מאת:
כל בעל עסק יודע שהמוניטין הוא נכס החשוב ביותר העומד לרשותו, ביחד עם ההון האנושי שעובד בחברה. על כן, פגיעה במוניטין של העסק עלולה להיות קשה וכואבת, ולמרבה הצער בימינו היא גם יכולה להיגרם בקלות. למשל, מספיקה כתבה ביקורתית אחת בעיתון, תלונה של לקוח באחת הרשתות החברתיות, תביעה משפטית המוגשת (אפילו אם הצדק עם בעל העסק), בשביל להצית אש בשדה קוצים. התוצאה יכולות להיות כואבות ולהשפיע לאורך זמן רב על מעגל הלקוחות, המחזור והרווחים. לכן, ברגע שמסתמן פגיעה במוניטין של העסק חשוב לפעול בצורה נחושה ומושכלת בשביל למזער נזקים, ולעיתים אף להוציא מתוק מעז.
לקריאה בהרחבה >>>