רשימת 10 דברים שלא מומלץ לעשות בקידום אתרים באינטרנט

לא מומלץ לעשות בקידום אתרים באינטרנטהדרישות לקידום אתרים גדלות מדי יום, וכך גם ההזדמנויות בקידום אתרים. אבל לא רק תחום ה- SEO מתרחב, כך גם השוק גדל ויש מי שצופים שהוא עתיד להגיע לכמה מילארדים של דולרים בשש השנים הקרובות. ואכן תחום קידום אתרים התפתח בשנים האחרונות מתחום שולי לערוץ הכנסות משמעותי, המשתלב בשיטות שיווק תוכן ובאסטרטגיות דיגיטליות כלליות. כתוצאה מכך, שיטות SEO מתפתחות כל הזמן עקב התפתחויות מנועי החיפוש ושינויים בהתנהגות הצרכנים. אז במיוחד בשבילכם ריכזנו את עשרת הדברים שלא כדאי לעשות בעת קידום אתרים באינטרנט.

טעות 1: לא להכיר את הקהל שלכם

אחד העקרונות הבסיסיים של קידום אתרים הוא להבין את קהל היעד שלכם. זה אומר להכיר את הקהל שלכם ברמה הכי דקה וגרעינית, מאחר וקידום אתרים הוא הקול של הלקוח. בעוד שמשווקים רבים חושבים שהם מכירים את הקהל שלהם, הם לעיתים קרובות נופלים בפח כשהם לא מבינים כיצד צרכנים מתנהגים בשוק שלהם וברמה הבסיסית. יחד עם זאת, כאשר הצרכנים מצפים לתגובות מיידיות ולתוצאות לשאילתות שלהם, הרי שלעתים קרובות הם רוצים זאת בזמן אמת. אחת הטעויות הנפוצות בבחירת מילות מפתח היא הזנחת העדפת מנועי החיפוש והמשתמשים למילות מפתח עם זנב ארוך. למרות שאתם עשויים להגדיר את המוצרים והשירותים שלכם בצורה מסוימת, חשוב יותר להבין באילו מילים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ישתמשו כדי להתייחס אליהם.

אחת הדרכים להימנע מכך היא להשתמש בכלי תכנון מילות מפתח של גוגל ובכלים של ספקים העומדים לרשותכם.

טעות 2: אין תוכנית SEO ומפת דרכים

אין טעם לדעת הכל על הקהל שלך ואז לנקוט בפעולה מועטה או אקראית על מנת למקסם את ההזדמנות מתוך הידע הזה. בשנה שעברה רק ל 36% מהעסקים הקטנים הייתה אסטרטגיית SEO, בעוד שבניית אסטרטגיית SEO ומפת דרכים היא קריטית להצלחה.

כחלק מהתוכנית שלכם השתדלו להעריך ולהבין את התחרות שלכם - דירוגים, מילות מפתח, תוכן וביצועים, לפרק פעולות למשימות ולהסכים על יעדים ובעלי עניין מרכזיים, החליטו מהם תפקידי התוכן, עדכנו אתרים, חפשו טכנולוגיות כלים ופלטפורמות שיעזרו בתהליך העבודה ובאסטרטגיה שלכם.

טעות 3: יצירת סוג התוכן הלא נכון

מלכודת נפוצה נוספת בקידום אתרים היא הפקת תוכן שלמעשה לא עוסק בקהל שלכם. הבעיה היא שאתם רוצים לדרג עבור מילת מפתח מסוימת, אך אינכם מצליח למקד את הטקסט בנושא היעד שלכם. טעות זו נובעת לעיתים קרובות ממצב בו אתם מנסים להתאים כמה נושאים שונים לפיסת תוכן אחת, או לחילופין יוצרים עבודה באיכות נמוכה רק לצורך הכללת מילות מפתח, כמו-גם, אופטימיזציה למספר מילות מפתח במאמר אחד.

