדרך שבה לקוחות פוטנציאליים חווים את האתר שלכם תשפיע במידה רבה על ההחלטה לרכוש מכם מוצרים או לצאת מהאתר מבלי לבצע אף רכישה. מהסיבה הזו, חשוב מאוד שהאתר יהיה ידידותי למשתמש, ברור, מהיר ורספונסיבי. הנה כמה דברים שיעזרו לכם לבנות אתר עם חוויית משתמש מנצחת:
הטיפ הזה אמנם נראה די מובן מאליו, אבל הוא לא מיושם בהרבה מאוד אתרים. ככל שלמשתמשים באתר שלכם יהיו יותר אפשרויות תשלום, כך גדל הסיכוי שהם ימצאו את השיטה שהכי נוחה להם ויבצעו את הרכישה. כדאי לחבר לאתר שלכם מבחר אפשרויות תשלום כמו פייפאל, פייבוקס וביט מלבד סליקה רגילה של אשראי.
בנוסף, מאוד כדאי לחבר לאתר גם שליחה אוטומטית של חשבונית דיגיטלית למשתמש מיד לאחר הרכישה, כדי לוודא ששום מסמך לא ילך לאיבוד.
אחד הדברים החשובים ביותר שמשפיעים על לקוחות פוטנציאליים הוא שירות לקוחות נגיש ורספונסיבי. אם היוזרים ירגישו שיש להם עם מי לדבר, הם יסמכו על המוצר יותר ולכן כדאי להנגיש באתר כמה שיותר דרכים ליצירת קשר.
מלבד כתובת מייל וטלפון, מומלץ להטמיע גם מספר WhatsApp שאליו יוכלו לפנות המשתמשים בקלות ובמהירות.
זהו, אנחנו מקווים שאתר הסחר שלכם יצליח בטירוף באמצעות הטיפים הללו :)
בהצלחה!