כמה קישורים מומלץ להוציא מכתבה שפרסמתם

טיפים איכותיים לעסקיםהיכולת ליצור קישורים (לינקים) בין דפי האינטרנט השונים הוא מבין הרכיבים המייחדים את הרשת. אפשר לומר בביטחון שאין דף אינטרנט ברשת שעומד בפני עצמו, כיוון שכל אחד מהם מהווה חלק דפים – דפים הפזורים ברחבי הרשת. הקישור הוא החוליה המקשרת. בניית אתרים אינה עומדת בפני עצמה כיוון שעליה להשתלב ברשת העולמית. לכן, במסגרת בניית אתר, חובה ליצור קישורים פנימיים וחיצוניים כדי להקל על הניווט באתר וברשת.

 

אין מה לחשוש מהוצאת קישורים לאתרים אחרים: פעולה זו אינה פוגעת בדירוג הדף במנועי החיפוש ולא בהכרח תורמת לאתרים אחרים. לאינטרנט יש נטייה טבעית להיקשר לדפים חיצוניים וגוגל לא תנסה לפגוע או להתערב בתהליך הזה; לכן גוגל לא תעניש אתרים שמציעים תוכן משלים ורלוונטי מאתרים אחרים לגולשים שלהם.

קישורים יוצאים ונכנסים – על מה כל הסיפור?

קישורים היוצאים לאתרים אמינים וסמכותיים בתחום העיסוק שלכם יעלו את אמינותכם – לא רק בעיני הגולשים, אלא גם בעיני מנועי החיפוש, וזה בדיוק מה שאתם רוצים שיקרה. אין פירוש הדבר שצריך ליצור מלא קישורים אקראיים; יש לקשר רק לאתרים הרלוונטיים לתחום שלכם, כאלו שיכולים להעניק מידע משלים שהגולשים שלכם רוצים. אם אתם מוצאים מידע יעיל ומעניין עבור הגולשים שלכם, קשרו אליו את האתר שלכם. אין מה לחשוש מבריחת הגולשים אל האתר ההוא, להפך – הם עשויים להעריך את ההמלצה היעילה ויחזרו אליכם לעוד.

קישורים יוצאים – האם יש דבר כזה יותר מדי?

קישורים יוצאים מעניקים יתרונות רבים לקידום אורגני, כמו גם ערך נוסף לגולשים באתר שלכם. עם זאת, לא מדובר בעניין פשוט כל כך, אלא בכזה שדורש ניסיון והבנה. מדובר בהפניית גולשים החוצה מהאתר, ולכן כדאי לעשות זאת בחוכמה. יש מקרים שיהיה טוב לשתול קישור יוצא ויש מקרים שכדאי לשתול קישור נכנס ויש מקרים שבהם לא כדאי לשתול קישורים בכלל.

אז כמה קישורים כדאי לשים?

התשובה בקיצור היא:

דף עם 450 מילים מקסימום – קישור אחד

דף עם 450 עד 700 מילים – 2 קישורים

דף עם 700 מילים ומעלה – עד 3 קישורים

יותר מדי קישורים?

מה קורה אם שמים הרבה קישורים יוצאים מדף באתר שלכם?

יותר מדי קישורים באתר גורמים לעומס יותר של מידע במקומות אחרים. הרבה קישורים יגרמו להם ללכת לאיבוד במרחב האינטרנטי וייתכן שבמצב כזה הם יישכחו לחזור לאתר שלכם. בנוסף, לינקים רבים היוצאים מהאתר שלכם עלול לאותת לגוגל שהתוכן שלכם הוא תוכן לא איכותי או תוכן ספאם המיועד לבנייה של מערכי קישורים עבור אתרים מקודמים. העניין כלול לפגוע בדירוג הדף או בדירוג האתר כולו. בנוסף, עודף קישורים יוצאים יכול לפגוע באמינות האתר שלכם – הן בעיני הגולשים והן בעיניי גוגל; זה ייראה שאתם מפנים גולשים החוצה מהאתר שלכם.

 

דברים שלא כדאי לעשות?

היו זהירים עם הוצאת לינקים מדפי האתר – הוציאו לינקים יעילים בלבד. אל תבנו דפים המורכבים מקישורים בלבד (מפת האתר היא דוגמה יוצאת דופן). הוציאו קישורים רק לתוכן רלוונטי עבור הגולשים. אל תקשרו לאתרי זבל או לאתרים שאינם רלוונטיים לכם. חבל, כי אז סתם תיענשו על ידי גוגל הענקית ואולי גם על ידי מנועי חיפוש אחרים. השתדלו לבנות בחוכמה את הלינקים הפנימיים – זה יקל על הגולשים לנווט באתר שלכם.

זכרו שבניית אתרים היא אינה רק עיצוב האתר, אלא טומנת בחובה את המטרה העיקרית, שהיא מתן תוכן רלוונטי לגולש. דרך טובה לעשות זאת, מלבד יצירת תוכן טוב, היא יצירת קישורים לאתרים אחרים המספקים תוכן כזה.

 

*מאמר הנכתב בגדר המלצה מניסיון אישי שנצבר עם השנים, תמיד נהגו בזהירות בקידום אתרים, התחילו עם מאמר אחד, בידקו את התוצאות ואז המשיכו הלאה

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר