כדי לבצע בחירה מושכלת, חיוני לשאול שאלות רלוונטיות המסייעות להעריך את הניסיון, השירותים, הכלים, ההיענות, התמחור והמוניטין של החברה. בכתבה הבאה, נציג כמה שאלות מרכזיות שכדאי לשאול כל חברת אבטחה.
הכתבה בשיתוף עם חברת אבטחה במרכז. החברה מציעה מגוון שירותים ללקוחותיה בהם,
מוקד אבטחה, אבטחת מתקנים, אבטחת מבנים ועוד.
ניסיון הוא גורם בסיסי בהערכת חברת אבטחה. זה משקף את היכולת של החברה להתמודד עם מצבים שונים ואת הבנתם בכל הקשור לאתגרי האבטחה השונים. יש לשאול כמה זמן החברה פעילה (שכן חברה שפעילה זמן רב, עשויה להיות בעלתי ניסיון רב ורקורד של הצלחה), יש לשאול על סוגי הלקוחות של החברה (שכן במידה ולחברה יש ניסיון עם לקוחות הדומים לצרכים שלכם, הדבר יכול להוות יתרון משמעותי), יש לשאול על תקריות או אתגרים ספציפיים שהחברה טיפלה בהם (שכן הבנה כיצד צוות החברה התמודד עם איומי אבטחה או מצבי חירום, יכול לספק תובנות לגבי היכולת שלהם לטפל באירוע בהצלחה).
הבנה מקיפה של השירותים הניתנים על ידי חברת אבטחה עוזרת להבטיח שהצוות של החברה יוכל לענות על כל צרכי האבטחה שלכם. יש לבקש רשימה מפורטת של שירותי האבטחה שהחברה מציעה. כמו כן, מומלץ גם לשאול לגבי שירותים מיוחדים. מעבר לכך, יש גם לשאול את צוות החברה האם ניתן להתאים את השירותים לדרישות הספציפיות שלכם.
הכלים והטכנולוגיה שבהם משתמשת חברת אבטחה הם חשובים להבטחת אמצעי אבטחה יעילים. מומלץ לשאול על מערכות המעקב של החברה, מצלמות, תוכנות ניטור וכו'. כמו כן, יש לוודא שהצוות של החברה עושה שימוש בציוד עדכני ואיכותי. מעבר לכך, מומלץ לשאול על כלי התקשורת והפרוטוקולים שבהם צוות החברה עושה שימוש. תקשורת יעילה חיונית לתיאום ולתגובה מהירה במהלך אירועי אבטחה.
מוקד אבטחה שמופעל באמצעות חברתה האבטחה הוא אחד מבין הפרמטרים החשובים ביותר כאשר ניגשים לבחור חברת אבטחה.
שימו לב, לא כל חברת אבטחה מציעה את השירות. כאשר מדובר על מוקד עצמאי, יש לכך יתרונות רבים.
על מנת שלא להיות מופתעים, חשוב מאוד כבר בהתחלה לבדוק את המחירים והעלויות של השירותים שהחברה מציעה. מומלץ לקבל הצעת מחיר מפורטת. אפשר ורצוי לבצע השוואת מחירים ולבדוק מהם המחירים המבוקשים גם בחברות אבטחה אחרות.
המלצות וביקורות של לקוחות מספקים תובנות חשובות לגבי המוניטין והאמינות של החברה.
בקשו אותן מלקוחות קודמים או נוכחיים. דיבור ישיר עם לקוחות אלה יכול לספק משוב כנה על ביצועי החברה. כמו כן, אפשר לקרוא המלצות וביקורות בפלטפורמות מקוונות כמו, כרטיס העסק של החברה המופיע בגוגל, הדף העסקי של החברה המפורסם ברשתות החברתיות, פורומים, קבוצות בפייסבוק ועוד.