פרסום בעלי מקצוע אינו זהה לפרסום חברות ועסקים. בעיקרון, כל עסק הוא ייחודי ויכול להיות שיהיה צורך בתוכנית שיווק ייחודית עבורו. בעלי מקצוע המעניקים שירות מדלת אל דלת, למשל, או אלו המספקים שירותים או ייעוץ באמצעות המשרדים שלהם הם אנשי מקצוע עם אחריות מלאה על העסק שלהם, ולכן יש להם אחריות גם על הדרך שבה הם מקדמים את עצמם מול הלקוחות שונה מעט.
מקומונים, שפעם היו בגרסתם המודפסת, הם כיום אתרי אינטרנט המציגים חדשות מקומיות. למקומונים יש כוח פרסום רב וממוקד, כיוון שאלו שקוראים אותם הם תושבי האזור. על כן כדאי לבעלי מקצוע שמספקים שירות באזור מסוים לפרסם את עצמם במקומון המקומי. כך הם יכולים להגביר חשיפה לשירותים והמוצרים שהם מציעים.
לבעלי מקצוע יש יתרון נוסף מבחינת פרסום וקידום באינטרנט: קיימים הרבה אתרים להשוואת מחירים ואינדקסים עם התמחות בשיתוף אנשי מקצוע ופרטי עסק. כדי להשיג לקוחות פוטנציאליים נוספים או חדשים, תוכלו להירשם לאינדקסים שישתפו את השירותים והמחירים שלכם וגם המלצות מלקוחות עבר.
זה נכון שעקב השינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש יש כעת לאינדקסים השפעה מצומצמת יותר על קידום אתרים ועסקים חדשים. אבל למרות היעילות המופחתת של אתרי האינדקסים, עדיין יש להם חלק חשוב בקידום אתר חדש (כל עוד משתמשים בהם בצורה נכונה).
בימים עברו, לפני שגוגל היה אתר החיפוש העיקרי, אתרי האינדקס שלטו ברשת. כשגולשים רצו למצוא עסק או אתר אינטרנט, הם נכנסו לאחד מאתרי האינדקס עסקים ומוצאים את מה שרצו בהתאם לקטגוריות שהופיעו באתר האינדקס.
אתר אינדקסים הוא אתר המכיל רשימות של אתרים ברחבי הרשת. האתרים מסודרים לפי תחום עיסוק, לפי אזור מגורים או לפי שמות של בתי העסק. חלק מהאתרים מאפשרים לשלוח את פרטי העסק והאתר מאנדקס אותו (מוסיף אותו לרשימת האינדקסים).
לפעמים הוספת האתר לרשימת האינדקסים מבוצעת באופן אוטומטי ולפעמים רק אחרי שנציג מאתר האינדקסים מוודא שהפרטים שהוכנסו מדויקים ונכונים ושאתם הם בעלי העסק. יש אתרי אינדקסים המאפשרים להוסיף את פרטי העסק בחינם ויש כאלו המאפשרים לפרסם אותם בתשלום קבוע (למרות שברוב המקרים אין צורך לשלם על פרסום באתר אינדקסים).
קבוצת זאפ מפעילה אתר אינדקסים בשם "דפי זהב" המכיל אלפים רבים של מודעות של עסקים.
אתרי אינדקסים משמשים עבור בעלי עסקים שבנו אתר אינטרנט לעסק שלהם. כשפותחים עסק חדש, הוא לא מופיע מיד בתוצאות של מנועי החיפוש, כי זה תהליך שלוקח מעט זמן. ככל שהעסק / מוצר / שירות נמצא בתחום תחרותי יותר, כך יהיה קשה יותר לקדם אותו.
אתרי אינדקסים יכולים לעזור בתהליך של קידום האתר העסקי שלכם. כדי שאתרי חיפוש גדולים כמו "גוגל" ידעו שהביטוי שאתם מעוניינים לקדם (למשל, "מגדניית רחלי") שייך לעסק שלכם, צריך ליצור עמודי אינטרנט המקשרים לאתר שלכם עם הביטוי "מגדניית רחלי". ככל שמספר הקישורים האיכותיים לאתר שלכם יהיה גדול יותר, כך יהיה קל יותר למצוא את אתר האינטרנט העסקי שלכם באמצעות חיפוש הביטוי "מגדניית רחלי".
זה המקום לציין: לא כל קישור חיצוני מתפקד כקישור טוב, ויש כאלו שיכולים אפילו להזיק. רוב אתרי האינדקסים יוכלו לעשות זאת היטב ולהגדיל את הסיכוי של האתר שלנו להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל.
פרסום מאמרים וכתבות
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
פרסום עסקים חינם או מקודם בתשלום
בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים
קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם
אינדקס עסקים והמלצות בפריסה ארצית ובתחומים שונים