האופנועים הנמכרים ביותר בחברת מוטוספורט נחלקים לשני קבוצות עיקריות. אופנועי שטח לנסיעה מחוץ לשטחים האורבניים וכמו כן רכבי אדוונצ'ר מאובזרים שמאפשרים נסיעה יציבה ונוחה בכבישים הבין עירוניים.
אופנועי אדוונצ'ר מגיעים עם מנוע של 250 סמ"ק ויכולים להגיע עד 1000 סמ"ק. השילוב הנכון של אופנועים יחד עם הרפתקה הם בדיוק מה שמשדרים לנו הרוכבים על אופנועי אדוונצ'ר. האופנועים הללו גדלו משמעותית ובנסיעה מהירה ניתן להפיק אחלה אדרנלין מהנסיעה עליהם.
חברת KTM היא חברה אוסטרית אשר הביאה לעולם גם את אופנועי השטח אנדורו ועכשיו משווקת גם את אופנועי אדוונצ'ר. הדגמים הפחות מוכרים בשנים האחרונות הן KTM 990 שמסוגלים לייצר 105 כוחות סוס ולהניע מהירות 123 קמ"ש. KTM 990 הוא אופנוע שטח שמאפשר לרוכבים עליו להרגיש גם בנסיעה בתנאי השטח הקשים ביותר להרגיש כאילו הם יוצאים לצעדה קצרה בפארק.
רוב הרוכבים על אופנוע כזה יאמרו כי הוא מייצר מספיק כוח כדי להרגיש שהם יוצאים להרפתקאה אמיתית בכל נסיעה שהם יצאו אליה. מדובר באופנוע עמיד מאוד ואידאלי מאוד לרוכב הבודד.
האח הגדול של KTM 990 הוא אדוונצ'ר 1290. מדובר בדגם שונה לחלוטין אשר נבחר לאופנוע המוביל לשנת 2015. גם כיום הוא האופנוע המבוקש בחברת מוטוספורט כאשר הוא נמכר בשני דגמים מובילים 1290 SUPER ADVENTURE R עם עיצוב טיפה שונה בין שני הדגמים.
לראשונה בדגם של אדוונצ'ר 1290 האופנוע מגיע עם מערכת בקרת שיוט והוא מפיק 160 כוחות סוס כאשר המנוע מספק 4 מצבים שונים לנסיעה חלקה ובטוחה. רוכבים ותיקים יספרו לכם שככל שתרכבו עליו זמן רק יותר כך תאהבו אותו יותר ותתחברו לעיצוב הייחודי שלו. אם אתם מחפשים אופנוע ללא גבולות KTM 1290 הוא בדיוק האופנוע למרתונים ארוכי טווח ולא לספרינטים קצרים.
אופנועי אנדורו בניגוד לאופנועי אדוונצ'ר ואופנועי דיוק הם אופנועי שטח בלבד. מדובר באופנועים שרוכבים עליהם בעיקר במירוצי אופנועים בינלאומיים. בארץ מדובר במירוצים פיראטיים או נסיעות שטח בחולות בדרום הארץ. העיצוב של אופנועי אנדורו מאוד קרוב לאופנועי מוטוקרוס, הם כוללים מיכלי גז גדולים מנועים יציבים המשדרים אמינות ואריכות חיים ארוכה. אופנועי אנדורו משלבים תכונות תאורה של פנסים עממים שניתן להשתמש בהם בכבישים בינעירונים. המנוע מגיע על צילינדר 2 פעימות בין 125 סמ"ק או 4 פעימות המגיע בין 195 – 650 סמ"ק. באופנועי אנדורו שמים דגש על עוצמה גבוהה של המנוע ואופנוע קל שמאפשר נסיעה במירוצים לטווחים ארוכים.
אחד הדגמים המובילים של KTM הוא דיוק 390 כאמור הוא מגיע עם מנוע 390 סמ"ק מהיצרן האוסטרי. אופנוע KTM 390 עלה בתערוכה לפני שמונה שנים בשנת 2012 והתחיל להימכר בארה"ב רק בשנת 2015. הייתה כוונה כי דיוק 390 ידחוף אט אט את הדגמים של 125 אבל בפועל היה קהל רוכבים שהתאים להם דיוק 125 ולאחרים התאים דיוק 390.
בשנים האחרונות חלו מספר עדכונים בגרסת האופנוע של דיוק 390. ב- 2017 הוגדל דיסק הבלם המרכזי. הפנס עיצוב מחדש לפנס לד והתצוגה הפכה ללוח TFT עם יכולת התאמה טלפונית. גובה המושב הוגבהה ובסיס הגלגלים הוקטן מעט. מנופי הבלם והמצמד נעשו ידניים. ב- 2018 חל שינוי נוסף עם הוספת צלחת מנדז שמונעת בריחת חמצן ליד רגל הרוכבים. כל התוספות הללו נועדו לשפר את חווית הנסיעה וכמובן גם את הבטיחות שלה.