מתנות ממותגות לעסק

אחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלנו הוא המיתוג שלנו - החיבור של הלקוחות והעובדים עם המותג. חשוב להבין שמיתוג הוא לא משהו שמתחיל ונגמר בשלט הכניסה של העסק או בלוגו שלו - הוא נמצא בהכל, אפילו על מתנות.

 

את מיתוג העסק אנחנו נראה הרבה על מוצרי פרסום משרדיים לדוגמה מכתבים, מסמכים, עטים וכדומה אך לא רק. חברות רבות דואגות להבליט את המותג שלהם על מגוון רחב של מוצרי פרסום ומתנות ממותגות, והאמת, שהבחר כל כך גדול שקשה מאוד לציין את כל האופציות הפרוסות בפנינו.

 

בשביל לחזק והלדגיש את המותג שלנו אנחנו צריכים לשווק אותו ולפרסם את העסק באופן כזה שהוא יחרט לכטלם בתודעה - גם ללקוחות שלנו וגם לעובדים שלנו.

 

אפשר לחלק את מוצרי הפרסום הממותגים ל-2

 

מתנות ממותגות לעובדים

מתנה ממותגת לעובד היא גם דרך שלנו לומר תודה לעובד על הנתינה והעבודה המסורה שלו, גם לגרום לו להרגיש שייכות גבוה יותר לארגון בו הוא נמצא וגם מחזק את ערך המותג בעיניו.

בנוסף, חשוב להבין שכל הרעיון של מתנות ממותגות הוא עצם הפרסומת המהלכת שנושאת אותה. אם אנחנו ניתן לעובד שלנו אוזניות ממותגות עם הלוגו בולט בצורה כזו שכולם יוכלו להישחף אליו ברחוב, ברכבת, בעבודה או בכל מקום אחר, זכינו לפרסום מהלך של העסק שלנו.

 

גם במוצרי פרסום משרדיים יש את עניין הפרסום על אף שהם אינם פרסומות מהלכות והם יועילו יותר במשרדים בהם יש תנועה ערה מאוד מצד לקוחות - בנקים, רו"ח וכדומה.

 

מתנות ממותגות ללקוחות

שאנחנו נותנים מתנה ללקוח שלנו אנחנו קודם כל מראים לו שאכפת לנו ממנו, שאנחנו מעריכים את היותו לקוח שלנו ושאנחנו מתייחסים אליו באמצעות מתנה. גם במקרה הזה, בדומה למתנות שמחלקים לעובד, אנחנו מקבלים פרסומת שיווקית ומיתוגית לעסק שלנו.

 

במקרים של לקוחות חשוב מאוד להביא מתנה מכובדת שיוכלו להתגאות בה. שכן, בשונה מעובד שאפשר לתת לו מחברת ממותגת, במקרה של לקוחות חשוב להשקיע אף יותר - ולא כי הלקוחות מוערכים יותר מהעובדים, הם פשוט המנוע שמזרים את הכסף לחברה שלנו ואיתה אנחנו יכולים לשלם לעובדים שלנו.

 

מתי נחלק מתנה לעובד או ללקוח?

יש לנו המון הזדמנויות להוקיר תודה ללקוחות שלנו ולעובדים שלנו.

 

חגים

חגים זה תמיד זמן מעולה להגיד תודה גם ללקוחות שלנו וגם לעובדים שלנו. הנטייה היא לחלק מתנות ממותגות לעובדים וללקוחות בעיקר בתקופות חגים ולרוב זה בחג ראש השנה ובחג הפסח. הטרנד הזה התרחב מבעבר והיום מחלקים מתנות עם בחגים נוספים, הכוללים מתנה עם אופי החג. זה לא חייב להיות תמיד מתנה מפוצצת אלא כן להראות התייסות.

 

אירוע משפחתי חשוב

הלקוח התחתן? נולד לו ילד? זה בדיוק הזמן להגיד לו מזל טוב ולהרוויח את תשומת הלב שלו על ידי מתנה ממותגת ויפה.

 

אירוע גדול ומשמעותי לחברה

האמת שבמקרה הזה, זה לא משנה איזו חברה חוגגת כאן - גם אם החברה שלכם מציינת 50 שנה להיווסדה או גם אם הלקוח סגר חוזה גדול ומתוקשר אפשר לשלוח לו מתנה שאומרת לנו שאנחנו בתמונה ואנחנו חלק מהתהליך הזה שאתה נמצא בו, או לחלופין שהוא נמצא בו במקרה והאירוע הוא של החברה שלכם.

 

פרגון

לא תמיד חייב סיבה. לפעמים סתם ככה נרצה להגיד תודה ללקוח או לעובד שבאמת מתעלה על עצמו על חודש מחדש. הפרגון הזה עושה טוב על הלב גם לעובדים שלנו וגם ללקוחות שלנו וחשוב מאוד להתחיל לייחס לו חשיבות ולהכניס אותו בתקציב הפרסום של העסק שלכם.

 

בהצלחה

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר