העולם שודרג, התקדם, השתנה, וכרטיס הביקור של פעם כבר לא עומד בתקן. נכון, ישנם עדיין כמה תחומים בהם כרטיסי הביקור נראים זהים, שחור על גבי לבן, חלק, ישר, מרובע ומשעמם, אך במרבית התחומים, כולל התחומים ה"אפורים" כמו בנקאות ומשפטים, גם שם כבר מזמן פרצו את גבולות הגזרה, וכיום מקובל להפיק כרטיסים עם טוויסט בעלילה, משהו עם קצת יותר פלפל, ובטח לא השטנץ הישן והמשעמם.
אם אתם מחפשים את הרגיל והפשוט, זה עדיין קיים, זמין, ובמחירים שווים לכל נפש. בכל זאת, זו הטכנולוגיה הישנה, ואין סיבה שהיא תעלה הרבה. הפיתרון הישן אפשרי, ואין עימו כל בעיה. אבל לאלו שרוצים מעט יותר, אלו שמחפשים שכרטיס הביקור שלהם יעשה רושם אחר, שונה, יטביע חותם ויעורר מחשבה ועניין, הרי שאפשר לייצר כרטיסי ביקור מעוצבים ברמה גבוהה ועם רעיונות מגוונים וייחודיים.
ישנם כיום לא מעט סוגים של כרטיסי ביקור בשוק. להלן חלק מהאפשרויות העומדות לפניכם כשאתם ניגשים לבחור את הכרטיס שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר כשאתם שולפים אותו בנונשלאנטיות מהארנק ונותנים אותו ללקוח הפוטנציאלי באירוע ה"מינגלינג" העסקי, בהשקת החברה, או פשוט בפגישה עסקית:
בית דפוס רובין ריד ממליץ ללקוחותיו להכיר מעט את הז'רגון ואת אפשרויות העיצוב הקלאסיות, לצד המיוחדות, לפני שרצים להזמין. כל שתבינו יותר את האפשרויות שלפניכם, כך יהיה לכם קל יותר להזמין כרטיסים שבאמת מתאימים לכם, כרטיסים שתיהנו לתת, בידיעה שהם עושים את העבודה שלהם, יוצרים רושם ראשוני חזק אצל הלקוח הפוטנציאלי.
כרטיסי ביקור פשוטים יכולים להיות מוכנים כיממה לאחר ההזמנה, אך המורכבים יותר, אלו הייחודיים, יכולים לקחת עד 3 ימי עסקים, משהו לקחת בחשבון אם אתם ממהרים (והחלטות טובות לא צריכות להיות תחת לחץ). הגודל הסטנדרטי של כרטיסי הביקור הוא 9 ס"מ על 5 ס"מ, והמחירים בבית דפוס רובין ריד נעים ממאה ועשרים שקלים צפונה, בהתאם לסוג השדרוג והעיצוב של הכרטיס שלכם.