מסתמא כי בעידן הפוסט מודרני ישנן דרכים מרובות ליצור קשר אמין עם הלקוחות שלנו. בעוד שבתקופות קודמות היה צורך ביצירת קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים וכן עם לקוחות קיימים, הודות לטכנולוגיות הקיימות כיום יכולות חברות ליהנות מהאפשרות להשתמש בטכנולוגיה לצרכיהן כך שהטכנולוגיה היא זו המבצעת את השירותים השונים עבור החברה.
SMS ככלי שיווק הוא כבר הרבה זמן בין הכלים המרכזיים בהן חברות משתמשות על מנת לשמור על קשר עם לקוחות וכדי להבטיח כי הלקוח נשאר "בטווח" גם בתקופות של פעילות יותר מונוטונית מצד החברה, כאשר הפעילות היא ברמה נמוכה יותר.
כשמדובר בלקוחות קבועים, באמצעות SMS ככלי שיווק קל הרבה יותר להגיע אל הלקוחות שלכם בלי לוותר על חשיבות הקשר האישי: ה SMS השיווקי כולל גם את פרטי הלקוח, לרבות פרטים אודות יום ההולדת שלו, המוצרים המועדפים עליו, התחביבים שלו, וכן העדפות אישיות אחרות.
באמצעות התאמה של המענים השיווקיים של החברה לצרכים של הלקוח ניתן "לתפור" עבורו SMS המותאם לצרכיו, ומשווק ללקוח אחת לתקופה. הSMS מאפשר ללקוח ליצור קשר כאשר הוא זקוק למוצר מסוים ולהיות מועבר ישירות למחלקה אותה הוא מחפש: בלי להמתין שעות על הקו, בלי לוותר על המחירים המיוחדים שלקוחות ותיקים מקבלים.
כל אלו הופכים את ה SMS ככלי שיווק להרבה יותר מרק הודעה בסלולר: כאשר הוא מנוסח נכון ועונה על הצרכים של הלקוח, SMS מאפשר לנו שמירה על קשר אישי עם הלקוח לרבות יכולות ואפשרויות שונות להבטחה כי הלקוחות שלנו מרוצים.
על מנת להתאים את הסמס לצרכים של הלקוח, חשוב ליצור פרופילים שונים של לקוחות שכל אחד מהם מקבל SMS בהתאם לצרכים שלו – הן הצרכים המנטליים והן הצרכים הכלכליים. החברה יכולה להעמיק לרשות הלקוח מגוון רחב של שירותים ללא צורך בנוכחות אנושית וכך הלקוח ממשיך ושומר על קשר עם החברה גם כאשר אין עמדה המאויישת על ידי נותן שירות.
SMS ככלי שיווק הופך להיות בין הכלים המרכזיים בהם עושות חברות שימוש בעידן בו כמעט ואי אפשר להגיע לכל לקוח באופן אישי. כיצד המערכת פועלת? על פי הגדרה מראש, אתם בוחרים אילו SMS מגיעים למכשירו של הלקוח, אילו תכנים הם כוללים ובאמצעות ניסיונות שיווקיים שונים תוכלו להעלות את הROI בהשקעה מינימלית.
עם זאת, לא כל SMS יכול לשפר את ה ROI של החברה וחשוב לדעת מה לשלוח ללקוח לפני שמחליטים על מסלול או על ניסוח נכון. שמירה על החוקים החיוניים מבטיחה שקט נפשי: יצירת כבוד כלפי הלקוח, שקיפות בכתיבת ה SMS, ניסוח מדויק המותאם לצרכיו – כל אלו הינם כללים חשובים השומרים על תקשורת נקייה ומיטיבה עם הלקוח, בכל מצב שהוא.
למידע נוסף היכנסו – שליחת הודעות sms