כבר תקופה ארוכה שאנשים רבים מייעצים לכם לקחת את שירותיה של חברה לקידום המלון האיכותי שלכם באינטרנט? כנראה שהם לא טועים, כל עסק ובעיקר עסק שמיועד לשרת את צרכי אזרחי ישראל שבדיוק יצאו מתקופת הקורונה הקשוחה, חייב לקדם היטב את השירותים שלו באינטרנט.
קרדיט:FREEPIK
איך מבצעים קידום בית מלון בגוגל? איזו חברה לקידום מלון מומלצת ומה היא מציעה ללקוחותיה? כל ההסברים בכתבה הבאה.
שמתחילים לדבר על קידום בתי מלון ברשת, חייבים להתייחס קודם כל לניהול ולביצוע אופטימיזציה לאתר העסקי.
אופטימיזציה פירושה התאמת האתר לאלגוריתמים השונים של גוגל.
כשאנחנו מנסים לקדם את חברת בית המלון שברשותנו, אנו צריכים למקסם כמה שאפשר את הפוטנציאל של האתר שברשותנו וכך נזכה למיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל. איך אופטימיזציה קשורה למיקום גבוה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל? עלינו להפוך את האתר העסקי שלנו לנגיש ונוח יותר למשתמש עבור חוויית משתמש מוצלחת שתיצור עבורנו לקוחות רבים.
עלינו לבצע מחר מקיף אחר מילות מפתח רלוונטיות שיתפסו את תשומת ליבם של הגולשים בגוגל המחפשים אחר בית מלון מוצלח. בחירת מילות המפתח הטובות ביותר בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר למשיכת לקוחות, יגרום לאתר העסקי שלנו להיות בראש הרשימה של גוגל.
בנוסף, יש לעבוד על יצירת כותרות שיהיו מדויקות למילות המפתח. מה שיאפשר לגולשים להמשך ישירות אל האתר שלכם כמו מגנט שמחפש להוציא את כספו על בית המלון שלכם.
מילות מפתח קשורות לתחום התוכן של האתר העסקי שלכם כמובן. למשל, עבור קידום בתי מלון ככל הנראה שמילות מפתח מתאימות יהיו "בתי מלון בארץ", "בתי מלון מומלצים בדרום" וכדומה. מילות המפתח תלויות במחקר מקיף ואיכותי שתבצע עבורכם חברת קידום האתרים.
חשוב מאוד שבאתר העסקי שלכם יהיה בלוג שלם ובו מאמרים, כתבות, תוכן רב על כל תחום בתי המלון בארץ, מידע ומענה רלוונטי לשאלות הגולשים. חשוב מאוד להשקיע בכתיבת תוכן איכותי ובעל ערך שיהיה גם מקורי וגם יתחדש אחת לתקופה. כשאנחנו מדברים על תוכן אנחנו מדברים גם על האודות של האתר, הניוזלטר, התוכן שמצוין ברשתות החברתיות ובעצם כל מילה כתובה באתר העסקי של בית המלון או שקשור אליו.
תוכן ידידותי וברור יותר יגרום לגולשים להתאהב באתר העסקי ולצרוך את השירותים שאתם נותנים. תוכן איכותי עוזר לגולש להבין היטב מי אתם ומה אתם מציעים, הגולש ממש לא ירצה לצאת מהאתר שלכם כדי לחפש מתחרים אחרים אם הוא מספיק נהנה לגלוש באתר שלכם.
אין קידום ללא מתחרים
אספקט חשוב לא פחות באופטימיזציה של אתר האינטרנט הוא סקירת המתחרים השונים ברשת. ביצוע סקירה רחבה של בתי מלון אחרים המציעים שירותים דומים לבית המלון שלנו, וביצוע מחקר מקיף לגבי האופן בו הם משווקים ברשת הוא מידע הכרחי לעסק שלנו.
גם מתחרים שמציעים שירותים שונים משירות בית המלון שלנו כמו בתי הארחה שונים, אכסניות, AIR BNB ואפילו אוהלים עשויים להיות מתחרים פוטנציאליים שלנו בקידום בית המלון שלנו. לכן, בבואנו לקדם ולשווק בית מלון בישראל עלינו להבין מה מייחד את אותו בית המלון ולהשתמש במה שיש לנו אל מול מה שחסר אצל המתחרים.
אופטימיזציה של תמונות המלון
תמונות איכותיות של בית המלון שלנו שיופיעו באתר העסקי שלנו ובגוגל ישפיעו על קידום טוב יותר בגוגל. גם לתמונות באתר העסקי שלנו יש מיתוג - תגית קטנה מתחת לתמונה שהיא למעשה תיאור התמונה הכולל את מילות המפתח שלנו.