טעות 4: פרסום תוכן שאינו מקורי

בהמשך לאמור לעיל, הטעות האופיינית הבאה קשורה לאיכות התוכן. בעוד ששכפול טקסט היה נהוג בעבר הרי שכיום מנועי החיפוש מענישים גישה זו. העתקה ותוכן פלגיאט נתפסים כפרקטיקה ספאמית. מומלץ לוודא שהתוכן מספק תשובות ומידע לפעולה.

 

טעות 5: דילוג על תגיות כותרות ותיאורי מטא ואי מתן קישור לסכמה

מיטוב התוכן שלכם אינו מסתיים בהכללת מילת מפתח יעודיות במאמרים שלכם. תגי כותרת ותיאורי מטא הם מרכיבים חיוניים ב- SEO שאסור לשכוח, דילוג עליהם פירושו פוטנציאל החמצה עצום לתוכן שלכם.

 

טעות 6: קישורי איכות חסרים

כדי להפיק את המיטב מ- SEO,  על משווקי תוכן כיום להבין כי איכות הקישורים החיצוניים הכלולים בתוכן חשובה לא פחות. לכן עדיף לוודא שאתם מקשרים את התוכן לאתרים רלוונטיים ומדורגים היטב עם מוניטין מוצק, ולא לסתם אתר. כדאי גם לקשר חזרה את התוכן שלכם לאתרים שקשרו אליכם, מכיוון שזה מחזיר תנועה בעתיד.

 

טעות 7: ללכת לאיבוד עם הקישורים הפנימיים שלכם

ישנן גם טעויות נפוצות כאשר כוללים קישורים פנימיים שכדאי להיזהר מהם. מטבע הדברים, חשוב לחשוב על העמודים המניבים את הביצועים הטובים ביותר ולשקול להציב קישורים אליהם בתוכן שלכם. זו דרך להעניק להם נראות וליצור משיכה נוספת.

 

טעות 8: לא משקיעים בחוויה מהירה וניידת

קידום אתרים לא עוסק רק בתוכן ובמילות מפתח, אלא הוא גם מתייחס לאיכות של האתר שלכם, במיוחד הביצועים שלו במכשירים ניידים, שהם הבחירה המובילה של המשתמשים כיום. גוגל ומנועי חיפוש אחרים יכולים לזהות מתי האתר שלכם אינו ידידותי לנייד, במיוחד כאשר גוגל בוחנת אינדקס ראשון לנייד.

 

טעות 9: לא להבין כיצד SEO עובד בערוצים דיגיטליים

לקידום אתרים יש מימד חברתי ודיגיטלי. מכיוון שקידום אתרים הפך כעת לחלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי - וכדי למצות את הפוטנציאל שלו - חיוני לא לטעות בהשקפה על האופן שבו הוא עובד עם ערוצים אחרים. אי שילוב ה- SEO שלכם עם ערוצי שיווק אחרים פירושו שתפספסו את מדידת ההשפעה המלאה שלו.

 

טעות 10: לא להשתמש באנליטיק אבל כן להשתמש בכלים וטכנולוגיה שגויים

הדרך היחידה לדעת אם מאמצי קידום האתרים והתוכן שלכם עובדים היא לעקוב אחר התקדמותם. משווקים רבים נוטים להתעלם מהמספרים, אך זו טעות קשה. הגדרה ובדיקה קבועה של הניתוחים שלכם היא חיונית לתוצאות האופטימיזציה של האתר. ולגוגל יש כלים רבים כגון Google Analytics ו- Google Search Console שבהם תוכלו להשתמש כדי למדוד ולקבל סקירה כללית על ביצועי האתר שלכם.

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

פרסום עסקים חינם או מקודם בתשלום

המלצות טיולים בארץ

המלצות טיולים בחו"ל

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

פרסום עסקים חינם

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

טיפים לעסקים

מתכונים מומלצים

אינדקס עסקים והמלצות בפריסה ארצית ובתחומים שונים

 

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול