האם אתם באמת צריכים לעשות יחסי ציבור לאירוע החתונה שלכם? התשובה היא שכן. סביר כי גם אתם שמעתם כבר ממנהל האירוע שלכם, כי בחתונה אתם לא רק חתן וכלה, אלא גם מארגנים, מפיקים ומארחים. מטרתם של יחסי הציבור היא להשאיר את החתונה שלכם בתודעת האורחים. איך עושים זאת? די בקלות.
מודעת SAVE THE DATE הפכה בשנים האחרונות לאחד הדברים האהובים ביותר על זוגות. מדוע?
מטרת המודעה היא לפרסם את תאריך האירוע שלכם. היכן מפיצים את המודעה? ניתן לשלוח אותה אישית לכל אורח עתידי שלכם, בקבוצות ווצאפ משותפות או פשוט לפרסם בפייסבוק (זה מה שרוב הזוגות עושים). כך, כל אורח שלכם יוכל לשריין את התאריך, וכן – גם לספור אתכם לאחור.
3.האשטאג באינסטגרם
דרך נוספת להשאיר את האירוע בתודעת האורחים, היא עם האשטאג לאירוע. עם שליחת ההזמנות לאורחים, תוכלו לפרסם גם את האשטאג הנבחר. לדוגמא: #shiri&liran, #lovecelebration וכן הלאה. האשטאג הנבחר ישרת גם אתכם בשלבי ההכנות לאירוע, אך בהמשך גם את האורחים: כשהם יעלו תמונות לרשתות בזמן האירוע, הם יוסיפו האשטאגים מתאימים וכך יוכלו לשתף תמונות מהאירוע שלכם עם כל האורחים.
4.בחירת שיר החופה – עם האורחים!
רוצים להפוך את האורחים שלכם למעורבים יותר? בקבוצת הפייסבוק שתפתחו, תוכל לשתף גם סקרים שמעודדים מעורבות. לדוגמא: "עזרו לנו לבחור שיר לאירוע!". ציינו מספר אפשרויות, והשיר שיקבל את מרבית הקולות יזכה להיות שיר החופה, שבירת הכוס או הסלואו שלכם...