העולם בו אנחנו חיים הוא עולם מלא הזדמנויות ובשביל אדם שהוא בעל עסק, העולם יכול להיראות כצפוף למדי כאשר ישנם מתחרים בכל מקום המייצרים מוצרים דומים. אך הדרך לקלוע ללבו של הלקוח נמצאת בעיצוב נכון של האריזה. בכדי שמוצר אחד יבלוט מעל כל השאר, הוא צריך להיות מעוצב בצורה נכונה ומרעננת. עיצוב מעניין שכזה הוא אבן דרך במיתוג החברה. אין מה לעשות , חברה היא מותג ובכדי שאדם יראה במותג זה כבולט מעל השאר, ישנו צורך לעצב את האריזה ואת סמלי החברה בדרך מעניינת ושונה משאר המתחרים.
קרדיט תמונה FREEPIK
חשבו על מצב בו אתם, בעלי העסק, מעצבים את המוצר שלכם בדרך יצירתית, אך לאחר מבט קצר באינטרנט אתם מגלים כי לעסקים אחרים ישנו עיצוב אריזה דומה לעסק שלכם. סביר להניח כי תרגישו תחושת תסכול מסוימת ותחשבו כי כל העיצוב שלכם ירד לטמיון. אך תחושה זאת יכולה להימנע בעזרת מחקר נכון על המתחרים האחרים מולם בעל העסק ניצב. עשיית מחקר שכזה יוצרת שני מצבים. הראשון הוא שבעל העסק יבין בצורה טובה יותר במה הוא שונה מלקוחות אחרים וכך יוכל לעצב את האריזה שלו בהתאם לשוני זה. בנוסף בעל העסק נמצא במצב בו הוא שואב השראה מחברות אחרות שהצליחו לפניו.
אנחנו חיים בעידן של שפע. כל חברה יכולה לקבל כמה במות לשיווק המוצרים שלה. אם פעם הדרך היחידה לתקשר עם הלקוח ולבלוט הייתה להדפיס עלוני פרסומת ולהדביק אותם על קירות הרחוב הרי שהיום, בעולם בו הטכנולוגיה היא השולטת בעל חברה יכולה לפרסם את העסק שלו בכמה דרכים וכל אחת מהן היא עולם ומלואו. כך עסק אשר אינו נמצא באינטרנט וברשתות החברתיות הרי שהוא אינו קיים. בזמן שעסקים אחרים משקיעים בכסף קרב על מנת ליצור פרסומות לטלוויזיה לעסק שלהם חברות אחרות יכולות ליצור פרסום בעזרת עיצוב האתר שלהם או בעזרת פעולה רציפה בדף הרשת החברתית שלהם. בכל מקרה, עסקים צריכים להסתכל על עולם השיווק המתקיים כיום וליהנות ממנו ככל האפשר. ככל שהעסק יהיה נוכח ביותר מקומות כך הלקוח ירגיש קשר עמוק יותר אל מוצרי החברה.
שימו לעצמכם גבולות
מיתוג נכון של החברה יכול להפוך לטוב יותר לאחר שבעל העסק יבין מהם גבולות הגזרה שלו. אין צורך ליצור סמלים מתוחכמים מדי לחברה שלכם אשר יגרמו ללקוח להתאמץ בכדי להבין אותם, לפעמים הסוד נמצא בפשטות. כאשר הלקוח רואה סמל אשר מושך את עיניו, הוא ירגיש תחושת שייכות אל הסמל ויבקש לקנות שוב ושוב את המוצר מכיוון שהסמל נחקק בראשו ונשאר שם יותר זמן מין הסמלים של העסקים האחרים. אדם לא יוכל לזכור סמל אינו ברור או כזה שהוא אינו יכול להבין את המשמעות שלו. לכן, עוד לפני שאתם מבקשים להגיע לרגע בו אתם שולחים את עיצוב האריזה שלכם אל בית הדפוס, כדאי שתחשבו על הסמל של החברה שלכם. הסמל הנכון יכול לעשות את ההבדל.
חברת אימג' ארט היא חברה לשיווק, קידום אתרים ומיתוג עסקים. בעולם של היום בו עיצוב נכון הוא שם המשחק, אימג' ארט יכולה לעבוד יחד עם בעלי החברה בצורה ישירה ונעימה כך שתהליך יצירת עיצוב האריזה יהפוך לנעים ופורה בשביל שני הצדדים. מיתוג החברה שלכם אכן יכול להתחיל ולהיגמר בדרך בה אתם מעצבים את המוצרים שלכם. אימג' ארט תשמח להפוך לשותפה לדרך בה העסק שלכם יהפוך לטוב יותר