עבור חברה של קידום אתרים קיימות הרבה מעלות למי שרוצה להתקדם ואף לקנות לה שם, לא קיימת שיטה יותר ספציפית להרחבת קהל היעד שלה, בשל כך היא בעלת הרבה מעלות. האפשרויות לטפס במנועי החיפוש למעלה, אשר מוענקת להם חשיפה יותר ניכרת, באופן זהה לניהול מיטבי של הממון אשר מושקע בקמפיין. כאשר גובים מכם עלויות על פרסום שאינו ממוקד, הממון שלכם הינו לשווא. קידום אתרים במנוע חיפוש מהווה מנעד נרחב של פעילות, אשר נערכת מן היעד להיטיב את המיקום של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש עבור מלות החיפוש הנשאלות באמצעות שוקי המטרה של האתר שלכם, כלה בהשגה של מיקום למעלה. קיימים שני סוגי קידום מרכזיים בתוך מנוע החיפוש של גוגל - קידום אתרים SEO – אשר מבטא אופטימיזציה או מיטב וכן קידום אתרים PPC – תשלום על כל קליק.
עבור חברה של קידום אתרים מחויב מן המציאות כי תדווח לכם על כל הפעילויות אשר אותן היא מבצעת קודם כל, נדרש כי תהיה שקיפות מלאה. חברה מקצועית תשמור את האתר שלכם כל הזמן במצב מיטבי ואף במצב מתוחזק. האתרים של אמש הינם אינם האתרים של למחרת והאתרים של כיום אינם האתרים של מחר. כל הזמן צריך להתעדכן וכן און טופ ואף להלום את מבנהו של האתר שלכם אל טלפון נייד עכשווי וגם להיי טק אשר מתקדם מדי יום.
סידור המאמרים של תוכן עסקי, אשר משייך כל תוכן אל ביטוי של חיפוש בצורה אידיאלית עבור מנוע החיפוש, עשוי מן אפיון וכן כיתוב חלופי עבור ויז'ואלס. יצירה של בועה ברשת באמצעות בחירה מיטבית של ביטויי חיפוש הכי נכונים אשר יביאו למרב הקלקות. כמו למשל – ליווי עסקי עם מספר רב של חיפושים בחודש יסב למעט הקלקות מן הביטוי יועץ עסקי בלוד, אשר יביא למעט חיפושים בחודש, אך עם אקטואליות הרבה יותר ניכרת.