הידעתם? 70% מתוצאות החיפוש שנלחצות הן אורגניות. כאשר כל כך הרבה אנשים לוחצים על תוצאות אורגניות, אין זה בלתי נמנע ועליכם להשתמש בקידום אורגני כדי למטב את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש. כל זה טוב ויפה בתיאוריה, אך במציאות לא הרבה מבינים כיצד בדיוק SEO פועל, או באיזו אסטרטגיה עליהם לנקוט כדי להביא לתוצאות הרצויות. כתוצאה מכך לא מפתיע שעולות שאלות על אסטרטגיה זו וכיצד היא עובדת. אנו כאן עם תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות.
מילות מפתח הן חלק חשוב בקידום אתרים אורגני והן ממלאות תפקיד מהותי בשיפור מיקומו של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. כאשר משתמשים מבצעים חיפושים הם משתמשים במילות מפתח כדי למצוא תוצאות רלוונטיות לשאילתת החיפוש שלהם. לכן עליכם למקד את מילות החיפוש כדי להגיע לאנשים המתעניינים ביותר בעסק שלכם. כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות עליכם לבצע מחקר מילות מפתח. מחקר מילות מפתח יעזור לכם למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר שישתלבו באתר שלכם ויעזרו לכם לשפר את הדירוג שלו.
כאשר אתם מתחילים לבצע אופטימיזציה לאתר, מומחים ימליצו לכם להשתמש במילות מפתח עם זנב ארוך. אבל למה הכוונה בדיוק? מילות מפתח עם זנב ארוך הן כאלו שמכילות שלוש מילים או יותר. עדיף להשתמש במילות מפתח עם זנב ארוך במסע הפרסום שלכם מכיוון שהן מביאות את התנועה הרלוונטית ביותר לדף שלכם, ובעזרתן תוכלו להגיע ללידים בעלי ערך רב יותר.
אחת השאלות הנפוצות ביותר הנוגעות לקידום אתרים אורגני עוסקת בסוגיה הטכנית והיא מה משפיע על דירוג האתר. ככלות הכל אם אתם רוצים שקידום האתר יהיה אפקטיבי עליכם לדעת אילו גורמים יכולים להשפיע לטובה ולרעה על התהליך. אם כך ישנם כמה גורמים שיכולים להשפיע והם: זמן טעינת הדף, בחירת מילות מפתח והתוכן שאתם מפרסמים. אם אתם רוצים שהדירוג ישתפר עליכם להשקיע בשלושת המשתנים הנ"ל את מרב זמנכם ומרצכם.
אם אתם רוצים לשפר את הדירוג של האתר שלכם מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית שמתמחה בקידום אורגני. חברתTruemedia TM היא המקום שלכם בדיגיטל, החברה פעילה בתחום כבר משנת 2010 ולה כל הניסיון והידע כדי להוביל את האתר שלכם למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.