העליתם תוכן לקידום וקיוויתם שהוא יריץ את האתר שלכם קדימה במנועי החיפוש. אבל, זה לא קרה ואתם שואלים את עצמכם למה? ובכן, קרוב לוודאי שלא ביצעתם אופטימיזציה מתאימה, או בעברית נכונה טייבתם את התוכן שלכם. כי אופטימיזציה בתוכן מקודם (SEO) היא תהליך המקסום שיביא לתוצאות הטובות ביותר שהתוכן שלכם יכול להשיג ממנועי חיפוש, כולל שיפורים בדירוגים, בתעבורה אורגנית ובהמרות. גם אם התוכן הקיים שלכם עבר אופטימיזציה של SEO בעת יצירתו ובין אם לא, ישנה תמיד האפשרות לבצע כמה שינויים מהירים ולקצור את הפירות של תנועה אורגנית יותר. אז איך תוכלו לבצע אופטימיזציה תוך התמקדות באופטימיזציה של תוכן קיים, הנה כמה עצות שיכולות לסייע לכם.
כאשר אנו מדברים על ההזדמנויות לאופטימיזציה של תוכן, האפשרות הראשונה היא לשפר תוכן שכבר התחלתם לבצע אופטימיזציה עבורו, כלומר יצרתם תוכן סביב מילת מפתח יעודית. במקרה הזה כדאי לבדוק האם פעלתם לפי כל שיטות העבודה המומלצות לקידום תוכן בטרם הפרסום, והאם באמת מצאתם את מילת המפתח הטובה ביותר לאתר שלכם.
יש מצב שהתאמצתם בתום לב לבדוק את כל התיבות, אבל כנראה שכחתם כמה. כמובן שהדרך המהירה ביותר לשפר את התוכן המותאם לקידום היא באמצעות שימוש בתוכנת בדיקה שתאשר לכם שאכן כללתם את מילות המפתח שלכם בכל המקומות הנכונים, אופטימיזציה לתמונות ולמטא תגיות, ועוד. אפשרות אחרת היא למצוא מילת מפתח טובה יותר, מאחר וקשה לחזות איזו מילת מפתח תניב הכי הרבה תנועה כשהתוצאות לרוב תלויות במגוון גורמים
חברות רבות מתחילות להצליח בקיודם דווקא לאחר שהן מתחילות לכתוב בלוג. אם באתר שלכם יש תוכן שאין בו תוכן שמותאם לאופטימיזציה לשם קידום אתרים בעת שיצרתם אותן, אל דאגה. תמיד תוכלו לשנות את המצב כי עדיין יש לכם הזדמנות לבחור מילת מפתח רלוונטית, לבצע כמה שינויים ולהתחיל להוביל תנועה אורגנית יותר לפוסטים שלכם.
כמובן שמומלץ לדאוג לחפש אחר רמזים לגבי מילת המפתח הטובה ביותר .חפשו את זו שיש לה כמות משמעותית של הופעות, ושקיבלתם עליה קליקים. אבל בידקו גם אם מילת מפתח זו מאוד מייצגת את התוכן בדף. אם אכן זה המצב, כדאי לחפור קצת יותר לעומק בפופולריות של מילת המפתח הזו ולבדוק אותה בציון התחרות כדי לראות אם לשנות את התוכן שלכם כך שיתאים למילת המפתח החדשה הזו.
זכרו, המטרה כאן היא לשלוח אותות סופר ברורים לסורקי מנועי החיפוש לגבי מה התוכן שלכם. מיקוד למילת מפתח רלוונטית אחת לכל פיסת תוכן והשלמת תוכן זה עם מילות מפתח דומות היא דרך מרכזית לעשות זאת.
טיפים נוספים לגבי טיוב
התמקדו בהזדמנויות המציגות את נפח התנועה הפוטנציאלי הגדול ביותר, אלו הדפים עם הופעות גבוהות אך שיעור הקליקים הנמוך. אנו מתחילים שם מכיוון שהופעות יכולות להיות מקור לפופולריות ויכולת האתר לדירוג לטווח זה. ניתן לתקן את שיעור הקליקים הנמוך על ידי שיפור כותרת העמוד ותיאור המטא, ושיפור מיקום הדירוג של דף זה. בכל מקרה אל תשנו את מילת מפתח היעד למשהו רחב מדי, כדי לא לפגוע ביכולת ההמרה.
כמו כן, אל תשנו את מילת מפתח היעד למשהו שונה מדי במשמעותו. הניסיון למקד מילת מפתח חדשה שמשמעותה שונה באופן מהותי יכול להיות הרבה יותר בעיתית ואולי עדיף לכתוב את התוכן מחדש.
פרסום מאמרים וכתבות
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
פרסום עסקים חינם או מקודם בתשלום
בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים
קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם
אינדקס עסקים והמלצות בפריסה ארצית ובתחומים שונים