חשוב לדעת שאם לא נכתוב תיאור לתמונה בתגית טקסט, גוגל לא יצליח לזהות את התמונה ולהבין מה הוא רואה בה. לכן גם מאגר התמונות באתר העסקי שלנו חשוב לקידום בית המלון בגוגל. גם הגלריה שלכם היא חלק חשוב מאוד בקידום האורגני של האתר העסקי.
פנו רק לחברת קידום אתרים מקצועית
ומי יצליח לחקור מהן מילות המפתח הטובות ביותר, לכתוב את התוכן האיכותי ביותר ולחקור היטב את המתחרים ? חברה לקידום ושיווק מלונות בישראל או אדם פרטי המומחה בקידום אורגני של אתרי אינטרנט עסקיים.
רק חברה שמתמחה בקידום מלון בגוגל תדע לייחד אתכם משאר בתי המלון ושירותי ההארחה, למצוא את מילות המפתח המושלמות ולהשיג כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים על ידי אופטימיזציה וניהול נכון של האתר העסקי.
ערן פיקסר – חברה לקידום אתרים באינטרנט ובעלת ניסיון רב בקידום בתי מלון, בתי קזינו מצליחים בעולם ואטרקציות תיירות. ערן פיקסר משתמש בטכנולוגיות חדשניות לקידום ושיווק מלונות בישראל וקידום ושיווק מלונות קזינו בעולם כולו. ערן פיקסר היא בין החברות הבודדות המשתמשות במטבעות מבוזרים כמו ביט קוין ואטריום כאמצעי תשלום בעבור השירות.
טיפים שימושיים מחברת קידום אתרים מקצועית
החלטנו להוסיף עבורכם קצת ערך מוסף (כמו כל אתר עסקי מוצלח) ולהביא לכם מספר טיפים שתוכלו ליישם בעצמכם באתר האינטרנט שלכם, או כמובן לבקש מחברת קידום מקצועית לעשות זאת עבורכם;
פרסמו ניוזלטר או בלוג שמכיל הצעות רבות לפעילויות בבית המלון או בקרבתו לילדים ולמבוגרים. מומלץ מאוד לתת ערך מוסף לאתר העסקי שלכם שיגיע אל הלקוחות דרך ניוזלטר ישירות למייל או ברשתות החברתיות. מסרים חיוביים ודואגים ללקוחותיכם יעניקו להם תחושה חיובית שתגרום להם לרצות לחזור לבית המלון שלכם פעם נוספת.
רשתות חברתיות הן המנוע ליצירת קשר ישיר וחי עם קהל הלקוחות שלכם. השתדלו להשקיע ברשתות החברתיות ובתוכן שאתם מפרסמים בהם. בתי מלון רבים מצליחים לקדם את עצמם על ידי מציאת האשטגים מעניינים שיתאימו לרוח בית המלון, הגרלות נושאות פרסים שמבוססות על תמונות ועל שיתופים ועוד!
בדקו את חוויית המשתמש באתר העסקי שלכם כל הזמן! אתרים שהגולשים בהם נהנים מחוויית גלישה איכותית ונאותה ככל הנראה ידורגו גבוה יותר בהשוואה לאתרים שבהם חוויית הגלישה היא פחות טובה. מה שחשוב לשים לב פעם בתקופה היא האם האתר נטען מספיק מהר, האם התוכן הוא איכותי ובאמת משמש את הגולשים, הם האתר נגיש לכלל אוכלוסיות הגולשים ועוד. ניתן תמיד לשפר את חוויית המשתמש על ידי שימוש בחברה לקידום ולבניית אתרי אינטרנט לעסקים.
תספקו מענה ללקוחות שלכם. לא חבל יהיה לקבל ביקורת שלילית שכולם קוראים אותה בגוגל על בית המלון שלכם ? ברור שחבל. אם אתם משקיעים זמן בכתיבת תוכן איכותי לאתר האינטרנט שלכם, השקיעו זמן גם במענה ישיר וחם עבור הלקוחות המשלמים והלקוחות הפוטנציאליים של בית המלון שלכם.
תגרמו ללקוחות להאמין שבאמת אכפת לכם מהם, אכפת לכם מדעתם האישית ומנתינת שירות מספק כמה שאפשר.
חשוב לוודא שפרטי המלון באתר העסקי מעודכנים כל הזמן. הכתובת, הדרכים ליצירת קשר, קישור האתר, מחירון ובעצם כל מילה שהכרחית עבור הלקוחות שלכם צריכה להיות מדויקת. זו עלולה עבודת נמלים אבל התוצאה של בית מלון מוצלח המדורג גבוה בעיני הלקוחות שלו, היא התוצאה האולטימטיבית של כל בית מלון בארץ.
אז בואו ותגרמו לאזרחי ישראל להישאר בחופשה הקרובה שלהם בארץ – השקיעו בקידום בית המלון שלכם!