פרסום עסקים באינטרנט, הפך זה מכבר לכלי העיקרי לבעלי עסקים קטנים וגדולים, על מנת להגיע אל קהל לקוחות חדש, בין אם זה בכל הארץ ובין אם זה באזורים ספציפיים על פי בחירה.
בעזרת גוגל, רשתות חברתיות, אתרי תוכן, אתרים פופולאריים ובאמצעות כל אתר שפתוח לפרסום חיצוני, אפשר לפרסם עסקים בסדרי גודל שונים. הפרסום יכול להתבצע בדרכים שונות, בין אם זה באמצעות טקסט, סרטון, באנר, קישור או באמצעים אחרים.
אין ספק שפלטפורמת הפרסום העיקרית באינטרנט הוא מנוע החיפוש של גוגל. החל מסוף שנות התשעים, תחילת שנות האלפיים ועד היום, החברה מספקת אינספור כלים ואמצעים לבעלי עסקים לפרסם את עצמם, כאשר כל הזמן היא מוסיפה עוד ועוד כלים ואמצעים חדשים וייחודים, הן במטרה לשפר את איכות הפרסום ואת היכולות של בעל העסק להגיע אל קהלים חדשים, והן במטרה לאפשר לגולשים להיחשף בצורה נכונה ומדויקת לעסקים רלוונטיים עבורם.
אחד הכלים הפופולאריים שקיימים היום בגוגל עבור פרסום עסקים, הוא "google לעסק שלי". הרעיון של כלי זה, הוא לייצר לעסק עמוד עסקי בגוגל, אשר מאפשר לבעליו לייצר אינטראקציה מאוד טובה עם הלקוחות שלו. בין אם זה דרך פרסום מידע אשר יכול לעזור להם, ובין אם זה על מנת לאפשר ללקוחות להגיב ולהמליץ על העסק.
הכלי עובד בצורה מאוד פשוטה. כל בעל עסק יכול לפתוח פרופיל, ואז כאשר גולשים מחפשים עסקים בתחום שלו, אז הם יוכלו להיחשף אליו. הפרופיל יציג את כל המידע הרלוונטי על העסק, החל מתחום העיסוק שלו, מיקום ומסלול הגעה, שעות פתיחה, דרכי התקשרות, אתר אינטרנט, המלצות ועוד. הגולשים גם יוכלו, כאמור, לכתוב המלצות על העסק וכן להציג שאלות אשר יקבלו מענה על ידי בעל העסק ועובדיו.
לפני שנציג טיפים עבור פרסום עסקים ב"גוגל לעסק שלי", חשוב להסביר את המשמעות האמיתית שעומדת מאחורי כלי זה.
המשמעות הראשונה היא, דרך כלי זה, הגולש בכלל לא צריך לחפש אתר אינטרנט של בית העסק, לא צריך לחפש את המידע הרלוונטי עבורו. הכל גלוי בפניו כבר ברגע שהוא מקליד את שם העסק או אפילו ביטוי פופולארי שקשור לתחום העיסוק שלו.
למשל, אם הוא מחפש "בתי קפה בכפר סבא" אז הוא יוכל להיחשף לשמות של בתי קפה בעיר עם הפנייה מהירה לפרופיל העסקי שלי בגוגל. זה חוסך לו זמן, מונע טרחה מיותרת, מאפשר לו לקבל את כל המידע בצורה מהירה וזמינה.
המשמעות השנייה היא, יצירת אינטראקציה הרבה יותר טובה עם הלקוח. אחד הכיוונים המשמעותיים שהאינטרנט בכלל וגוגל בפרט, הולכים אליו, זו אינטראקציה מהירה ונוחה בין עסקים לגולשים. כך אין חומות ביניהם ויש קשר ישיר ופתוח. הקשר הזה גם מאפשר לגולשים להמליץ על עסקים בפני גולשים אחרים, דרך הפרופיל העסקי.
על מנת ליהנות מכל היתרונות שמציע פרסום בגוגל לעסק שלי, צריך לדעת כיצד לעשות את זה בצורה נכונה, על מנת שהגולשים יוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורם ויוכלו לעשות בו את השימוש המתבקש.
ראשית, יש לספק את כל המידע מבלי להחסיר שום פרט. בין אם זה לגבי המקום בו העסק פועל, שעות פתיחה מלאות, דרכי התקשרות וכל פרט אחר שהוא רלוונטי ליצירת קשר עם בית העסק.
שנית, אחת הנקודות המשמעויות ביותר בפרסום בגוגל לעסק שלי, הוא כל מה שקשור למיקום העסק. הסיבה היא, ככל שממקדים בצורה נכונה יותר את המיקום, אז המפות של גוגל יכולות לספק מידע אמין ומדויק יותר על דרכי הגעה לעסק. לכן חשוב לפרט באופן מדויק את המקום של בית העסק.
שלישית, על מנת שהגולשים יוכלו להיחשף לפרופיל של בית העסק בצורה אופטימאלית, יהיה נכון לפרסם אותו דרך מספר ביטויים, באופן כזה שהגולשים יוכלו דרך כל אחד מהם להגיע לפרופיל. הביטויים חייבים להיות פופולאריים ורלוונטיים לתחום.
ארבע, רצוי להוסיף תמונות של מוצרים, שירותים וכן של בית העסק עצמו. כך הגולשים יוכלו להתרשם ממה שיש לו להציע וכן ידעו לזהות את בית העסק באופן ספציפי, כאשר הם מגיעים אליו ברכב או ברגל.
פרסום מאמרים וכתבות
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
פרסום עסקים חינם או מקודם בתשלום
בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים
קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם
אינדקס עסקים והמלצות בפריסה ארצית ובתחומים שונים