רכישת סמארטפון חדש אמורה להיות חוויה מרגשת ומספקת, אך במציאות השוק לעיתים טומן בחובו סיכונים. אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא כשלקוח מגלה – לפעמים באיחור – שהמכשיר החדש שקנה הוא למעשה מחודש או משומש, ונמכר לו במחיר של מכשיר חדש מהקופסה. איך אפשר להימנע מהמצבים הללו? כדי להבטיח שאתם רוכשים סמארטפון חדש באמת, חשוב לשים לב לפרטים כמו תעודת אחריות רשמית, חוות דעת חיוביות, שקיפות בתהליך הקנייה וכמובן חשבונית מס. חנות סלולר אמינה, דוגמת איימובייל ישראל, תענה על כל הקריטריונים הללו ואף תוסיף שירות לקוחות איכותי שמתלווה לכל מוצר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם משקיעים את הכסף שלכם במכשיר מקורי, מהדור החדש, וליהנות ממנו בראש שקט לאורך זמן.
הסימן הראשון שמצביע על חנות סלולר אמינה הוא תעודת אחריות רשמית המוצמדת לכל מכשיר שנמכר. ודאו שהחנות מספקת אחריות יצרן או אחריות מקיפה מטעם היבואן המורשה במיוחד עבור מכשירי אפל , ושהפרטים המופיעים בתעודה תואמים את פרטי המכשיר שרכשתם. חנות מקצועית גם תקפיד לוודא שהלקוח מודע לכל תנאי האחריות, ואינה תנסה להפחית או לחמוק מאחריות על נזקים או תקלות עתידיות.
לפני שאתם רוכשים, מומלץ לחפש מידע על החנות ברחבי האינטרנט – ברשתות חברתיות, בקבוצות בפייסבוק או בפורומים מקצועיים. לקוחות מרוצים לרוב יספרו על חוויית הקנייה הטובה, ואילו תלונות של לקוחות לא מרוצים עשויות להאיר את עיניכם בדבר בעיות אפשריות. ככל שיש יותר עדויות חיוביות, כך גדל הסיכוי שמדובר בעסק רציני ושירותי.
חשוב לדרוש חשבונית מס או קבלה רשמית בעת הקנייה. מדובר במסמך משפטי שהלקוח יכול להסתמך עליו במקרה של בעיות או מחלוקות מול החנות, והוא מהווה סימן לכך שהעסק פועל בשקיפות ולפי כללי המס המוכרים במדינה.
איימובייל ישראל היא דוגמה לחנות סלולר השמה דגש מרכזי על שקיפות ושביעות רצון הלקוחות. עם צוות מקצועי המורכב מאנשי סלולר וטכנאים מיומנים, החנות מעניקה ייעוץ אישי לכל לקוח, ומוודאת שהוא יקבל את המידע המלא על המוצר אותו הוא רוכש – מפרטי הטלפון, תכונות מיוחדות ועד אחריות היצרן.
כאשר מגיעים לאיימובייל, ניתן להתרשם ממבחר גדול של סמארטפונים, טלפונים כשרים, אביזרים נלווים ועוד. לכל מכשיר מוצמדת תעודת אחריות רשמית, כך שהלקוח יודע בוודאות כי הוא קונה מכשיר חדש, עם כתובת ברורה לכל בעיה עתידית. צוות החנות תמיד ישמח להסביר על כל דגם ולהדגים כיצד תכונותיו יכולות לשרת את צרכי הלקוח באופן הטוב ביותר.
אחת הדרכים היעילות של איימובייל למנוע תחושת חוסר ביטחון אצל הלקוח היא מתן הסבר ברור לכל שלב בתהליך: החל מבחירת המוצר, דרך צירוף כל האביזרים הנלווים והמידע על תוכניות אחריות ושירות תיקונים. כך, הלקוח מרגיש בטוח שהמכשיר שהוא רוכש אכן חדש, מקורי, ומגובה באחריות אמינה.
מעבר למכירת מכשירים חדשים, איימובייל ישראל מספקת שירות תיקונים ומעבדה מוסמכת. במידה שמשהו משתבש או מתגלה תקלה במכשיר, הלקוח אינו צריך לרדוף אחר גורמים לא ידועים. במקום זאת, הוא יכול לגשת ישירות לחנות, שם הוא יקבל טיפול מהיר, מקצועי ואחראי על ידי צוות הטכנאים המוסמך.
למידע נוסף ובירורים, בקרו באתר איימובייל ישראל – חנות סלולר הזולה בישראל
קרדיט תמונה FREEPIK